שישי

klik50

New member
שישי

מחר אני עושה פעם ראשונה משהו שלא עשיתי עם בעלי .
אני נוסעת עם חברות לעין כרם למין סדנת יוגה .
מקוה שאחזור עם תחושות אחרות וארגיש יותר שלווה
בברכת שבת שלום ושקט
 
את וג'ו מתרגלות יוגה

ויש בתרגול של היוגה משהו שעוזר לגוף ונפש , מאחלת לך בהצלחה
ראיתי לאין היוגה לקחה את אחי שהיה צעיר וכמה שקט נפשי הוא לקח מהתרגול
הלואי ותחזרי עם כוחות חדשים מיום הכייף הזה
 
בירושלים יש אנרגיות מיוחדות

תראי שהתרגול בירושלים נותן לך אנרגיות אחרות מהתרגול ליד הבית
יש משהו באויר של ירושלים הרגשתי את זה בסדנת רייקי שעשיתי בעין כרם
 
למעלה