../images/Emo9.gif זה מזכיר לי שאני עוד לא שמתי את
החתימות מאבי נוסבאום, גלעד, עומר וצחי...
של צחי יש לי רק כי חברה שלי רצתה והיא התבישה לבקש! ובאתי איתה אז היא ביקשה לשתינו! טיפשה! חחחח והחתימה שלו רק מוכיחה עד כמה שהוא טיפש..
לשים אותם?
אהההה... ויש לי של טלי גם... אבל שכחתי לסרוק אותה!