שלום לכולם, זקוק לעצתכם

3Style

New member
מה עם פנדר הוט רוד דלוקס?

במחיר הזה אפשר יד שנייה במצב טוב.
 

RoieL

New member
תמצא לי ב- 3K ואני לוקח

אני מחפש אחד כבר לא מעט זמן.
 

3Style

New member
מגברי מנורות, ובעיקר ישנים עושים

HISS. תשווה עם מגבר אחר מאותו סוג בכלי זמר.
 

Lightning82

New member
טוב חברה, אני מחזיר אותו

אני מקווה לקבל חזרה את הכסף עמוס אמר אתמול שיש אפשרות כזאת. מקווה שהוא לא ישכח.
 
עכשיו השאלה מה יעשו עם המגבר

הזה והאם יציגו אותו כמגבר שהיה אצל לקוח שהחזיר בגלל בעית היס...
 

terje

New member
אל תשכח שהם

לא קוראים לזה בעיה, זה "רעש עבודה".. *אהמ*... עבודה בעיניים אולי, אבל לא רק של כלי זמר- אלא בעיקר של פנדר... מגבר סוג ד'. יש לו עוד הרבה בעיות חוץ מההיס הזה, וטוב שאתה נפטר ממנו. ולא נראה לי שהם יציגו אותו כמגבר עם בעיה, זה יותר ליין שלם עם בעיה, ו*מסכנים* כלי זמר - רק רוצים למכור...אני לא מבין מי בוחר את הדגמים שמביאים לארץ... הוא קצת חרש.
 

Lightning82

New member
סוף הסאגה

ובכן, הם באמת מציגים את זה כרעש עבודה וטוענים שזה עוד מגבר שקט. זאת באמת כנראה כל סדרת ה-DSP שלהם. גם בפרינסטון שהם מחזיקים יש את אותה הבעיה. עמוס הסביר לי ארוכות שמה שאני מחפש (מגבר בלי רעש) לא קיים ואני רק אתאכזב. אני מאמין שרוב המגברים מייצרים פחות רעש מזה כשהמסטר ווליום שלהם על אפס. בהתחלה הם הציעו זיכוי ואז הזכרנו להם שהם דברו אתמול על החזר כספי. בסופו של דבר הם היו בסדר וביטלו את העסקה. איזו אכזבה. כשראיתי את המגבר הזה לפני שנה מאוד התלהבתי ממנו. חשבתי לקנות אותו לפני שידעתי בכלל איזה צליל אני מחפש בגיטרה. עכשיו אני חופשי לקחת את הגיטרה ולנסות מגברים - לא של פנדר.
 
יש מקומות...

שנותנים בהם לשמוע את המגברים בחדר סגור (מרום למשל), ואז אין רעשי רקע שמפריעים לשמוע את המגבר.
 

3Style

New member
הוט רוד לא מוציא רעש בווליום 0

האמת בכל ווליום. אולי היסססססס רחוק רחוק. אבל לא משהו שמפריע
 

terje

New member
אחלה ו..

כלי זמר יצאו איתך סבבה, סחטיין. במגברי המנורות של פנדר אין בעיה כזו של היס, יש בבעלותי אחד , ובעבר גם הוט רוד דלוקס, מגברים מעולים, בלי הבעיה הזו... אז אל תתנזר כ"כ מחר מפנדר, חבל - אתה תפסיד דברים טובים בדרך, ומה שקרה לך רק ייתן לך יותר ביטחון שתדע לפעם הבאה מה לבדוק שאתה מחפש מגבר. ושים לב, כל מגבר יעשה לך רעשים (כמעט כל מגבר) אם ץנגן ליד מסך של מחשב, מחשב, טלויזיה, פלאפונים, ובעיקר אם יש לך גיטרה עם סינגלים. אז תדע להבדיל בין רעשי חשמל ל "היס" של רמקולים, או של המגבר עצמו. בהצלחה, עלא כיפאק יותר
 

terje

New member
מחר=מהר

בעע
 
למעלה