שלום יש לי בעיה...

דוידו 16

New member
שלום יש לי בעיה...

אני לא יודע עם זה קשור לפה אבל יש לי קשר ממש טוב עם אלוהים כבר הרבה זמן אני מדבר איתו כל הזמן ומודה לו ואוהב אותו ומרגיש שהוא כל הזמן איתי גם אוהב ומחבק. בזמן האחרון התחלתי לחזור בתשובה התחלתי לאהוב את הדת (בלי קשר לאמונה שלי באלוהים) אני מרגיש שיך ליהדות וקרוב. אבל הרבה פעמים אני מוצא ביהדות סתירות, שכאילו האלוהים שאני מאמין בו ומכיר והאלוהים של היהדות ממש ממש לא דומים. הייתי שמח לקבל תגובות\עצות. תודה מראש
 

nehtab

New member
אשריך!

קודם כל אשריך!!!! חזק ואמץ. נפלה בחלקך זכות גדולה!! תמשיך להתקרב לה' ולתורה הקדושה! כל הכבוד!! לדעתי כדאי לך להפנות את השאלות שלך לרב מוסמך שיש לו ידע מקיף. כתבתי פה כמה כמה קישורים לאתרים שבהם אפשר לשלוח שאלה לרבנים. בנוסף כדאי לך לקרוא ספרים כמו "מסילת ישרים" שחיבר הרמח"ל, ספרי מוסר כמו ארחות צדיקים, ספר הישר ועוד. אם אתה מכיר מישהו דתי שחזק באמונתו כדאי לך לשאול אותו. אם אתה רוצה אתה יכול לכתוב לי את הסתירות והשאלות שיש לך ואני ינסה לענות. באהבת ישראל ננצח, צו השעה- אהבת חינם. חייך אחי, אתה יהודי.
 

bios

New member
העיצה שלי

לך לפי מה שהלב שלך אומר לך. ההלכה היא תוצאה של הרבה עיבודים שעשו בני אדם שהם לא בהכרח קרובים לאלוהים יותר ממני וממך. לדעתי מה שקשור לאהבה ושמחה - מקורו באלוהים. מה שקשור להפחדה - בא ממקור אחר. זה הכלל הבסיסי בשביל לעשות את ההפרדה. שבת שלום!
 

Hike savadian

New member
ולי יש תשובה....

קודם כל,כל הכבוד לך על הקשר ההדוק שלך עם אלוהים אני שמח מאוד שאתה מתקרב אליו אבל אני צריך להסביר לך משהו בקשר לדת(לא רק היהודית) יש הבדל גדול בין דת לאמונה דת מרחיקה כן מרחיקה אותך מאלוהים בגלל שהדת לא נותנת לך אפשרות לחשוב בעצמך אלא משתיקה אותך ומפילה הכל על אלוהים בוא ואני יתן לך דוגמא אתה רוצה לדוגמה לדעת משהו כמו למה אסור לאכול חזיר ומה אומרים לך זה עיניינו של אלוהים או אלוהים לא צריך לתת לך חשבון למרות שהתשובה לשאלה הזאת ברורה בריאות... באותה תקופה שנכתבו ה"חוקים" האלה חזיר לא היה כל כך בריא אבל זה כבר סיפור אחר מה שאני מנסה להסביר לך זה שלך ולדת היהודית יש אותו אלוהים אבל הדת היהודית מציגה אותו באופן שונה וזאת לא אשמתם הם פשוט פוחדים הם פןחדים להשתנות בגלל שהדת הפכה אותם לזומבים שלא חושבים בעצמם! לא הדת מקרבת אותך לאלוהים אלא האמונה... או שיותר מזה !האהבה! שלא תבין אותי לא נכון אני לא רוצה שלא תיהייה יהודי חס וחלילה אני פשוט רוצה שתבין שיש יותר מדרך אחת להגיע לאלוהים ושיש דרכים יותר איטיות ויותר מהירות לך יש את הבחירה אף אחד לא בוחר בישבילך.....בהצלחה !!!
 

דוידו 16

New member
שלום

תודה על התגובות ובקשר למה שכבת על הדת היהודים במובן מסויים יש משהו במה שאתה אומר אבל מצד שני אני לא חושב שאני חייב לקחת את כל היהדות בדיוק איך שהיא. אני התקרבתי ליהדות מתוך אהבה אליה והרגשת קרבה אליה ולא מתוך פחד לכן אני חושב שאני לא יהפוך להיות זומבי וכל מה שלא נראה לי בדת אני קודם כל מברר כי כשקצט חוקרים את היהדות רואים שלכל דבר יש הרבה פנים והרבה פעמים אני כן רואה פתאום היגיון בדברים שביטלתי מראש.
 

stifapt

New member
שלום אחי ../images/Emo13.gif

אם אתה רוצה תשובות לגבי סתירות אתה יכול לקרוא את ספר הכוזרי ושתדע שאתה יכול לשאול את בורא העולם אפילו את הדברים האלה!!! תגיד לו הכל תגיד לו שאתה לא מבין שאתה רוצה להבין ושאתה אוהב ונהנה קרוב ה' לכל קוראיו לכל אשר יקרואו באמת והתורה.. התורה מתנה גדולה ועצומה עם עוצמות אין סופיות בתוכה רק טוב וטהור והצד הפחדן השקרן והרע בראש יודע שההתקרבות הולכת לחסל הרבה ממנו.. אז הוא מפריע תטפס אל הר האלוקים.. הלב שלך ידריך אותך. כל פעם שלא תדע מה לעשות תשאל את הלב תשאל את בורא עולם הוא כל כך טובבבבבבבבבבבבבב
 
למעלה