שלום כולם

Maya Shalit

New member
שלום כולם

רציתי להתייעץ איתכם אם זה בסדר, אני חושבת שזה הפורום שהכי מתאים לבעיה שלי... יש לי דודה, שבשנים האחרונות לאט לאט הסתבר לי שהיא משתמשת במאגיה וכישוף, והקטע הוא שאני והבת שלה בערך באותו גיל וזה תמיד נראה כאילו היא מקנאה ורוצה שאני אצטייר בעיני אחרים כפחותה מביתה... הרבה פעמים חששתי שהיא (ובעצם גם הבת שלה) עושה לי עין הרע, ואז התברר לי שהיא גם הולכת לאיזה מכשף. בקיצור, נראה לי שהיא מנסה(ומצליחה) להזיק לי באמצעות הדברים האלה- קללות ועין הרע. ביום הולדת האחרון שלי (לפני פחות מחודש) הבת שלה הביאה לי במתנה פסל שחור של אישה/בחורה צעירה שמחבקת את עצמה ונראית בודדה ועצובה ואחת הידיים שלה מושטת הצידה כנגד הגוף שלה בצורה מוזרה שהטרידה אותי מההתחלה(זה נראה כמו שקבצנים מושיטים את היד בשביל נדבות). לפני כמה ימים התקרבתי לפסל כדי להסתכל על היד- וראיתי משהו שזיעזע אותי אישית: האצבע שעליה שמים את טבעת הנישואין קטועה אצלה, לא כל האצבע אבל כשליש ממנה. החשד המיידי שנוצר אצלי הוא שהן עשו משהו לפסל הזה והביאו לי אותו כדי שיהיה לי מזל רע בתחום הזה של חתונה והכל (אצלנו מתחתנים בגיל צעיר יחסית). יצאה הודעה ממש ארוכה, אבל אני חייבת לדעת אם אני סתם פוחדת בלי סיבה או שיש משהו בדברי... חשוב לציין גם שהדודה הזאת הזיקה לא מעט לאימי במהלך השנים, וכך גם ביתה לי... תודה מראש בכל מקרה :)
 

תור

New member
וואו

טוב אני ממש מצטער אבל אני אישית לא ממש יודע מה להגיד לך... את יכולה לערוך טקס הגנה או ללכת למכשף מוסמך שיעשה לך את זה... אולי קמיעה להגנה או ללכת לאיש הדת שלך(רב או לא יודע מה...) זה בעצם מה שאני יכול להגיד לך,מפני שאם את לא עוסקת בכישוף העניין נעשה מסובך אבל לא בלתי אפשרי.... בינתיים חכי עד שמישהו אחר יענה לך... מקווה שעזרתי תור
 

dopey_wizard

New member
באמת וואו!, זה באמת מבאס...

טוב.. דבר ראשון.. אני במקומך דבר ראשון הייתי לוקח את הפסל הזה שובר אותו לאלף חלקים וזורק רחוק רחוק ממני.. לים או משהו.. דבר שני... לפי מה שנראה אין לך נסיון בכישוף ובכלל בנושא מיסטיקה (תקני אותי עם אני טועה..) אז מה שאני מציע זה ככה: האם את מכירה מישהו שעוסק במאגיה? מישהו יוכל לעזור לך, להכין בשבילך קמע או משחה\שיקוי מסויים? עם כן, תסבירי לו את כול העניין ובקשי ממנו שיכין לך משהו להגנה ולהרחקת האנשים האלה.. אם לא.. אז.. קצת קשה לי לחשוב מה יש לעשות.. אני יכול להגיד לך שללכת למישהו ממודעה בעיתון או משהו כזה לא יעזור.. וגם כול הכבוד שבאת לפה.. אני לא מצליח לחשוב על תשובה כרגע, אני בטוח שיש פה אנשים שיכולים לעזור לך ואם אני יחשוב על משהו אני יכתוב פה.. -דוד
 

Maya Shalit

New member
תודה

צדקתם, אני באמת לא מתעסקת בזה, אני אוהבת בעיקר דברים שקשורים לאסטרולוגיה וגרפולוגיה- שמהם אפשר לראות ולגלות דברים על אנשים אבל לא כישופים ודברים שהיא מתעסקת בהם... בכל אופן כבר החלטתי לזרוק את הפסל ועכשיו שאמרתם לי אז אני באמת אזרוק, פשוט רציתי לוודא שאני לא מדמיינת... גם אמא שלי הסכימה איתי( היא אמרה שלא ניקח סיכון, גם אם זה לא בכוונה) לזרוק. תודה שהגבתם זה חשוב לי. נראה לי שאני אפנה לרב שמתעסק בקבלה וכל זה, כך שהוא יראה כבר מה קורה ואם מנסים להזיק לי, וגם ייעץ איך להגן על עצמי... אתם חושבים שסרט אדום יעזור אם זה מה שהוא יביא לי? ואני באמת לא בקיאה בכישופים אבל אולי יש משהו פשוט שאני כן אוכל ליישם? ונפתחה חנות חדשה של מיסטיקה וסיפרו לי שיש שם כל מיני קריסטלים ואבנים, קמיעות אז אם יש לכם שמות אני אשאל את המוכר והוא יביא לי?
 

dopey_wizard

New member
תראי..

יכולתי לתת לך לחש או מתכון לשיקוי אבל כול זה לא שווה עם אין לך נסיון בזה ואני לא מאמין שזה יעבוד.. למרות שאת יכולה לנסות.. אבל זה כמעט חסר טעם סתם לנסות לעשות משהו בלי נסיון.. בגלל זה כתבתי לך ושאלתי אותך עם יש מישהו שאת מכירה שיוכל להכין את זה בשבילך ויש לו נסיון במאגיה.. בכול מקרה.. עם הרעיון של הרב לא יעבוד תחזרי לפה ואנחנו ננסה לתת פתרון... בהצלחה! -דוד
 

jbu

New member
נסי טיהור הבית עם מרווה

נסי טיהור הבית עם מרווה, אחרי שתשבירי את הפסל רחוק מאוד מהבית שלך, וזה כול מה שאני יכול בינתים להגיד לך למורות שאתמול שמעתי ינשופים ברדיו והמסטיקן שם אומר לשטוף את הבית עם מי ים ולהיתקלח רק עם שמן זית. עוד עצה שלי היא אבן ספיר, היא נחשבת אבן הגנה חזקה במיוחד משום שהיא מחזירה אנרגיות שליליות למי ששולח אותם. לא נראה לי שאני יכול לעזור לך מעבר לזה חוץ מזה שכדי שתלכי למישהוא שיותר עוסק בזה למחיתו.
 

Maya Shalit

New member
את העצה עם מי המלח

הציע הרב לאמא של חברה שלי כי הוא אמר שיש על משפחתה עין הרע... אז אולי באמת אני אנסה עוד כמה ימים... חוץ מספיר יש עוד אבנים שיוכלו לעזור? ואיך מוצאים מישהו שמתעסק בזה למחייתו? גם שלא ייצא שאני אלך לזה שהיא הולכת אליו- ברררררר
כי זה יהיה ממש מפחיד ושוב ממש תודה שאתם מנסים לעזור לי :)
 

jbu

New member
אני יודע העצה הזואות

היא מהקבלה, ואני לא יודע על עוד אבנים טובות יותר, ואני לא הולך למיסטקנים כך שאיני יכול לעזור לך. סליחה.
 
למעלה