שירשור ../images/Emo32.gif
אני חייב פשוט להגיד משהו וראיתי שאין כאן שירשור OFF. קיצר היום בערב בזמן הזיפזופ הייתה פרסומת בערוץ 1 על תוכנית בסוף השבוע שתסכם את כל הדברים שקרו בגלל אסון הצונאי וכל הדברים בנוגע לנושא. הם החליטו לנסח את זה ככה "עידכונים שוטפים מ.....(שם של כתב)" פשוט היה קורע! הערוץ 1 האלה
אני חייב פשוט להגיד משהו וראיתי שאין כאן שירשור OFF. קיצר היום בערב בזמן הזיפזופ הייתה פרסומת בערוץ 1 על תוכנית בסוף השבוע שתסכם את כל הדברים שקרו בגלל אסון הצונאי וכל הדברים בנוגע לנושא. הם החליטו לנסח את זה ככה "עידכונים שוטפים מ.....(שם של כתב)" פשוט היה קורע! הערוץ 1 האלה