שלום אנשים!!!

שלום אנשים!!! ../images/Emo6.gif

what´s up??? וואי אנשים...זה נראה כאילו לא כתבתי כאן הרבה זמן, אולי זה בגלל שמהדף הזה לא מבצבצת הודעה שלי... אז כדי לעדכן אתכם: אתמול ראיתי את הסרט הסיפור שאינו נגמר עם הגדוד שלי בצופים כי זה הנושא של המחנה קיץ שלנו...!!! ואחרי זה הלכתי למסיבת פרידה מילדה (שגם אוהבת את אביב גפן...!!!) שטסה לארה"ב (ארצות הברית) ל-50 ימים! והיה ממש כיף (והבאתי לא מתנה ליומהולדת שהייתה לה לא מזמן...הדיסק חלולים (תנחשו של מי?!?)) אחרי זה הלכנו ברגל קצת ואחת מהילדות שם נזכרה שאני עוזב לאשל הנשיא והיא אומרת לי "וואי מיכאל אתה עוזב לאשל הנשיא" והיה לה פרצוף עצוב...זה היה קצת עצוב כזה ואז שאלתי אותה ואת הרוב אם הם יתגעגעו אליי והם אמרו שכן...
...עכישו כשאני חושב מזה אני אמור גם להיפרד ממכם... אני יהיה כל שבועיים בבית ולא יהיה עוד בולי שיציק לכם כמוני...סתאאאם! אויש...אני יודע שאני יתגעגע אליכם, לכתוב כאן....אבל רגע! יש עוד דיי הרבה זמן וכשיגיע הזמן אני יגיד לכם ואולי אנשים יכתבו לי פה ברכות ויקידשו לי שירים ויעשו לי מעין מסיבת פירדה וירטואלית...(אני לא רומז לכלום...) בקיצור אנשים, נראה לי שהשלמתי את החסר, (דף שלם בלי בולי? אין פורום בלעדיי!!! סתאאאם!) וכשאני חושב על זה, שכמה שרציתי להשלים מהר את החסר ולראות מה שלום כולם ולכתוב פה, ושאני יתגעגע אליכם כשאני יהיה בפנימייה, זה אומר דבר אחד: אני אוהב אתכם!!! ואל תשכחו את זה! אולי אפילו מגיעה לכם תודה על שאתם כאלה מדהימים, על זה שאתם זה אתם, ואני אוהב כל אחד, אחד אחד פה....אתם מדהימים אנשים, אני בר-מזל-שאני בפורום מדהים כזה, שמה שעושה אותו כל-כך מדהימים-זה האנשים! (ריגשתי אתכם?
) והכל באמת מתוך הלב....הייתי חייב לומר את זה מתוקים שלי! זהו...עכיו תשאירו לי הודעות כדי שאני יראה שאתם חיים ואי אתם מרגישים ומה חדש!!!
מיקי (פלאפל תעשיות בע"מ!) (בולי טייס ובולי ים)...והדבר הכי חשוב: אולי אני איש שלג, אבל יש לי לב רותח-מחום ואהבה...:-
 
אויש..יאו..

מאיפה יש לכם את הכשרון הזה ללכתוב מגילות? איזה כייפ לכמ :/ מממ פלאפל קטנטנ שלי!11 בעעע אני כבר מתגעגעת :/ טופ ואין לי עכשיו מצב לכתוב הרבה וזה אז רק אני
אותך
ואני נורא יתגעגע
ואני יסתומ מכיוון שאני מתפלצת מכאבימ וזהן מממ אם אתה רוצה אני באיציק
בעעע טופ לפני שאני יתחיל לצרוח לכמ מכאבימ אני יסתומ! -
-
 

yellow cheese

New member
בולי בלבולי שלי ../images/Emo10.gif ../images/Emo26.gif ../images/Emo25.gif

