שירשור תמונות שצולמו היום.

מצב
הנושא נעול.
נצל"ש של ארזS לדיון הכרטיסניות

שירשור תמונות שצולמו היום.
כפי שציינתי כשהעליתי את 2 התמונות של 2473 בשירשור שיוחד לאוטובוס הזה, צילמתי היום לא מעט תמונות. יצאתי הבוקר מרעננה בקו 47 לכיוון תל-אביב (שם היתה לי פגישה, אבל זה לא קשור לפורום...). בדרך הייתי צריך להחליף 2 אוטובוסים כדי להגיע למחוז חפצי. בכל אופן... ה"תוכי" שאתם רואים בתמונה הראשונה הגיע לתחנה ברעננה מיד כשהגעתי ולא הייתי צריך להמתין לו, אבל גם לא הספקתי לצלמו ברעננה... ירדתי ממנו בתחנה של נאות אפקה ושם צילמתי אותו כשיצא מהתחנה. וכפי שאתם שמים לב, כמעט כרגיל יש נהגים של רכב פרטי שמפריעים לאוטובוסים...
נצל"ש של ארזS לדיון הכרטיסניות
האמת היא שרציתי לפרסם היום כמות נאה של תמונות בעצמי, אבל לאור הגודש כרגע בפורום אפרסם רק 4 תמונות של כרטיסניות ואת השאר אשמור עוד קצת. אז תמונה ראשונה: כרטיסנית לשעבר 1012 שהפכה לניידת צמיגים 9112. הדגם: M.A.N SL 200. האוטובוס צולם במוסך צ.ד. מישהו יודע מה מקור השם צ.ד.? נ.ב. אני מתנצל על האיכות של התמונה הזו.
 

ארזS

New member
צל"ש לנצל"ש ../images/Emo8.gif

נצל"ש של ארזS לדיון הכרטיסניות
האמת היא שרציתי לפרסם היום כמות נאה של תמונות בעצמי, אבל לאור הגודש כרגע בפורום אפרסם רק 4 תמונות של כרטיסניות ואת השאר אשמור עוד קצת. אז תמונה ראשונה: כרטיסנית לשעבר 1012 שהפכה לניידת צמיגים 9112. הדגם: M.A.N SL 200. האוטובוס צולם במוסך צ.ד. מישהו יודע מה מקור השם צ.ד.? נ.ב. אני מתנצל על האיכות של התמונה הזו.
צל"ש לנצל"ש

מקור השם צ.ד. הוא בבית החרושת לשוקולד צ.ד. שהיה שם בסביבה. (עד ש"עלית" "בלעו" גם אותו...).
 

ליילנד

New member
צ.ד. ../images/Emo26.gif

צל"ש לנצל"ש

מקור השם צ.ד. הוא בבית החרושת לשוקולד צ.ד. שהיה שם בסביבה. (עד ש"עלית" "בלעו" גם אותו...).
צ.ד.

היה בדיוק בפינת ז'בוטינסקי / בןגוריון (ספק עם שני האישים הללו היו מסתדרים ביניהם- סתם קוריוז) הבנין עוד עמד בשממון והזנחה עוד המון שנים.
 
ניידת צמיגים 9112 של דן מאחור

שירשור תמונות שצולמו היום.
כפי שציינתי כשהעליתי את 2 התמונות של 2473 בשירשור שיוחד לאוטובוס הזה, צילמתי היום לא מעט תמונות. יצאתי הבוקר מרעננה בקו 47 לכיוון תל-אביב (שם היתה לי פגישה, אבל זה לא קשור לפורום...). בדרך הייתי צריך להחליף 2 אוטובוסים כדי להגיע למחוז חפצי. בכל אופן... ה"תוכי" שאתם רואים בתמונה הראשונה הגיע לתחנה ברעננה מיד כשהגעתי ולא הייתי צריך להמתין לו, אבל גם לא הספקתי לצלמו ברעננה... ירדתי ממנו בתחנה של נאות אפקה ושם צילמתי אותו כשיצא מהתחנה. וכפי שאתם שמים לב, כמעט כרגיל יש נהגים של רכב פרטי שמפריעים לאוטובוסים...
ניידת צמיגים 9112 של דן מאחור
 

ארזS

New member
ניידת צמיגים

מה זו ניידת צמיגים?
אחראית על תיקון פנצ'רים שנגרמים במהלך נסיעת שירות?
ניידת צמיגים
לא מתקנת תקרים (פנצ'רים) בדרך. ניידת צמיגים מביאה את הצמיגים החדשים מהחברות המייצרות למוסכים של דן.
 

seffic

New member
מי מתקן פנצ'רים בדרך?

