שכל אחד

mjlk

New member
הארי ג'יני זה לא ערבוב מוזר כזה

זה ערבוב מוזר, תראה מה יצא מערבוב דומה של ג'יימס ולילי.
פושטק ומשקפופר
חחח סתם
 

mjlk

New member
אוקיי, אני חושבת שאני...

סיריוס. ובלי שום קשר להערצה שלי אל הדמות
אני פשוט כל כך יפה ושובת לב - חחח סתם |שווצרית מגעילה| |פאקאצה| לא סתם, אני פשוט נורא עקשנית לפעמים על עקרונות שהם לא כל כך נכונים, אני נורא גאוותנית - במובן של "לא להפסיד" "להיות הכי טובה" וכל זה. חוצמזה אני חושבת שיש לי יציאות מצחיקות מדי פעם. כשאני נכנסת לקריז אני עצבנית על כולם ודכאוינת כל היום. אני אוהבת להרשים אנשים - זה עושה לי טוב
וגם לי יש את החברות הכי טובות בעולם!
אה כן - וגם אני מפנטזת על רמוס ^^; *רצה לפינה חשוכה*
 

חרבביש

New member
בהחלט.

התאהבתי בה בחמישי...
היא כל כך מושלמת... יפה, חכמה, מוצלחת, מוכשרת...
 
למעלה