ככה
אתה עוזב אותנו
אני עצובה..
אני אוהפפת אותך
איזה באאאסה.. וכן-שמתי לב שלא היית פה המוןןןן זמן..הייתכן
נטשת לפני הזמן
הייתי בדימונה ביום שישי שעבר.. לפני הנסיעה לאילת.. בחווה של הנקשים..
חשבתי עליך ורציתי לטלפן..אבל בייבה, אין לי ת´מספר שלך
אוף, אני לא מאמינה שזה קוריי לי.. קודם רותם <המאאאניקית..> לא מזמינה אותי לפגוש אותה שוב.. <הבהלה חד פעמית..>, ועכשיו בולי בלבולי שלי עוזב
מה חטאתיייי
אוף, יהיה לי עצוב בלעדיך מילקי שלי
מאוד עצוב
תכתוב לי במסרים את המספר פלאפון שלך..או טלפון.. אני אהיה איתך בטאץ´.. ארררר..
בלי בולי
בולי פעם בשבועיים
אוהבת אותך המון, ואל תשכח את זה אף פעם..הבנת
מתה עליך תמיד תמיד תמיד,
העצב משתלט..אז כדאי שאני אסיים
שלך תמיד, כאן או שם, שי
 

VengaGirl

New member
מתוק שלי../images/Emo99.gif

אתה...? עוזב...? יש!!!!! אפשר להתחיל במסיבה!!! *הכל בהומור בריא<או חולני במקרה שלי...>* בקיצקץ.. למה להרוס לנו ת´מצברוח מעכשיו הא? עכשיו אתה כאן וזה מה שחשוב! אממ...אני כבר לא זוכרת מה כתבת ואין לי כוח לקרוא שוב כדי להגיב עם קשר למה שכתבת... אממ...אז אני רק אוסיף שאנחנו אוהבים אותך המונהמון!!! (וחסר למי שאומר אחרת!!) וסתם כדי שלא תהיה הודעה משעממת בלי סמיילים חמודים...
 

VengaGirl

New member
אממ...שכחתי את החלק החשוב..../images/Emo9.gif

נתגעגע אלייך המון איש שלג קטן שלי!!! אני רוצה ת´טלפון שלך ומייד! אממ...שוב שכחתי מה רציתי לכתוב...מקסימום אני אוסיף אחר כך..
לאב יו
 

Im Lost In Hell

New member
היי בולי..../images/Emo42.gif

היי היי.. יש לי הרגשה שאין לך מושג ירוק מי אני..
אז ................... אני (טם טהה טהה טם..) לירז..
אני ולא אחרת..
עוזב
כבר
בלי להכיר אותי
לא יפה ככה..
אז בן אדם אם יש לך איי סי במקרה..................
מיי נאמבר יז......(my number is....) 100806416 שמור על קשר ...
אני, לירז.
 

peace n love

New member
מיקי...כנס מיד!!!!!

דבר ראשונ...לא בטוח שתצא כל שבועיימ יכול להיות שתצא באמצע השבוע הבייתה יכול להיות שתצא שבוע אחר שבוע ויכול להיות שתישאר חודש בפנימייה(זה תלוי בפנימייה...) ובקשר לאינטרנט...ממש לא בעיה...יהיו לכמ שיעור מחשבימ...תוכל חופשי להיכנס לאינטרנט...(רק תשתדל שהמורה לא תתפוס אותכ...) ועוד משהו אחרונ...מה אתה בוכה על זה שאתה עוזב ואותה אחת עוזבת ל-50 ימימ לארה"ב...חבר שלי עזב לברזיל לכל החיימ וזה בכלל לא בטוח אמ הוא יבוא לבקר בארצ...(למרות שאני מאמינה שכנ...אבל זה יהיה עוד הרבה זמנ...),אז שתדע שיש מקרימ יותר עצובימ... אוהבת תמיד,
 
מתוקות שלי!!!

