שלום לכולכם

בן הרב

New member
שלום לכולכם

התגעגעתי אליכם הייתי בחופשה ולא היתה לי גישה לאינטרנט, שמעתי בטלפון על הבלגאן שהיה כאן והזדעזתי קשות, אני לא מבין איך אנשים במקום להקשיב! ולהפנים! את מה שמנסים לומר להם בלב שותת דם, הם רק דואגים איך להשתיק ולההחביא את הנושא וכל מה שמונח להם בראש זה לסתום פיות. וגם לך "למד וו" יקירי, אני לא מכיר אותך כבן אדם שנבהל, ושם על מה שאומרים, אז מה קרה לך שקיבלת רגליים קרות, ובקשת שימחקו את ההודעה שלך, ובאמת כאן המקום להודות למנהלי הפורום, על השיקול הנכון שלא למחוק את הודעת הערפדים. וזהו לעכשיו אשתדל לשתף אתכם בהגיגי יותר בהמשך, אך כרגע אמשיך לעבוד כדי להצדיק את המשכורת שלי. שלכם איציק
 

Le Fay

New member
שוווווום עבודה! רוצה תכף ומיד לשמוע

איפה היית ומה עשית (טוב נו, לא הכל) ואיך היה ומה הבאת בחזרה!
 

בן הרב

New member
לא היכרתי את הצד הזה שבך

היות שאת רוצה תחכף ומיד מה דעתך לעבוד על מידותייך כמו בת ישראל כשרה ולחכות בסבלנות לסיפוקים?
 

Le Fay

New member
לא, לא, לא - לא אמרו לך? להתאפק זה

לא בריא לשלפוחית! בטח גם לערמונית לא. לא שיש לי אחת. אבל עובדת על זה. נו... "שלום אדוני המלך", מכיר?
 

בן הרב

New member
לא מכיר את שלום אדוני המלך

וגם לא רציתי לרדת לשלפוחית כרגע לא שזה לא מעניין אבל זה לשירשור אחר בכל אופן אני מת לספר מה היה ואיך במשך היום אני עסוק בעבודה ואין לי הרבה זמן לכתוב בכל מקרה היינו כבשה ואני בדיסני וולד אשר באורלנדו אשר בפלורידה על שפת האטלנטיק היה גדול מהחיים פשוט חזרתי להיות ילד (באמת מגודל) לכמה ימים משחקים, פארקים, רכבות הרים, גן חיות, וכל מה שאתם רק יכולים לעלות על דעתכם הם עושים שמה כל ליליה בשעה 9:30 מןפע זיקוקין מהמם גדול מהחיים ראינו את זה פעמיים אין ואי אפשר לתאר את מה שקורה שם מכתיבה אפילו במילים זה קשה אבל ברגע שיהיו תמונות אשמח לשתף אותכם וכמובן החבר´ה (כבשה תוהה) היתה מעולה פשוט לא יכולתי לחשוב על שותפ/ה יותר מתאימה ממנה לחוות את כל זה
 

Le Fay

New member
יווו... ראיתם את ה-ELECTRIC PARADE!

כייייייייף אמיתי, וקסום לגמרי! קלעתם למצבות בעמדת הקליעה-למטרה ב-Frontier Land? לקחתם את הרייד עם רוחות הרפאים ב-Hounted Maison? שטתם בסירה בין בובות העמים השרות ב-Fantasy Land? הייתם ב-MGM ויוניברסל באסון הרכבות וטסתם בחלל? למה חזרתם?
 

מיכל25אב

New member
יופי לכם,תעשו חיים..

אנחנו רכבר נשב פה ונסרוג סוודר.... <מיכל מושפעת ממורה ורבה לעניני פולנים -קוצץ...>
 

בן הרב

New member
נו באות לי דמעות בעניים

(בהמשך לפולנים) ממש מסכנה לאחת שלא מפסיקה לטייל את יושבת בחדר סגור וסורגת תגידי מה דעתך לסרוג לי כיפה זה חלום שאף פעם לא בא לידי מימוש
 

Le Fay

New member
שכחת לומר "בחושך" ../images/Emo3.gif

יעני - אתם תעשו חיים, אני אשאר פה לבד בחושך ואסרוג ואחר כך - אני כבר לא רואה בעיניים שלי, עמדתי ובישלתי כל הלילה, לא עצמתי עין, הכנתי לו בדיוק כמו שהוא אוהב.
 

לילית3

New member
ההודעה אמנם לא נמחקה אבל היא

זזה יחד עם התגובות הנלוות לה, שגם הן נכתבו בדם, לעמוד אחורי.... וכנראה שלאף אחד לא ממש אכפת. <לא יותר עדיף להפוך לפורום בדיחות?>
 

לילית3

New member
באמת אין מה להוסיף בעיניין. הרי כמו

בכל דינמיקה בין אנשים, צריך להשלים עם מה שקורה ולא לצפות שהדברים יתנהלו כמו שאנחנו היינו רוצים. חוצמזה שכבר דיסקסנו את זה. ואני שוב מתנצלת אם כעסתי מדי. אז קח לך
 
למעלה