מחר אני עושה פעם ראשונה משהו שלא עשיתי עם בעלי .
אני נוסעת עם חברות לעין כרם למין סדנת יוגה .
מקוה שאחזור עם תחושות אחרות וארגיש יותר שלווה
בברכת שבת שלום ושקט
ויש בתרגול של היוגה משהו שעוזר לגוף ונפש , מאחלת לך בהצלחה
ראיתי לאין היוגה לקחה את אחי שהיה צעיר וכמה שקט נפשי הוא לקח מהתרגול
הלואי ותחזרי עם כוחות חדשים מיום הכייף הזה