שלום, יש לי שאלה:

מצב
הנושא נעול.

יצחקA

New member
דווקא נסעתי לפני זמן קצר ב SL

4092 כבר לא -
שייכת לקו 4 אלה הפכה לרזרבית יש לציין שסדרן הקו מתכווון להוציא את כול ה- SL מקו 4 לכן קו 4 מקבל את כול הנידרפלורים יד שנייה שהיו של קו 19 שמקבל בימים אלו מכונות חדשות . נוספו לקו 4 מכונות אלו : 7117 6261 7033 7278 7118 7238
דווקא נסעתי לפני זמן קצר ב SL
בקו 4 (4064). אולי היא הייתה רזרבית.
 

9108701

New member
הסדרן לא משבץ מכונות זה עושה אגף

4092 כבר לא -
שייכת לקו 4 אלה הפכה לרזרבית יש לציין שסדרן הקו מתכווון להוציא את כול ה- SL מקו 4 לכן קו 4 מקבל את כול הנידרפלורים יד שנייה שהיו של קו 19 שמקבל בימים אלו מכונות חדשות . נוספו לקו 4 מכונות אלו : 7117 6261 7033 7278 7118 7238
הסדרן לא משבץ מכונות זה עושה אגף
התיכנון עם אגף התנועה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה