שירשור

zelinger

New member
שירשור ../images/Emo32.gif

אני חייב פשוט להגיד משהו וראיתי שאין כאן שירשור OFF. קיצר היום בערב בזמן הזיפזופ הייתה פרסומת בערוץ 1 על תוכנית בסוף השבוע שתסכם את כל הדברים שקרו בגלל אסון הצונאי וכל הדברים בנוגע לנושא. הם החליטו לנסח את זה ככה "עידכונים שוטפים מ.....(שם של כתב)" פשוט היה קורע! הערוץ 1 האלה
 

פלגמט21

New member
ע"ע פורום הומור שחור

הם טחנו שם עד דק את המוטיבים של הידיעות שזרמו והעדכונים השוטפים שהציפו את מערכות החדשות בעולם בצורה סוחפת.
 

זונע

New member
לא טחנו שם עוד כלום

תתפלא כמה בדיחות ממציאים שם כל שנייה:)
 

la bella dama

New member
אם זה כבר שירשור כזה..תנו לי

להתלונן כבר! למה עשו לנו(לקיבוץ)הפסקת חשמל?!למה?? אבל לפחות הוא כבר חזר..חחח ובעקבות זאת ובעקבות ביטול המבחן בסוציו הסיכום השבועי יעלה מחר כנראה..
 

dht160

New member
פגשתי את נמש אתמוול !!

אתמול אני יוצא מעזריאלי אחרי הלימודים ואני רואה את נמש (טל) בכניסה יושבת ומחכה לחברה שלה. אז התחבקנו, התנשקנו וכוץ וישבנו לקשקש. שהגיעה החברה המשכנו פנימה וטחנו צי'פסים והיה ממש כייף !! גיא
 
../images/Emo24.gif כפרעליך../images/Emo70.gif ../images/Emo99.gif

היה ממש כיף לראות אותך
הצ'יפס היה טעים
גם הפרישייק של עדידו'ש
אוהבת
אני צריכה לבוא אליך באמת
לבקר ככה בכיף
 

dht160

New member
בכל זמן בכל שעה !!

גם םככה שנינו לא עושים כלום כל היום
 
למעלה