שכחתי...

NimaZ

New member
שכחתי... ../images/Emo12.gif

אמ... אולי זה פחות אקטואלי אבל אני מרגישה שזה מחובתי... הנה כמה חתימות שיש לי........ נ.ב.
 

NimaZ

New member
הדר............/images/Emo13.gif

היא הייתה דיי עסוקה באותו הזמן..... יכול להיות שזה למה היא צימצמה במילים...
... ואולי לא...
מצטערת אם זה מאוד מאוד חלש...
 

NimaZ

New member
פורמן ...../images/Emo99.gif

חשיפה: פורמן הוא חנון מצוי!!!!!!!!!!!
 

NimaZ

New member
יוסי... ../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

חיחיחי... אומנם זה חתום ע"י יוסי וטירן... אבל רק יוסי כתב את זה... טירן לא היה לידו...
הבנאדם חמודדדדדדדדד !!!! הוא היה על רולר בליידס... ועם הגובה שלו+רולר בליידס הוא פשוט ענק!!!!
וואי כמה שהוא שקסי!
 

NimaZ

New member
טירן... ../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

שדיו הוא היה נחמד וחמוד בטירוף!!! הייתי עם הת דודה שלי וביקשנו ממנו לחתום בנפרד... אז הוא חתם דיי צמוד ואז הוא אומר: אוי כתבתי קורב מדיי... זה בסדר?! ואני עמדתי להתעלף ואז לקפוץ עליו בנשיקות מזל שבת דודה שלי עצרה אותי
|
מושלללללללללללללללללללללללללללללללללללם!
 

NimaZ

New member
זה היה כ"כ ברור שזה יקרה:

הנה החתימה עצמה....
 

Ronush14

New member
../images/Emo9.gif זה מזכיר לי שאני עוד לא שמתי את

החתימות מאבי נוסבאום, גלעד, עומר וצחי...
של צחי יש לי רק כי חברה שלי רצתה והיא התבישה לבקש! ובאתי איתה אז היא ביקשה לשתינו! טיפשה! חחחח והחתימה שלו רק מוכיחה עד כמה שהוא טיפש..
לשים אותם?
אהההה... ויש לי של טלי גם... אבל שכחתי לסרוק אותה!
 

NimaZ

New member
כןכן

אני מתה לראות את החתימה של צחייייי מתי שסיפרת לי מה הוא כתב אז התפוצצתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Ronush14

New member
חחח אוקיי! אז קודם כל צחי...../images/Emo4.gif

אוקיי... הסיטואציה: באות אליו שתי בנות... מבקשות חתימה לרוני ולאופיר... זו התוצאה
טמבל! ב-נ-ו-ת! לא בנים!
 

Ronush14

New member
וגלעד החמודי ../images/Emo99.gif

חחחח הוא היה די מופתע מהשעה שהיינו בה... רבע לעשר... לדעתי לא כ"כ מוקדם....חחחחח והוא היה ממש נחמד!
 

Ronush14

New member
עוד גלעד... ../images/Emo9.gif

זה לחברה שלי... שוויתרה על חתימה ארוכה כי לוקח לו המווווווון זמן לכתוב! חחחחחח
 

Ronush14

New member
והחתימה הכי מושלמת!../images/Emo99.gif

וזה לשלושתנו ביחד וגם די קצר כי הוא נורא מיהר וכי טירן כל הזמן אמר לו שהם חייבים ללכת! (למרות זאת הוא חתם והצטלם איתנו!
)
 

Ronush14

New member
ומיוסי וטירן למי שלא ראה...../images/Emo9.gif

טירן כתב... אבל הרעיון היה של יוסי!
חחח חמודים! ואחרי זה שניהם חתמו!
 

Ronush14

New member
ולחברה שלי... ../images/Emo9.gif מיוסי וטירן ../images/Emo3.gif

למרות שרק יוסי כתב וחתם!
 
למעלה