שכל אחד

שכל אחד

יגיד לאיזה דמות בהארי פוטר הוא הכי קרוב מבחינת אופי. אני הכי דומה לג'יני וויזלי.
 

skaramoosh

New member
../images/Emo45.gif

גמאני חנונית גאה
(ואל תפרשו לי את הגאה בכל מיני מובנים, מובן?)
 

mjlk

New member
אה כבר נבהלתי

חשבתי שאת גאה מהכוונה של להיות גאה בזה שאת חנונית.
 

ספירלי1

New member
זה ישמע מוזר

ב"ה אבל להארי..לשנינו יש פתיל קצר,הייתה תמימות ואין כבר,משקפפים,חברים מוזרים וחיבה מסויימת למריבות.
 

saaror

New member
אולי מודי

הוא קצת קיצוני,וגם אני קצת קיצוני. אבל הוא גם מגניב,נלחם נגד אוכלי המוות,ללא פחד למרות שיש לו פרנויה שיהרגו אותו כשהוא לא מוכן. וגם אני שותה מדי פעם... אבל ממש רק מדי פעם.
 

ספירלי1

New member
גם נרקומן

ב"ה אומר שהוא לוקח סמים מידי פעם. סער, זה בסדר,אנחנו עדיין אוהבים אותך!
חחח הכל בא מתוך אהבה!
 
למעלה