שלום לכולם!... אני אשאל ישר:

malder

New member
תלוי מה את מחפשת...

ביטחון, תעופה, אוכל, מכירות?
 

tomerikoc

New member
הייתי אומר שזה VIP אבל

בזמן האחרון... הבטחון אטום (ממ מגזר ריק וצריכים להמתין להוד רוממותה הר"צית) השוטרות עוד יותר אטומות וגם האנגלית שלהם לא משהו. וכו כו...יותר מידי דברים להתמדד איתם
 

mekopelet

New member
אתה צודק...

ללקק לאנשים את התחת ולהשפיל את עצמך כל יום מחדש, זה הכי טוב
 

tomerikoc

New member
רואים שאת בקיאה ברזי המקצוע

קשה לכם לכולכם לקבל את זה שיש כאלה שנחמדים לאנשים..ולא חוזרים על אותה רוטינה כל היום... ומי שמלקק..שיהיה לו לבריאות אבל חלאס יש לכם עינים צרות!!! כולנו סטודנטים בדיוק כמוכם...כולנו עובדים קשה במשמרות מטורפות. ומי שמלקק שיהיה לו גם לבריאות..אם לעזור עם מזוודה , לחייך לבן אדם, ולשוחח איתו סתם ככה זה נקרא ללקק אז אני באמת מאחל לכם.שתמשיכו לחטט בתיקים כל היום.כי אתם שומרים על בטחון מטוסינו
 

SHANARH2

New member
../images/Emo160.gifטוב שיש כאלה ../images/Emo100.gif

ששומרים על בטחון מטוסינו בזמן שאחרים שומרים על הת... שלהם וכל העולם רק מפריע להם בביצוע משימה מורכבת זאת.
 

tomerikoc

New member
או הנה עוד אחד שמשעמם לו בחיים

מה אתה מבין בבטחון? מה כל הילדות והילדים שנמצאים שם מבינים בבטחון? נותנים לאחת שהייתה פקידה בקריה סמכות קלה אז היא הפכה להיות שומרת הלאומית של מדינת ישראל..זה קצת מעליב את האינטיליגנציה.
 

SHANARH2

New member
לא זה מעליב את אלה שעומדים על

הרגליים כל היום בשביל שהדודים והדודות שלך מVIP יוכלו לנחור להם בנחת בביזנס!!!!! אבל הכי קל להיות יפה נפש....
 

tomerikoc

New member
אם היית מכיר קצת את הVIP

היית יודע שהנוסעים שלנו לא טסים רק ביזנס..אלא גם אקונמי ...פירסט..וגם מטוסים פרטים...והקנאה אוכלת אולת אותך איש יקר.. אז אתה פותח עיניים...כמו כל הקנאים...תכבד אותנו נכבד אותך...זה הדדי וזה המסר שלי תנו כבוד נחזיר כבוד תנו חיוך נחזיר חיוך (כי גם כשאנחנו מחייכים את חושבים שזה למטרה של "ללקק לכם"...לא אנחנו לא צריכים ללקק לבטחון אנחנו עושים את זה כי שוב פעם כולנו נמצאים באותו מצב..עובדים ביחד !!!! וזהו.
 

מרפי1

New member
תגדיר הבנה בביטחון

הטענה שלך שהילדים והילדות שנמצאים שם לא מבינים בבטחון היא טפשית, כמובן שאנו לא ממש בקיאים באיזו מערכת יירוט קאסאמים משרד הבטחון צריך להשקיע אך בתחום הצר שנקרא אבטחת התעופה אנו מבינים טוב מאוד, וכן גם פקידה בקריה לשעבר אחרי שעברה קורס והתמקצעה גם היא בעלת הבנה בתחום. והבעיה עפ הוי אי פי שנוחות הלקוח שלהם באה לפני צרכי הביטחון וזה גורם להתנגשויות בינם לבין הבטחון.
 

tomerikoc

New member
מרפי...שנינו לא חדשים שם

ושנינו יודעים שזה עוד בורג בשלב של אבטחת התעופה. וגם אתה יודע טוב מאוד שגם אם יש לנו לקוח שלדעתכם הוא לא קשור כל כך והוא צריך אקסטרא טיפול אנחנו יושבים אולי עושים לו צ'ק אין מעבירים את הזמן צוחקים עם הבנות שלכם אבל לא מתערבים ואלה מבינינו שמתערבים בעיה שלהם וזה עדין לא אומר שאני צריך להמתין לבדיקה יותר מנוסעים בתור.
 

