שלום לכולכם
התגעגעתי אליכם הייתי בחופשה ולא היתה לי גישה לאינטרנט, שמעתי בטלפון על הבלגאן שהיה כאן והזדעזתי קשות, אני לא מבין איך אנשים במקום להקשיב! ולהפנים! את מה שמנסים לומר להם בלב שותת דם, הם רק דואגים איך להשתיק ולההחביא את הנושא וכל מה שמונח להם בראש זה לסתום פיות. וגם לך "למד וו" יקירי, אני לא מכיר אותך כבן אדם שנבהל, ושם על מה שאומרים, אז מה קרה לך שקיבלת רגליים קרות, ובקשת שימחקו את ההודעה שלך, ובאמת כאן המקום להודות למנהלי הפורום, על השיקול הנכון שלא למחוק את הודעת הערפדים. וזהו לעכשיו אשתדל לשתף אתכם בהגיגי יותר בהמשך, אך כרגע אמשיך לעבוד כדי להצדיק את המשכורת שלי. שלכם איציק
התגעגעתי אליכם הייתי בחופשה ולא היתה לי גישה לאינטרנט, שמעתי בטלפון על הבלגאן שהיה כאן והזדעזתי קשות, אני לא מבין איך אנשים במקום להקשיב! ולהפנים! את מה שמנסים לומר להם בלב שותת דם, הם רק דואגים איך להשתיק ולההחביא את הנושא וכל מה שמונח להם בראש זה לסתום פיות. וגם לך "למד וו" יקירי, אני לא מכיר אותך כבן אדם שנבהל, ושם על מה שאומרים, אז מה קרה לך שקיבלת רגליים קרות, ובקשת שימחקו את ההודעה שלך, ובאמת כאן המקום להודות למנהלי הפורום, על השיקול הנכון שלא למחוק את הודעת הערפדים. וזהו לעכשיו אשתדל לשתף אתכם בהגיגי יותר בהמשך, אך כרגע אמשיך לעבוד כדי להצדיק את המשכורת שלי. שלכם איציק