ניידת צמיגים
לא מתקנת תקרים (פנצ'רים) בדרך. ניידת צמיגים מביאה את הצמיגים החדשים מהחברות המייצרות למוסכים של דן.
מי מתקן פנצ'רים בדרך?
זה באחריות הנהג עצמו, או שמזמינים ניידת מיוחדת לשם כך?
 

ארזS

New member
תיקון פנצ'רים בדרך

מי מתקן פנצ'רים בדרך?
זה באחריות הנהג עצמו, או שמזמינים ניידת מיוחדת לשם כך?
תיקון פנצ'רים בדרך
זה בכלל לא באחריות הנהג... זה עוד מה שחסר לנהגים. לתקן פנצ'רים... אולי בחברות הפרטיות זה מה שהם באמת עושים. אבל בדן ואגד מזמינים את הגרריסטים שיש להם ציוד מיוחד לשם כך.
 

seffic

New member
זיכרון מהילדות

תיקון פנצ'רים בדרך
זה בכלל לא באחריות הנהג... זה עוד מה שחסר לנהגים. לתקן פנצ'רים... אולי בחברות הפרטיות זה מה שהם באמת עושים. אבל בדן ואגד מזמינים את הגרריסטים שיש להם ציוד מיוחד לשם כך.
זיכרון מהילדות
לפני 20 שנה ראיתי נהג מתקן פנצ'ר לכרטיסנית שלו מסוג ג'מבו של קו 5. זה היה ברח' ויצמן בת"א. כנראה שפעם במכונות הישנות היה ציוד מתאים להחלפת גלגל.
 
זכרון נעורים

זיכרון מהילדות
לפני 20 שנה ראיתי נהג מתקן פנצ'ר לכרטיסנית שלו מסוג ג'מבו של קו 5. זה היה ברח' ויצמן בת"א. כנראה שפעם במכונות הישנות היה ציוד מתאים להחלפת גלגל.
זכרון נעורים
(חברים מוזמנים לתקן אי-דיוקים): אוטובוס (ליילנד טייגר?) בקו 12/18(?) במסוף בית וגן בירושלים, שלא הניע...קיבל דחיפה מעמיתו מאחור, הניע בהצלחה ויצא לדרכו העירה! תקופה: 1964. אז ראיתי את המקרה כדוגמה חיננית של ההוואי בארץ...
 

ארזS

New member
חיובי חזק

זכרון נעורים
(חברים מוזמנים לתקן אי-דיוקים): אוטובוס (ליילנד טייגר?) בקו 12/18(?) במסוף בית וגן בירושלים, שלא הניע...קיבל דחיפה מעמיתו מאחור, הניע בהצלחה ויצא לדרכו העירה! תקופה: 1964. אז ראיתי את המקרה כדוגמה חיננית של ההוואי בארץ...
חיובי חזק
בטייגרים עשו הרבה פעמים את מה שאי אפשר לעשות באוטובוסים ה"משוכללים" יותר, קרי מאן, מרצדס, וולבו וכו'. פגוש אל פגוש, דחיפה קלה וכמעט תמיד זה עזר וחסך הזמנת הגרריסטים.
 

ליילנד

New member
../images/Emo9.gif אם כך מסתבר ש

חיובי חזק
בטייגרים עשו הרבה פעמים את מה שאי אפשר לעשות באוטובוסים ה"משוכללים" יותר, קרי מאן, מרצדס, וולבו וכו'. פגוש אל פגוש, דחיפה קלה וכמעט תמיד זה עזר וחסך הזמנת הגרריסטים.
אם כך מסתבר ש
בחרתי לי שם לעניין הא
סתם, ארז, אבל אם הליילנד הוא כל כך טוב, חזק ואמיד, ראה בורמה, עקורי פנסים חוטים בחוץ מוזנחים לאללה (ראיתי באחת התמונות בארכיון) והם עובדים, אז למה לא ממשיכם איתם
מה הם הפסיקו לייצר
אין דגמים של שנות ה-2000 והלאה
אני אשמח לראו את הטייגר החביב על חזית האוטובוסים.
 