StarScream2

New member
וואו

בתור אחת שאוהבת ציניות ומתמוגגת למראה גידופים הדדיים והלעזות למיניהם, אני חייבת להודות שאפילו בשבילי זה היה מתחת לחגורה. כן, אין מה לעשות - חלק מתפקידכם הוא להיות נחמדים, לתיירים חביבים ואמידים שמבקרים בארץ אבל גם לחלאות שמרגישים שלו שילמו כמה מאות דולרים לשירות מסויים מגיע להם הכל. אני רואה איך לפעמים אתם עם חיוך לאורך כל השירות אבל עם פרצוף של "ברוך שפטרנו" אחרי שהם עולים למטוס. וכן - הביטחון לפעמים עולה על העצבים של כולם כי הוא מפריע במתן שירות מושלם לאנשים חביבים אבל אנחנו לא מקבלים מהם את הטיפ שלנו. וכשנקל ראש בנוסע זה או אחר, לא אתה ולא הנוסע החביב ישלמו לנו את חובות הפיטורים. וכל אחד מתמקצע במה שהוא מיועד לו. אני בטוחה שבקורס לימדו אתכם להוציא החוצה את הנחמדות האלמנטרית שיש בכל אחד בשביל לשרת בצורה יפה את הלקוח, ובזה אתם די טובים - אבל בביטחון מלמדים איך לדעת לשים את טובת כל הנוסעים מול עיניהם, גם אם זה בא במחיר נוסע אחד לא מרוצה. ובחייאת.. הייבוש לא מגיע רק מהצד של הביטחון. מה, רק פעם אחת קרה שקראו לנו להעביר את הנוסעים ביטחון או לפתוח להם את הדלת בשעה מסויימת (כן, גם אנחנו עובדים על לוחות זמנים, הנוסעים שלכם הם לא העבודה היחידה שלנו) והם הגיעו מתי שהתחשק להם? כשנקבעה המראה לשעה מסויימת ולפי הנוהל אנחנו אמורים להיות שם 45 דק' מראש אבל בגלל שהנוסע ב-VIP רוצה דיוטי פרי (מה הקטע לשלם מאות דולרים לשירות אח"מים אבל אחרי זה לקנות בהנחה בדיוטי פרי?) אנחנו מגיעים שעה ומשהו לפני, עוזבים הכל כי "אין מה לעשות, הנוסע ב-VIP".. או להוסיף לנו שתי נחיתות בלו"ז בלי לתאם מראש ולהניח שנבוא ברגע שירקעו ברגליהם שם בטרקלין. אני יכולה לתת אינספור דוגמאות כאלה למשמרת אחת שלי ובערך מיליון לשבוע, אז חלאס עם המרמור. לבוא ולזלזל (לכל כיוון) זה לא לעניין. וכן, אני בטוחה שלו היו מציעים לנו משכורת כפולה בשביל לעבור לVIP כולנו היינו מכינים את הלשון לשיעבוד ארוך בלי להתלבט יותר מדי. מה זה משנה.. גם ככה נשארו לי שם עוד שתי משמרות (הא הא!) - תעשו חיים..
 