וואו איזה חמודות אתן!!! שירלי....ואאההההההההה!!! היית בדימונה ולא אמרת כלוםםם?!?!?! שיטטטט היינו צריכים לתת פלאפונים ודברים איזה פאקקקק רציני! תשמעו אני יהיה פה פעם בשבועיים (ככה זה רותם!) ואני אשלים את החסר ויש חופשות ודברים...אז זה לא כזה נורא וחוץ מזה נדבר בפלאפון שאני אשלח למי שמעוניין! אני אוהב אתכם המונים! (ורותם-תשמעי אני מבין שקשה לך עם חבר שלך אבל זה עצוב לי קצת שאני עוזב את החברים שלי פה והפורום והכל...זה כואב מה לעשות את לא מבינה את זה כי כואב לך שחבר שלך עזב, וזה נראה לך הדבר הכי עצוב שיכול להיות, אבלגם זה קצת עצוב, כל דבר שהוא עצוב הוא עצוב, זה שזה בקנה מידה שונה זה דבר אחר...אוקיי?) אוהב אתכם! מיקי.
 

peace n love

New member
מיקי רגע...אתה עולה לכיתה ז´ או ח´?

ואתמ תעבדו באשל? אצלנו בשכבה זה ככה לפחות שכל פעמ המ יוצאימ בתדירות שונה.... ובקשר לחבר שלי אתה צודק...זה באמת עצוב...מצטערת..
 
אני עולה לז´...

ולא נראה לי שאנחנו נעבוד...מתחילים לעבוד מכיתה י´ הבנתי...
 
בוליייייייייייי ../images/Emo29.gif

ככככככה אתה עוזב האאא? היי אבל רגע השנה מתחילה רק בעוד חודשיים לא?.. אז כבר מעכשיו אתה נפרד?... חח אתה לא יודע איזה שיר אני שומעת עכשיו- זה שיר פרידה אז בואי רק אמרי לי שלום אני אומר תודה ואת יודעת שחלום סופו להתגשם אני אומר תודה ואח"כ נושם כמו חופים של ים עוזב אני עובר עכשיו ממך בין דמעות ובין כאב אני הולך אני הולך... איזה צירוף מקרים!!.... אהה וד"א בפנימיות יש חדר מחשבים עם אינטרטנט שאני חושבת שפתוח כל היום... אנחנו נזכור אותך ברור!! אתה איש השלג שלנו!!
(גלידה זה קר כמו שלג..) אז אל תדאג לא נשכח את מיקי אוכל מילקי אוהבבבבבת
 
דרך אגב...ראיתי אתמול קיפוד!!!

חחח! הלכנו ברגל מהמסעדה עד לבתים שלנו שזה מקצה של העיר לקצה השני (לא שדימונה כל-כך ענקית, אבל...
) וראינו בדרך ג´וקים וכל פעם הבנות צרחו ואז מישהי צרחה עכבר ואז הלכנו לראות ומסתבר שזה הי קיפוד חמודדדדדדד!!!! בעעע היה לי בא (בעע חחח) ולעוד אחת לקחת אותו, אבל וויתרנו ואחרי זה ראינו גור חתולים שחור............מאנייק מביא מזל רע סתאאאם!
נהנתם? בקרו שוב? לא נהנתם? ספרו לנו! סתאאאם! אבל אם הסיפורים שלי מתחילים לעצבן, הקישו על ה-5 (ביטוח ישיר!) בעעע הצילו הילד התחרפן קצת! (הילד השתגע!) ואני רוצה לספר לכם באמצעות אייקוני קיץ מה קרה לי בדיוק: הייתי בים ושתתי
כשפתאם קיבלתי מכה בראש! מסתבר, ששני ילדים ששיחקו ב-
ות על החוף, העיפו עליי את ה-
שלהם! מרוב זעזוע חשבתי שה-
הוא
והתחלתי ל-
ופתאום המזודה הפכה ל-
מפחיד ומפלצתי שאכל
ו-
ואז צחקו עליי האנשים בחוף והבנתי-אני משוגע! מי כאן מסריח כמו קקי של פרה? מי מעכב את כל הקבוצה? מי מפחד מהחושך?ח ולמה הבת שלי נראית כמו סוס שמבדר ילדים? אתם החולייה החלשה-שלום! מיקי. (בולי!)
 

yellow cheese

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחח ../images/Emo6.gif

אני לתומי כמעט האמנתי שבדימונה יש ים
חחחחחחחחחח
מתההההההה עליך בולבולי שלי, מה אני אעשה בלעדיך? הא?????
**המחשבה על זה גורמת לי להזיל דמעה** ***מזילה דמעה*** אוהבת אותך המונייייייייישן
שי(רלי)
 
בירורים...

