שלום. - הרסתם לי את החיים

thebaby

New member
חח תודה רבה=]. סתם שתדע

השנה אין אפשרות לתואר כפול חוץ ממסלול פסגות. או לפחות ככה הם אומרים... ככה שאני אהיה או בפסגות או בפיזיקה לבד... אני גם יודע שזה מאוד מעניין אותי וזו אחת הסיבות שאני כבר רוצה ללמוד. וכמו שאמרתי בהודעות אחרות, אני חושב שאני יכול להוציא ציונים טובים ולא תהיה לי ברירה לעשות את זה, עכשיו גם מסיבת השיבוצים =]
 

the new L

New member
למה ללכת

עם הראש בקיר? אתה יודע שאתה עלול להידפק חזק, אז למה אתה הולך לזה בכל זאת??
 

thebaby

New member
כי אני לא בטוח שאני אדפק. וגם אם כן

זה נראה לי עדיף על האלטרנטיבה. חוץ מזה שעוד לא החלטתי לגמרי.. אני עוד חושב על זה ויש לי מספיק זמן עוד להתחרט במידה ואני ארצה.
 

the new L

New member
לדעתי

עדיף לך לסדר לך עכשיו תפקיד טוב בצבא, לעשות 3 שנים ולהיות חופשי. אבל אם אתה מעדיף לחתום על החוזה הנוראי הזה (לדעתי כמובן
) תהנה
 

thebaby

New member
יש בזה משהו.

אני כבר ממש לא בטוח מה אני אעשה אחרי כל התגובות של כולם. זה דורש מחשבה=\
 

thebaby

New member
ד"א - שאלת ציונים

יש לי 703 בפסיכו ו103 בממוצע בגרויות(קפצתי כיתה אז אני סיימתי יב כבר ויש את כל הציונים.) סביר מאוד שאני אתקבל לפיזיקה נכון?(מבחינת העתודה, לא מבחינת האוניברסיטה...)
 

היונתן

New member
יש גם חתולים מסוימים בבסיס שלי

שיכולים להתקבל לפיזיקה. (פשוט יש ספי קבלה נמוכים למקצוע כי הוא לא מבוקש - לא שהוא לא קשה). אני פשוט לא מבין אותך, לאורך כל השירשור אנשים אומרים לך שככל הנראה תידפק ולא תהיה מרוצה. אז למה דווקא? אם אתה (ממש) לא רוצה להיות חייל קרבי אף אחד לא יכריח אותך. אני פשוט לא מבין..
 

thebaby

New member
כי אני חושב שכן יש לי סיכוי להגיע

לתפקיד טוב ולהתעסק בכל מיני דברים שלא יהיה לי סיכוי להתעסק איתם באזרחות. ואני יודע שהמקצוע מאוד קשה אבל ספי הקבלה נמוכים בגלל חוסר הביקוש. זו גם הסיבה שלא השקעתי בפסיכומטרי או בבגרויות, ידעתי שזה מיותר.
 

היונתן

New member
מה אני אגיד לך

לדעתי את חי בסרט. אבל שיהיה בהצלחה. לפחות תנסה לדבר עם פיזיקאים שמשרתים, רבים ככל האפשר.
 

thebaby

New member
איך בדיוק אני יכול לעשות את זה?

יש מעטים מאוד בטח שהם רק בפיזיקה ולא בדו חוגי או משהו. ואיך בדיוק אני אמור להגיע אליהם ?
 

היונתן

New member
צעד אחד עשית, הגעת לפה

עכשיו צריך רק לפתוח את הנעילה בראש. תחפש במקומות, הורים,אחים, חברים, קרובים, שכנים, עבודה, בי"ס. אולי המורה שלך לפיזיקה בתיכון יכול לתת לך טלפון של שני תלמידים אומללים שלו שהלכו לעתודה?
 

eivi

New member
לגבי פיסקאים שמשרתים,ולגבי ספי קבלה

הם כבר לא כל כך נמוכים בת"א.. אני לא בטוחה שיש לך מספיק. בדוק את זה! אם התכוונת טכניון/בן גוריון יש אתה תתקבל מבחינת האוניברסיטה, וסביר שגם מבחינת העתודה. לגבי פיסקאים בשירות- אני מכירה רק 2 בחמן שניהם מרוצים מאוד. וכן שמעתי על כמה פסגותניקים שבתפקידי פיסיקה- ממה ששמעתי רובם בהחלט מרוצים (אבל פסגותניקים/תלפיונים זה כבר סיפור אחר).
 

kozakish

New member
רגע אני לא מבין

אם אלוהים מטיל קוביות אז למה שאנחנו לא נעשה את זה?
 

kolin

New member
המשפט בסוגריים הרג אותי

אולי בעצם עדיף שאני לא אגיב.
 
למעלה