tomerikoc

New member
באמת אבל באמת

צאו לנו מהכיסים....רוב הנוסעים לא משאירים ומי שמשאיר אומר תודה רבה..ולא לא כל הנוסעים שנלו רוקעים ברגלים מחכים שיביאו להם את העולם ואחותו..ואני בטוח שגם אם לך היה כסף בכיס אז הייתי משתמשת בשירות שלנו ולא רק הנוסעים שלנו מאחרים רוב הנוסעים שלנו מגיעים בזמן! ויותר מזה..הנוסעים שלנו הם אזרחים זרים. ב99 אחוז מהמקרים ולכן הם לא משתמשים בדיוטיפרי בודדים שכן וגם זה לטובת איזה עיתון או איזה מוצר ים המלח לאישה. וכן לא ביקשנו הרבה ביקשנו דברים בסיסים: 1. שאיך שאני מגיע למגזר שלא יותר מ3 דקות המתין לבודק וכן שהבודק יהיה עם חיוך(או בודקת אני צריך להזכר בשם של הזאת "מאלה שהולכים עם האישור M לא על הצוואר".. פשוט מדהימה..היה לך חיוך ותודעת שירות..שלא תאמן.. 2. אם התהליך מתארך מסיבות הקשורות לבטחון כן אז לעזור יותר ולקדם יותר מנוסעים אחרים. 3. שבצ'ק אין של אל על אקונומי יפסייקו לחשוב שהם מלכי השדה ושצריך ללקק להם את המגף. 4. שהשוטרות ילמדו אנגלית ותודעת שירות מינימלית.. (חוץ מ7 שיודעות) 5. וכן אין בעיה שלקוח לא יהיה מרוצה אבל אתם תעשו הכל כמונו שהלקוח יהיה מרוצה. כי מה לעשות במדינתנו הקטנה בעל המאה הוא בעל הדעה. ולא אני ולא אתם נלחם בזה. ותאמינו לי נוסע אחר לא מרגיש שדופקים אותו יותר מדי אבל אחד שמשלם הרבה כסף אקסטרא בשביל שירות מודד אותנו במיוחד ישראלים.ויותר מזה..לבעלי עסקים אמידים שלא כמונו הלוז שלהם מתוכנן לא ותר מדי קדימה אז כן אם נכנסת הזמנה אז תשארו עוד קצת בטרקלין (אני במקום צוות הטרקלין הייתי רוטן על זה שנתנו את החדר שלהם למכס). אני מאוד מעריך את עבודת הבטחון, שלא תבינו לא נכון,אבל חלאס תנו כבוד. ויותר מזה..אתם מרווחים יותר טוב מאיתנו..ולכם יש תנאים יותר טובים משלנו אז תנו יד ותעזרו לעוד בן אדם להעביר את היום שלו בכייף בלי לריב עם כל העולם רק כדי שלא יסים את היום שלו בבעסה. כי היום זה לא כמו לפני שנה בטרמינל..פעם היה יותר כייף לעבוד. ואגב..תמסרו לחדשים שלכם לחדשות יותר נכון שהבאה בתור תנפנף אותי בתנועת יד מהלקוח ולא תגיד לי בבקשה לזוז הצידה אני אדאג באופן אישי שתשאל מה מטרת הביקור בישראל בסניף של מקדונלד ולא בנתב"ג. לילה טוב ושבוע קל לכולנו
 

StarScream2

New member
נו טוב

עד שנמצא עבודה של גדולים זה מה יש. אל תנסה לתקן את העולם - גם לא את הסביבה הפרטית שלך. יהיה בסדר כך או כך.
 

mister22

New member
עזוב תומר

סתם צעירה מטומטמת אל תיקח קשה... המנטליות הישראלית קובעת שאם תיהיה נחמד למישהו זה חס וחלילה יתפרש כליקוק והתוצאה נראית לכולנו מידי יום בעבודה....
 

malder

New member
מקופלת...

בתור דייל VIP לשעבר אני חייב לומר לך, שבחיים לא ליקקתי לאף אחד... ואני לא חושב שיש דיילים שמלקקים ללקוחות שלהם, אנחנו פשוט נותנים שירות, כמו כל נותן שירות אחר... זה סתם נשמע כאילו את מקנאה... ואפרופו שירות, לא יזיק לכם ללמוד משהו מהדיילים...
 

mister22

New member
מקופלת עוד לא הבינה

שהיא גם נותנת שירות... ככה גם 98% מהאנשים האחרים בביטחון... ושמרפי יגיד מה שהוא רוצה לדעתי חצי מהאנשים שם לא יודעים מה הם עושים בכלל....
 

SHANARH2

New member
מעניין שאתה שכל כך שרותי כלפי

VIP כל כך לא מכבד את הפקידה לשעבר שהיום מבינה טיפונת בבטחון....אל תחשוב שרק דיילי VIP יודעים לתת שירות,לדעתי לתת שירות זה עניין שנרכש חלקית אבל בחלקו הגדול בא מבפנים,עניין של אופי.
 

mister22

New member
אני בודק ואני מכבד את כולם

ומאוד שירותי לנוסע כי אני מבין שזה חלק מהתפקיד שלי
 
למעלה