ססססססתתתתתתתםםםםםםם... ברוכה הבא לפורום נואפים/נואשות - מקווה שתהני. אם ישעמם לך תמיד תדעי שיש את פורום חטאים וזימה... בידידות אין קץ <סתם מתחנף> פנטום הצ`ט
לא יפה לקפוץ על כול חדשה תן לה קצת להתאקלם לפני ה..... ולך נואה..... הגעת למקום המקסים ביותר פורום השובבים בהנהלת השובב הראשי פנטום הצא``ט מקווה שתתאקלמי בחדרנו הקט דיןדון