שלום, אני חדשה

  • פותח הנושא noa2
  • פורסם בתאריך

noa2

New member
שלום, אני חדשה

רק בימים האחרונים גיליתי את המקום הזה בד``כ אין לי המון זמן לשיטוטים ברשת נחמד כאן. מקווה להנות noa2
 

phantom

New member
בשר טרי ! בשר טרי !!!

ססססססתתתתתתתםםםםםםם... ברוכה הבא לפורום נואפים/נואשות - מקווה שתהני. אם ישעמם לך תמיד תדעי שיש את פורום חטאים וזימה... בידידות אין קץ <סתם מתחנף> פנטום הצ`ט
 

noa2

New member
תודה....

i am not despair רק באתי לשוטט עד שיתחיל להיות פעיל יותר בין 4 הקירות שלי
 

דיןדון*

New member
פנטום........

לא יפה לקפוץ על כול חדשה תן לה קצת להתאקלם לפני ה..... ולך נואה..... הגעת למקום המקסים ביותר פורום השובבים בהנהלת השובב הראשי פנטום הצא``ט מקווה שתתאקלמי בחדרנו הקט דיןדון
 
תגיד פנטום...

ת`יודע אולי, איך קוראים למנהל של הפורום חטאים וזימה? סקסופון
 

phantom

New member
זה לא חסוי ?

כי אני לא ראיתי אף אחד שכל הזמן מציין את זה בסוף ההודעות שלו...
 
אם ככה...

אז מה אתה אומר... אולי נשאל את המנהלת כאן? אולי היא יודעת. שמעתי יש להם פורום מנהלים. סקסופון
 

phantom

New member
תגיד לי...

בשביל להכנס לפורום מנהלים צריך כרטיס מועדון ? פנטום הצ`ט
 
You are welcome!!!!

ברוכה הבאה לפורום בוגדים ובוגדות אופס נפלט לי, נשואים/נשואות. מעניין למה הפורום נקרא נשואים/נשואות ולא להפך נשואות/נשואים? ממני, החולם המתמיד
 

לבונה

New member
שלום נועה2- תתחדשי :)

באת עם המשלוח החדש? :) היי, ברוכה הבאה לפורום נואשים נואשות שיהיה לך בכייף, נועה2 מלבונה1
 
פסטטטט.. אמנם לילה

ואני הייתי בשביתה יום-יומיים, אבל למה את צריכה להתרכך?!! היייייי מה קורה בועדת הקבלה? :)
 
למעלה