דווקא נסעתי לפני זמן קצר ב SL
בקו 4 (4064). אולי היא הייתה רזרבית.
דווקא נסעתי לפני זמן קצר ב SL4092 כבר לא -
שייכת לקו 4 אלה הפכה לרזרבית יש לציין שסדרן הקו מתכווון להוציא את כול ה- SL מקו 4 לכן קו 4 מקבל את כול הנידרפלורים יד שנייה שהיו של קו 19 שמקבל בימים אלו מכונות חדשות . נוספו לקו 4 מכונות אלו : 7117 6261 7033 7278 7118 7238
בקו 4 (4064). אולי היא הייתה רזרבית.