butterfly277
New member
שלום לכולם אשמח לייעוץ וחוות דעת...
אני מורה מתחילה (וכבר מציינת שלא בטוח שמדובר במקצוע חיי..), בכל זאת, נכנסתי השנה לבי"ס יסודי עם כיתות מאוד קשות, אני מורה לאנגלית, לא מחנכת וקיבלתי את הכיתות הגבוהות ד', ה', ו'. מסתבר שהמקצוע הזה לא פופולארי במיוחד והרבה תלמידים אומרים לי "אני לא יודע אנגלית" ופשוט לא עובדים והם באמת לא יודעים, ובגלל זה מרשים לעצמם להפריע בכיתה ולהשתולל עם עוד כאלה שלא יודעים...וככה אני נשארת בסופו של דבר רק עם אלה שיודעים (שגם הם נגררים לפעמים) והשיעור עובר בצורה מאוד לא נעימה ויש מעט מאוד למידה.
העניין האחר הוא זה שאני לא בטוחה כמה אני "מחזיקה" אותם-מצד אחד אני מציבה גבולות, מצד שני, כשנעשה ממש קשה והם מתחצפים, אני לא אוהבת להתחיל באיומים של "אני אתקשר להורים וכו'..." זה לא אני ואני מרגישה שזה יוצר וייב מאוד שלילי בין התלמיד למורה... (אני כן כותבת על הלוח מי עובד יפה למשל ומשתמשת בשיטה של צבירת נקודות אבל זה לא עובד על כולם) ואם זה לא מספיק, אני לא מרגישה שהם כ"כ אוהבים אותי וזה ממש לא נעים....
אני מורה מתחילה (וכבר מציינת שלא בטוח שמדובר במקצוע חיי..), בכל זאת, נכנסתי השנה לבי"ס יסודי עם כיתות מאוד קשות, אני מורה לאנגלית, לא מחנכת וקיבלתי את הכיתות הגבוהות ד', ה', ו'. מסתבר שהמקצוע הזה לא פופולארי במיוחד והרבה תלמידים אומרים לי "אני לא יודע אנגלית" ופשוט לא עובדים והם באמת לא יודעים, ובגלל זה מרשים לעצמם להפריע בכיתה ולהשתולל עם עוד כאלה שלא יודעים...וככה אני נשארת בסופו של דבר רק עם אלה שיודעים (שגם הם נגררים לפעמים) והשיעור עובר בצורה מאוד לא נעימה ויש מעט מאוד למידה.
העניין האחר הוא זה שאני לא בטוחה כמה אני "מחזיקה" אותם-מצד אחד אני מציבה גבולות, מצד שני, כשנעשה ממש קשה והם מתחצפים, אני לא אוהבת להתחיל באיומים של "אני אתקשר להורים וכו'..." זה לא אני ואני מרגישה שזה יוצר וייב מאוד שלילי בין התלמיד למורה... (אני כן כותבת על הלוח מי עובד יפה למשל ומשתמשת בשיטה של צבירת נקודות אבל זה לא עובד על כולם) ואם זה לא מספיק, אני לא מרגישה שהם כ"כ אוהבים אותי וזה ממש לא נעים....