שלום יהודים

nini132

New member
הפוך

מה שאתה קורא לו אלוהים זו מפלצת הספגטי המעופפת.
הגיע הזמן שתתחיל לקיים את מצוותיה האמיתיות ולא את עבודת האלילים הפגאנית שלך.
 

nini132

New member
זה פשוט

תמיד גם יכול להיות שמפלצת הספגטי אמת ותורתה אמת ובכל זאת אתה לא מאמין בה.
או כמו שאדם חכם אמר: ההבדל ביננו שאני מאמין באל אחד פחות ממך (או משהו כזה)
או למה שנאמין במשהו רק בגלל שגדלנו עליו,
אני גדלתי גם על פית השיניים, העי"ג והארי פוטר
 

nini132

New member
ולמען הסר ספק

כמובן שאני מאמין באמונה שלמה בעי"ג והארי פוטר
 
אני אענה בקצרה.

אני לא בטוח שזה שקר. אבל אני בטוח שזאת לא האמת [ בטח לא בקיצוניות הנוהגת כיום ]
 

כאוטיקן

New member
מבלי להיכנס איתך לדיון, שממילא לא תבין את רוב

אני יכול רק לנחם אותך, שאתה בדרך הנכונה.

עוד כמה התוועדויות כאן, וגם עליך ישחקו הלוך ושחוק את המילה "נדהמתי".
 
סתם מסקרנות

היית נכנס לפורום כלשהוא של מאמינים כלשהם ומציג את אותה שאלה באותה רצינות?
(אם אין הוכחה לכאן או לכאן איך אתם בטוחים כל כך בצדקתם)


לעצם השאלה, עייפתי. אולי בפעם אחרת.
 
ללא שום קשר לאמונה כן או לא

הרי שאין שום דבר בחינוך החרדי שמעודד אמונה או עיסוק באמונה וכולי. לחרדים אין עניין בתורה, בהלכה או במורשת ישראל לדורותיה על רבניה וגדוליה.

אלה -

אם הם משרתים את המטרות הסיעתיות שלהם!

הם ישרפו את התורה אם הרעבע יגיד לעשות את זה, הם מתעלמים מההלכה, אלוהים מבחינתם הוא מנהל חשבונות זול שיושב למעלה ומסתכל על הדנייר של הגרביים של ילדות בנות 8 או בודק את האריזות של המאכלים הנכנסים לעגלת הקניות כדי לבדוק אם מישהו מהדוברים שלו קיבל שוחד ושם על זה חותמת, רצוי "מהדרין", שפירושו "למשגיח יש זקן ארוך וידיים משומנות".

להיות חרדי זה איכסה לגמרי! אין לי מושג איך אתה חרדי...?

ולגבי האמונה - סליחה שאני אומרת לך את זה - זה ענין אישי של אדם, בינו לבין עצמו ולאף אחד כאן אין אינטרס או רצון או צורך לשתף אותך בזה.

ובאשר לפן הרגשי - זה אכן מה שחשוב לך, נכון? הרי החרדים עובדים כל הזמן על הקטע של איומים מהסוג שכולנו מכירים פה "אבא יחטוף התקף לב בגלל שאתה לא מניח תפילין", "אמא תקבל כלבת אם תתגייס", "אחותך תקבל צרעת ולא שידוך אם תגדל בלורית" ועוד כהנה וכהנה. בא לנו להקיא מהרגשות המזוייפים האלה שאין מאחוריהם ולא כלום.
 

nonsensical

New member
זה רק אני?


או שגם לכם נראה שזה אחד משלנו שמצא דרך מקורית להפיח רוח חיים בפורום?...
 
למעלה