שלום, יש לי שאלה:

מצב
הנושא נעול.

אמיר דצ

New member
שלום, יש לי שאלה:

שלום, יש לי שאלה:
היום אחרה"צ עליתי לקו 2 בראשון לציון (נהגה נהגת). כשירדתי הבחנתי בחטף ב 2 הספרות האחרונות 92. האם יכול להיות שנסעתי באוטובוס מהפיגוע בקו 20 (מישהו פרסם תמונה), עכשיו אני נובר בארכיון ורואה שאכן האוטובוס מהפיגוע היה 4092. האם יכול להיות שנסעתי ב 4092 ואם כן, איך יכול להיות בקו 2 ולא בקו 20?
 

אוהד11

New member
יכול להיות שנסעת עם 4092, ובאותה

שלום, יש לי שאלה:
היום אחרה"צ עליתי לקו 2 בראשון לציון (נהגה נהגת). כשירדתי הבחנתי בחטף ב 2 הספרות האחרונות 92. האם יכול להיות שנסעתי באוטובוס מהפיגוע בקו 20 (מישהו פרסם תמונה), עכשיו אני נובר בארכיון ורואה שאכן האוטובוס מהפיגוע היה 4092. האם יכול להיות שנסעתי ב 4092 ואם כן, איך יכול להיות בקו 2 ולא בקו 20?
יכול להיות שנסעת עם 4092, ובאותה
מידה יכולת לנסוע עם 6192 או 6292 או 7092. אינך מציין את סוג האוטובוס. אם אכן נסעת עם האוטובוס הזה הרי שהוא היה אוטובוס מחליף לאוטובוס קבוע. קורה שאוטובוס בטיפול או מסיבה אחרת אינו עובד בקו הרגיל ואז הנהג עובד על אוטובוס אחר או על רזרבי שעומד לרשות מנהל העבודה שלו.
 

אמיר דצ

New member
היה אוטובוס ישן.

יכול להיות שנסעת עם 4092, ובאותה
מידה יכולת לנסוע עם 6192 או 6292 או 7092. אינך מציין את סוג האוטובוס. אם אכן נסעת עם האוטובוס הזה הרי שהוא היה אוטובוס מחליף לאוטובוס קבוע. קורה שאוטובוס בטיפול או מסיבה אחרת אינו עובד בקו הרגיל ואז הנהג עובד על אוטובוס אחר או על רזרבי שעומד לרשות מנהל העבודה שלו.
היה אוטובוס ישן.
 

אמיר דצ

New member
אז כנראה האוטובוס היה 3992. ../images/Emo51.gif

ייתכן שזו הייתה 3992
המכונות של קו 2 שייכות לחניון אזור. 4092 שייכת לחניון אחר, שיכון דן.
אז כנראה האוטובוס היה 3992.
 

יצחקA

New member
אמיר -ברוך הבא לפורום!

שלום, יש לי שאלה:
היום אחרה"צ עליתי לקו 2 בראשון לציון (נהגה נהגת). כשירדתי הבחנתי בחטף ב 2 הספרות האחרונות 92. האם יכול להיות שנסעתי באוטובוס מהפיגוע בקו 20 (מישהו פרסם תמונה), עכשיו אני נובר בארכיון ורואה שאכן האוטובוס מהפיגוע היה 4092. האם יכול להיות שנסעתי ב 4092 ואם כן, איך יכול להיות בקו 2 ולא בקו 20?
אמיר -ברוך הבא לפורום!
היום עבדה נהגת של קו 2 ב 4092 על קו 2. בד"כ 4092 עובדת בקו 4.
 

V O L V O

New member
4092 כבר לא -

אמיר -ברוך הבא לפורום!
היום עבדה נהגת של קו 2 ב 4092 על קו 2. בד"כ 4092 עובדת בקו 4.
4092 כבר לא -
שייכת לקו 4 אלה הפכה לרזרבית יש לציין שסדרן הקו מתכווון להוציא את כול ה- SL מקו 4 לכן קו 4 מקבל את כול הנידרפלורים יד שנייה שהיו של קו 19 שמקבל בימים אלו מכונות חדשות . נוספו לקו 4 מכונות אלו : 7117 6261 7033 7278 7118 7238
 

אמיר דצ

New member
קרוב לוודאי ש 4081 לא ברשימה..

4092 כבר לא -
שייכת לקו 4 אלה הפכה לרזרבית יש לציין שסדרן הקו מתכווון להוציא את כול ה- SL מקו 4 לכן קו 4 מקבל את כול הנידרפלורים יד שנייה שהיו של קו 19 שמקבל בימים אלו מכונות חדשות . נוספו לקו 4 מכונות אלו : 7117 6261 7033 7278 7118 7238
קרוב לוודאי ש 4081 לא ברשימה..
 

euronitzan

New member
עם כל השיפורים שלה כבר קשה לקרוא

קרוב לוודאי ש 4081 לא ברשימה..
עם כל השיפורים שלה כבר קשה לקרוא
ל4081 SL - גיר של SU, בקאקס מהיר, מנוע מוגדל, צבע אדום, מכסי מנוע שסגורים עד הסוף ועוד שיפורים רבים מבדילים אותה מהSL הסטנדרטית.
 
גיר SU, מנוע מוגדל...

עם כל השיפורים שלה כבר קשה לקרוא
ל4081 SL - גיר של SU, בקאקס מהיר, מנוע מוגדל, צבע אדום, מכסי מנוע שסגורים עד הסוף ועוד שיפורים רבים מבדילים אותה מהSL הסטנדרטית.
גיר SU, מנוע מוגדל...
וגם: וו גרירה+כננת הרמה, ג'נטים מגנזיום, חצאיות, ספוילר, DVD ומערכת סראונד משופרת, סאן-רוף - הכל הכל ב-4081, ממש אוטובוס ההפתעות. נראה לך?!
 

fireman

New member
חוץ מהצבע האדום

עם כל השיפורים שלה כבר קשה לקרוא
ל4081 SL - גיר של SU, בקאקס מהיר, מנוע מוגדל, צבע אדום, מכסי מנוע שסגורים עד הסוף ועוד שיפורים רבים מבדילים אותה מהSL הסטנדרטית.
חוץ מהצבע האדום
הכל סיפורים מצוצים מהאצבע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה