Maya Shalit
New member
שלום כולם
רציתי להתייעץ איתכם אם זה בסדר, אני חושבת שזה הפורום שהכי מתאים לבעיה שלי... יש לי דודה, שבשנים האחרונות לאט לאט הסתבר לי שהיא משתמשת במאגיה וכישוף, והקטע הוא שאני והבת שלה בערך באותו גיל וזה תמיד נראה כאילו היא מקנאה ורוצה שאני אצטייר בעיני אחרים כפחותה מביתה... הרבה פעמים חששתי שהיא (ובעצם גם הבת שלה) עושה לי עין הרע, ואז התברר לי שהיא גם הולכת לאיזה מכשף. בקיצור, נראה לי שהיא מנסה(ומצליחה) להזיק לי באמצעות הדברים האלה- קללות ועין הרע. ביום הולדת האחרון שלי (לפני פחות מחודש) הבת שלה הביאה לי במתנה פסל שחור של אישה/בחורה צעירה שמחבקת את עצמה ונראית בודדה ועצובה ואחת הידיים שלה מושטת הצידה כנגד הגוף שלה בצורה מוזרה שהטרידה אותי מההתחלה(זה נראה כמו שקבצנים מושיטים את היד בשביל נדבות). לפני כמה ימים התקרבתי לפסל כדי להסתכל על היד- וראיתי משהו שזיעזע אותי אישית: האצבע שעליה שמים את טבעת הנישואין קטועה אצלה, לא כל האצבע אבל כשליש ממנה. החשד המיידי שנוצר אצלי הוא שהן עשו משהו לפסל הזה והביאו לי אותו כדי שיהיה לי מזל רע בתחום הזה של חתונה והכל (אצלנו מתחתנים בגיל צעיר יחסית). יצאה הודעה ממש ארוכה, אבל אני חייבת לדעת אם אני סתם פוחדת בלי סיבה או שיש משהו בדברי... חשוב לציין גם שהדודה הזאת הזיקה לא מעט לאימי במהלך השנים, וכך גם ביתה לי... תודה מראש בכל מקרה
רציתי להתייעץ איתכם אם זה בסדר, אני חושבת שזה הפורום שהכי מתאים לבעיה שלי... יש לי דודה, שבשנים האחרונות לאט לאט הסתבר לי שהיא משתמשת במאגיה וכישוף, והקטע הוא שאני והבת שלה בערך באותו גיל וזה תמיד נראה כאילו היא מקנאה ורוצה שאני אצטייר בעיני אחרים כפחותה מביתה... הרבה פעמים חששתי שהיא (ובעצם גם הבת שלה) עושה לי עין הרע, ואז התברר לי שהיא גם הולכת לאיזה מכשף. בקיצור, נראה לי שהיא מנסה(ומצליחה) להזיק לי באמצעות הדברים האלה- קללות ועין הרע. ביום הולדת האחרון שלי (לפני פחות מחודש) הבת שלה הביאה לי במתנה פסל שחור של אישה/בחורה צעירה שמחבקת את עצמה ונראית בודדה ועצובה ואחת הידיים שלה מושטת הצידה כנגד הגוף שלה בצורה מוזרה שהטרידה אותי מההתחלה(זה נראה כמו שקבצנים מושיטים את היד בשביל נדבות). לפני כמה ימים התקרבתי לפסל כדי להסתכל על היד- וראיתי משהו שזיעזע אותי אישית: האצבע שעליה שמים את טבעת הנישואין קטועה אצלה, לא כל האצבע אבל כשליש ממנה. החשד המיידי שנוצר אצלי הוא שהן עשו משהו לפסל הזה והביאו לי אותו כדי שיהיה לי מזל רע בתחום הזה של חתונה והכל (אצלנו מתחתנים בגיל צעיר יחסית). יצאה הודעה ממש ארוכה, אבל אני חייבת לדעת אם אני סתם פוחדת בלי סיבה או שיש משהו בדברי... חשוב לציין גם שהדודה הזאת הזיקה לא מעט לאימי במהלך השנים, וכך גם ביתה לי... תודה מראש בכל מקרה