שלום. - הרסתם לי את החיים

kozakish

New member
אתה רוצה ללכת לעתודה?

למרות כל מה שכתוב בפורום אתה רוצה ללכת לעתודה...מעניין. אתה אידיוט! אתה הולך עם הראש בקיר למרות מה שאנשים אומרים לך, אבל בהצלחה (אולי אתה גרוזיני ואז הראש חזק מהקיר).
 

חייסוס

New member
הוא לא אידיוט

אני חושב שהוא פשוט ננעל על עתודה לפני שהוא קרא פה, ועכשיו כל מה שהוא קורא נכנס לו בפאזה של "טוב אבל לא נורא". מרגע שננעלו על רעיון, להרבה אנשים יש נטייה להפחית מחשיבות המגרעות שמתגלות. מקווה שהוא יתפכח לפני שהוא יעשה טעות.
 

Pharell

New member
זה שאול סמסטר 3 מאוירונאוטיקה?

אם כן, אני אוהב אותך. אם לא, אז יש לך גישה ממש מעצבנת ואתה לא נראה לי מבין בצבא הרבה יותר ממנו, מקסימום עשית טירונות ואתה לא במצב להמליץ לאחרים כמו רוב האנשים פה.
 

חייסוס

New member
זה לא, ולמה לא?

עזוב אותך נסיון אישי וכו'. בן אדם שמתעלם אחד אחד מכל החסרונות שמועלים בפניו, כשהוא ננעל מראש על המטרה שלו - הוא בן אדם שעושה טעות פוטנציאלית.
 
זה יששכר סמסטר 11 רפואה ?

אם כן , מה המצב ?
 

DanaShetrit

New member
חחח בחור אתה רצח בראש שלי!

כי גם לי הם הרסו את החיים...:) גם אני רוצה עתודה ופתאום חושפים פה דברים שלא רציתי לשמוע ...
 
אתה מוזר

למה אתה רוצה עתודה ? אם ישקרו לך ויגידו "בוא לקרבי, אתה תצא תותח, אינטל ירצו אותך, מיקרוסופט ירצו להיות כמוך " ויהיה כנס עידוד קרבי .. ויספרו לך מלא מלא שטויות על זה.. ואז פתאום תגלה שכל זה לא נכון..... עדיין תרצה להיות קרבי ?
 

קישתה

New member
../images/Emo6.gifחחחחחחח

טוב תשמעו...לא יודע מה איתכם ההודעה הזו היא אחת המצחיקות!! והמשפט בסוגרים אכן קורע ביותר, אחרי כל התלוננות... העיקר שאתה שמח וטוב לב (?!)...זה הכי חשוב!
 
למעלה