בגיל חודש וחצי בדקו
את שלנו הט"ח - והיא לא הגיבה. נלחצתי כמובן וניסיתי להלחיץ גם את בעלי (ללא הצלחה יתרה...). שבועיים אח"כ כבר שמנו לב שהיא כן מגיבה (נבהלת כשמשהו נופל, מתעוררת מרעש וכדומה). יש בתי-חולים שבודקים שמיעת יילודים כבר שם (נראה לי ש"אסף הרופא" ו"מעייני הישועה" לא בודקים). תוכלי לברר אם היכן שילדת בודקים - ואם כן, כנראה שאין מקום לדאגה.