שלום וברוכות הבאות!

c h i p a

New member
מזל טוב ../images/Emo65.gif

למרות שיש בזה משהו קצת עצוב, משום שהקומונה מרגישה מקום יותר אינטימי, מאחלת מזל טוב על הפתיחה החגיגית! משנה מקום משנה מזל לכולנו ....
 
זה הקטן גדול נהיה...

יא אללה איזה יופי הגענו ליום הגדול. מאחלת כאן שוב בנוסף לקומונה המון בהצלחה שיהיה לנו ורק טוב ובהצלחה להנהלה... אני כפי שאתן רואות לא אהיה ממנהלות הפורום אך מבטיחה להמשיך להתעדכן ולכתוב! נשיקות שמיסטה.
 
ועדכון קטן ממני...

היום היינו אצל רופאת נשים. היא לא תהיה הרופאה שלי כי היא עוזבת את הקופה אבל היא הייתה נחמדה ככל שרופאים יכולים להיות (! לצערי !) ואף הסכימה לעשות לי אולטראסאונד. אז עדכנו אותי שבוע 6+2 ואף נצפה לו גרגר קטנטן שאמור להיות הבוטן שלי והאמת, שהיא ראתה גם דופק! וגם שמיסט ראה! ורק שמיסטה העאאוורית שהייתה רחוקה מהמוניטור ושהראייה קצת נדפקה לה לאחרונה (מי יודע אולי קשור להריון) לא ראתה כלום, ונאלצה להאמין להן... האמת, ליד העובי הקטן היה עוד עיגול וחשבתי שזה הזנב שלו אבל הסתבר שזה השק חלמון והעובר עוד כזה פיצפון שממש עוד אי אפשר לראות כלום. תהרגו אותי איך היא ראתה דופק. אז אני מבסוטה, סיפרתי לבוסים שלי - אני יודעת שזה מוקדם אבל אני כל כך רוצה להקיא כל הזמן, ולא רק בבוקר, שלפחות יתחשבו קצת. חוצמזה שהם חשדו כבר גם ככה אחרי שראו אותי עם חצי לימון... חחחח גם סיפרתי לשלושה אנשים הכי וותיקים וקרובים אלי בעבודה (אחת בחופשת לידה בכלל). כי ממש קשה לי בדברים הכי קטנים. ואנחנו משרד ממש קטן. מאוד קשה להסתיר, אני לא יכולה נניח להקיא בלי שיידעו. אם מישהו יוצא החוצה לעשן, העשן של הסיגריה מגיע עד אלי וגומר אותי, כשאנחנו מחממים אוכל בצהרים זה עושה לי בחילה מהריחות, ועוד ועוד. אני משתדלת לא להתלונן כי זה אחד מה'תיקים' שבאים עם ההיריון, אבל לפחות עכשיו הם יתחשבו קצת... זהו, נשיקות וחיבוקים ומקווה שימשיך להתפתח תקין (יש לי פחדים מפה עד ראשון) שמיסטה.
 
ציסטע... זוכרת?

DON'T PANIC תפנקי את עצמך בהקאות מכל הלב, אח"כ תכתבי לנו פואטיקת בית שימוש, ותשמרי לי עלייך! PS שולחת לך טישו לניגוב, שיהיה.
 
יא אללה איתך

הייתה לי הרגשה שזה מה שאת רוצה להגיד... וכמו תמיד, את צודקת. וכל כך כיף לראות שחזרת אלינו ב-foll speed כן כן, קשים חייה של הפוליסטרסית... לא יעזור כלום חוצמ... המון אופטימיות קוסמית, הרבה פורום PCO פינוקים מהבנזוג וכאלה. כמובן ששוב התנגשה לי סוף ההודעה עם החתימה שלי, וזה שוב הצחיק אותי והזכיר לי למה זה שם... אח, כמה טוב להיות פורום. יש הגבלה על כמה שטויות מותר לי לכתוב פה מעכשיו? ומבטיחה מחר - בלדה לפוליציסטית המקיאה.
 
תזכרי

אל תקיימי מה שאת לא יכולה להבטיח! (איפה הבאלדה שלי הא???> פוליסטרסית? או פוליסטרית? (=פולי היסטרית) או אולי אין קשר לש"פ אלא לפולנייה.... קיצי.
 

קונקה

New member
מזל טוב וברכות לרגל השדרוג!

לא עובדים לי האייקונים משום מה, אז אסתפק במילים...מזל טוב!
 

ספרייט 7

New member
מזל טוב!!התרחבנו, אה?!כל הכבוד מיני

שיהיה משנה מקום משנה מזל לכולנו.. אמן!! ברכותיי, שנבשר רק טוב בפורום זה אמן..
 
איזה מזל שיש פורום ושהוא חדש

ככה אני יכולה להיות בין הראשונות שמברכות ומצטרפות לפורום, בדיוק ביום שגילו לי שחלות פוליציסטיות. היום הייתי אצל הרופא שלי בעקבות העובדה שהמחזור שלי נוטה להגיע פעם במיליון שנה. הוא שלח אותי לאולטראסאונד ואכן גילינו שרשרת זקיקים- אני אכן פוליציסטית. עכשיו נתחיל פרופיל הורמונלי וכל הוואג'רס.. אני אשמח אם תוכלו לתת לי קצת מידע לגבי הפיריון של פוליציסטיות, והאם יש סיכוי או עד כמה נמוך הסיכוי להכנס להריון בלי "תוספים". יחד עם זה שאני מודעת לבעיה, אני יורדת במשקל, הבנתי כי זה עוזר, וכמו כן אני מתכננת להתחיל דיקור סיני. יש עוד עיצות? תודה רבה!
 
למעלה