נועה- א.אני לא נפרד פשוט נזכרתי בזה שאני לא אכתוב פה הרבה אז אני מכין אתכם נפשית, שאני לא אלעם פתאום ולגבי חדר מחשבים-יש אני אבדוק מתי אני יוכל וכו´... ב.נזכור אותך תמיד??? כאילו לא זכור לי שאני מת.... תעדכנו אותי אם אפשר אוקיי? סתאאאם! אבל מה זה היה אמור להביע?
אני יהיה פה אבל לא אכתוב כל יום אלא בתדירות יותר נמוכה, ואני אשלים את כל החסר (יש פלאפון אנשים אז תתנו לי ת´פלאפונים שלכם (כמו אלמוג ושי, גוד גירלז!) שאני אתכתב אתכם כשאני לא יהיה ליד המחשב... דרך אגב, עוד 11 ימים מחנ"ק! לא לשכוח! שי- א.למה חשבת שיש בדימונה ים, כלומר מה אמרתי שגרם לך כמעט להאמין...? ב.לא לבכות חמודה...אני יהיה פה אני לא עוזב לתמיד, ויש עוד חודשיים, כשיגיע הזמן תבכי...סתאאאם לא לבכות!
לכל השאר-אפשר להיות קצת עצובים, זה לגיטמי, אבל אל תתנו לזה להשתלט עליכם! לשמוח רוב הזמן וחוץ מזה עכשיו בכלל לא להיות עצובים כשאני ילך לפנימיה תיהיו, לא עכשיו! love you... מיקי את בולי את פלאפל בע"מ.......!!! (מישהו מוכן לשים אייקונים של מיקימאוס,כדור פלאפל ואיש שלג?)
 
אחרי קריאה שניה של ההודעה שלי...

הבנתי למה התכוונת שיו´ש... חחחח! אההההההההההה......פספסת!
 
לירז....עכשיו ראיתי את ההודעה שלך!

וואי לא שמתי לב אלייה....סורי גירל! ואני עדיין לא עוזב, פשוט סיפרתי על הילדה שאמרה שתגעגע ואז נזכרתי בכם, שאני הרי "נפרד" במובן מסויים ממכם כאילו אני יהיה פה אבל לא כל יום מה שיהיה חסר לי (ואולי...לכם?
) בכל אופן נעים מאוד אני מיכאל (ואם את יודעת או לא יש לי המון המון שמות חיבה כל אחד שמתחבר איתי נותן לי שם חיבה) ויש המון המון.... אז את יכולה לקרוא לי בולי, מיקי ויש עוד הרבה...או שתתני לי אחד חדש!
ואני עוד לא עוזב ככה שאפשר להכיר ואני יהיה פה פעם בשבועיים, אז כולנו נדבר! וחוץ מזה כולם: תחשבו על זה-אם שבועיים בערך לא נדבר, אז יהיה לנו יותר סבבה כאילו נתגעגע אחד אל השני שנדבר המון...אממ מה שאני מנסה להגיד זה שהדיבר איתנו יהיה יותר מיוחד, כלומר לא יומיומי כזה רגיל אלא יהיה יותר חוויות לספר...אמנם נתגעגע אבל יש פלאפון! (תמיד חשוב להתסכל על הכוס המלאה בדבר שנראה לנו רע או עצוב רע!-תזכרו את זה!)
 

Im Lost In Hell

New member
איששששששששששש..../images/Emo42.gif

היי בנ אדמ ראיתי שניסית לצרפ אותי לאיי סיי תנסה שוב טופ? לירז, 100806416
 
למעלה