שיתוף חומר לימודי בפורום

any69

New member
שיתוף חומר לימודי בפורום

לאחרונה ניתקלתי בפורום גננות ופורום מורים וראיתי מה זה אומר שיתוף חומר אמיתי. אנשים שם מעלים לאתר חומר ברמה גבוהה ועוזרים אחד לשני לבצע דברים גם אם הם לא קשורים לזה מיידית ולא נהנים מזה בעבודה שלהם. זה אומר שלא אכפת לי לשתף חומר שיש לי כי גם אני אוכל להעזר בחומר שאנשים מעלים לרשת. זה אומר לעזור אחד לשני כי אז זה הרבה יותר קל לכולם. אפשר לחסוך הרבה משאבים וזמן אם נשתף חומר לימודי ברמה הרבה יותר גבוהה ושוטפת. נכון שחלק מאיתנו הוציא כסף על החומר אבל כולנו סטודנטים ולרובנו קשה מבחינה כלכלית לעמוד בעומס. לא צריך להיות עם עיניים גדולות ולהתחיל לגבות תשלום על כל סיכום שיש לך או על כל דף שאתה נותן כי זו פשוט נורמה מכוערת ודוחה. צריך לעזור אחד לשני כי כולנו באותה סירה של לגמור את התואר ולצאת לחיים בלי יותר מידי משקעים רעים מתקופת הלימודים. אנשים תתחילו להעלות סיכומים של שיעורים לרשת. אם יש למישהו סיכומים כתובים ביד אני בטוח שנוכל למצוא פה פתרון איך לסרוק אותם ולהעלות אותם בצורה מסודרת. אם אני זוכר נכון יש סורק במעבדה. אז אני מאוד מקווה שכל העניין של גביית תשלום מחברים על צילום סיכומים ירד מהפרק ויצא מהנורמות הראויות. אם כל מישהו שיש לו תרגום של מאמרים יעלה אותם לפה אני בטוח שזה יתקבל בברכה ע"י חברי הפורום וכלל הסטודנטים למידענות באשר הם בארץ. אותו הדבר לגבי סיכומי שיעורים וכל חומר רלוונטי להכנה למבחנים. תודה לכל מי שהגיע עד פה בהודעה ואני מקווה שתקבלו את דברי בהבנה כי הם נאמרו מעומק הלב.
 

g i g o

New member
לפני מבחנים עולים פה יופי של

סיכומים. מעבר לכך - לא איכפת לי לעזור למישהו שנתקע פעם - פעמיים - שלוש אבל לא כשיטה (להעדר כל השנה ולצפות שאיזה פרארייר ייסכם בשבילך).
 

taminoi

New member
האם אנחנו מדברים על אותו פורום?

ייתכן שלא דיפדפת עדיין בכל הדפים כאן, אבל דווקא בפורום הזה יש יופי של שת"פ: בבחינות הקיץ הועלו חומרים מצוינים, תרגילים ועותקי מבחנים קודמים. היו מבחנים שממש התכוננו יחד בפורום. בסה"כ, נדיר למצוא מחלקה באונ' שבה יש שיתוף פעולה כ"כ לבבי ומועיל כמו כאן. באשר לתשלום - דה? בחיים לא ביקשו ממני תשלום עבור סיכום, אבל זה אולי בגלל שגם אני נותנת סיכומים כשיש לי... בהצלחה, ומקווה שתיהני ותפיקי תועלת מהפורום. המפתח הוא לדעתי תרומה הדדית, ולא ציפייה שמישהו אחר יעשה את העבודה.
 

any69

New member
מדובר על אותו הפורום

הנה הדיו הוירטואלי שלי לא הספיק להתייבש וכבר יש הצעה למכור חומר/סיכומים לקורסים מסויימים. חבל שסטודנט לסטודנט,זאב.
 
למעלה