Misundaztood
New member
שלום חברים. ../images/Emo13.gif
הרבה זמן לא כתבתי פה. מאז הבנתי שהדרך הנכונה בשבילי היא הכישוף דרך הקבלה. לא וויקה ולא שמיקה. קראתי המון. באמת המון. אבל אני אשמח אם מישהו ייתן לי קישורים למאמרים, הסברים ושאר ירקות בנושא הקבלה. (אנגלית, עברית, גרמנית, יידיש- הכל!) תודה.
הרבה זמן לא כתבתי פה. מאז הבנתי שהדרך הנכונה בשבילי היא הכישוף דרך הקבלה. לא וויקה ולא שמיקה. קראתי המון. באמת המון. אבל אני אשמח אם מישהו ייתן לי קישורים למאמרים, הסברים ושאר ירקות בנושא הקבלה. (אנגלית, עברית, גרמנית, יידיש- הכל!) תודה.