הקשר שלי
עולם המאגים הוא עולם די מגוון, יש בו הרבה סוגים של אנשים. לצערי, בין אותם סוגים ניתן למצוא את ה"זבל" של העולם הזה - מסטיקנים (מלשון מסטיק, אנשים די רדודים מכל בחינה מיסטית\רוחנית שהיא שאוהבים לקרוא לעצמם "ניו-אייג'רים" ולהכריז "אור ואהבה" בלי לדעת את משמעות המילים ועוד "מטעמים") שרלטנים שנכנסים לתחום כדי לעשוק את התמימים וכמובן - המתלהבים שאוהבים רק
לדבר על כמה שהם גדולים וחזקים, גם אם זה אומר "לעגל את הפינות" פה ושם (פה ושם, כל הזמן - מה ההבדל?). אני מאוד מקווה שבכך מניתי את התפוחים הרקובים של הסל הזה.. ישנם גם סוגים טובים, ישנם אנשים רציניים שרואים במאגיה כיותר מתחביב להפגת השעמום או להיות מסמר הערב במסיבות (שזה בדרך כלל מאפיין את המסטיקנים), אנשים שמכירים במאגיה כבדרך חיים שלמה. (כמובן שאני אחד מאותם אנשים
) אבל אני מניח שכולנו אוהבים לדבר על מאגיה - בגלל זה אנחנו פה, לדבר על מאגיה, לדסקס נושא זה או אחר וכו'. באופן אישי, אני מכיר במאגיה כבדרך חיים, מדע ואומנות שלמים, אבל יותר מכל - כחוויה מיסטית אישית מדהימה. לצערי, השעה מונעת ממני להמשיך לכתוב, אם יהיה לי זמן מחר אמשיך לכתוב.