ארזS

New member
גב' ליילנד, בנוגע לאוטובוס ליילנד

אם כך מסתבר ש
בחרתי לי שם לעניין הא
סתם, ארז, אבל אם הליילנד הוא כל כך טוב, חזק ואמיד, ראה בורמה, עקורי פנסים חוטים בחוץ מוזנחים לאללה (ראיתי באחת התמונות בארכיון) והם עובדים, אז למה לא ממשיכם איתם
מה הם הפסיקו לייצר
אין דגמים של שנות ה-2000 והלאה
אני אשמח לראו את הטייגר החביב על חזית האוטובוסים.
גב' ליילנד, בנוגע לאוטובוס ליילנד
הליילנד (האוטובוס) היה סוס עבודה רציני ומסיבי, ורוב האוטובוסים החזיקו מעמד שנים ארוכות, שהמרצדסים/מאנים ושות' לא מתקרבים אליהם. אבל...הם הרעישו נורא. ו...בעצם לא יודע למה החליפו אותם. ואין לי מושג אם עדיין מייצרים אוטובוסים כאלה. לפני כמה שנים (לא הרבה) נתקלתי (כאן בארץ) באוטובוס תיירותי שהיה כתוב עליו שהוא מתוצרת ליילנד. המנוע שלו היה אחורי כמו במרצדסים ובמאנים. חוץ מאוטובוס זה לא נתקלתי בליילנדים נוספים כבר שנים רבות ואינני יודע אם הם עדיין מיוצרים בכלל. אני חושב שיש כאן מומחים קצת יותר גדולים ממני לנושא הזה...
 
האגף לרכב כבד של חב' ליילנד

גב' ליילנד, בנוגע לאוטובוס ליילנד
הליילנד (האוטובוס) היה סוס עבודה רציני ומסיבי, ורוב האוטובוסים החזיקו מעמד שנים ארוכות, שהמרצדסים/מאנים ושות' לא מתקרבים אליהם. אבל...הם הרעישו נורא. ו...בעצם לא יודע למה החליפו אותם. ואין לי מושג אם עדיין מייצרים אוטובוסים כאלה. לפני כמה שנים (לא הרבה) נתקלתי (כאן בארץ) באוטובוס תיירותי שהיה כתוב עליו שהוא מתוצרת ליילנד. המנוע שלו היה אחורי כמו במרצדסים ובמאנים. חוץ מאוטובוס זה לא נתקלתי בליילנדים נוספים כבר שנים רבות ואינני יודע אם הם עדיין מיוצרים בכלל. אני חושב שיש כאן מומחים קצת יותר גדולים ממני לנושא הזה...
האגף לרכב כבד של חב' ליילנד
נרכש ע"י וולוו, עד כמה שידוע לי.
 
הליילנד הושבת אך ורק עקב בעיות של

גב' ליילנד, בנוגע לאוטובוס ליילנד
הליילנד (האוטובוס) היה סוס עבודה רציני ומסיבי, ורוב האוטובוסים החזיקו מעמד שנים ארוכות, שהמרצדסים/מאנים ושות' לא מתקרבים אליהם. אבל...הם הרעישו נורא. ו...בעצם לא יודע למה החליפו אותם. ואין לי מושג אם עדיין מייצרים אוטובוסים כאלה. לפני כמה שנים (לא הרבה) נתקלתי (כאן בארץ) באוטובוס תיירותי שהיה כתוב עליו שהוא מתוצרת ליילנד. המנוע שלו היה אחורי כמו במרצדסים ובמאנים. חוץ מאוטובוס זה לא נתקלתי בליילנדים נוספים כבר שנים רבות ואינני יודע אם הם עדיין מיוצרים בכלל. אני חושב שיש כאן מומחים קצת יותר גדולים ממני לנושא הזה...
הליילנד הושבת אך ורק עקב בעיות של
זיהום אויר. היה זה אוטובוס מעולה למעט נוחות נסיעה. לפירוט יש להביט בשנתון של המשרד לאיכות הסביבה: המשרד לאיכות הסביבה, איכות הסביבה בישראל, דו"ח שנתי מס' 16, ינואר-דצמבר 1989, ירושלים, תש"ן 1990 וסוף סוף תבינו בדיוק מדוע הושבתו הטייגרים !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה