שירשור השאלות לאדם שוקן

Hawaii Shoken

New member
תשובות לספונג'בוב גירל

כמו להיות המתאבק הכי עשיר ב-IPWA. סופרקיק וההוואיין קראש (הפלאזמה). תודה רבה.
 
היי אלן, אני רוֹסטי

1) האם אתה מכיר אירגונים מחוץ לישראל? אם כן, מיהו המתאבק האהוב עליך? 2) כמה זמן בשבוע אתה מתאמן לפני כל קרב? 3) האם אתה רואה עתיד להיאבקות בארץ? 4) מה הסיכויים שנראה עונה שנייה של "מכת מדינה"? שלך, רוסטי
 

Hawaii Shoken

New member
תשובות לרוסטי

1. ראה תשובות קודמות. 2. האימונים להופעות הם רצופים, אין הפסקות בין האימונים. 3. בהחלט, אני רואה עתיד, אבל גם צריך עזרה רבה מצד הצופים והאוהדים. 4. לגבי "מכת מדינה", עוד לא הוכרעה ההחלטה. שלך, אלן
 
מה אתם רציניים? אתם לא מבינים ש...

הכל מתוכנן בקרב? כל מהלך הוא מתוכנן עם אנשי הצוות וכו'. הכל ידוע מראש, מהרגע שהם עולים ועד לרגע שבו מגיע הניצחון. ושלא תבינו אותי לא נכון, אני מעריץ מושבע של קרבות WWF,WWE וכו', אבל אנשים, במכת מדינה כל מכה, זה ליטוף..לא כמו בWWE שדופקים כיסאות, דופקים את הראש בקיר עד שיוצא דם וכו'.. אני אומר את זה כי יש פה אנשים ששואלים כל מיני שאלות כמו איך הוא חוגג ניצחון וכו'.. מה אתם רציניים שאתם חושבים שזה אמיתי?
 
שני דברים

גם ב-WWE/F זה "ליטוף", לא מכות אמיתיות. שנית, כשהם ששאלו את אלן "איך אתה חוגג את הנצחון", הם פנו אליו בתור הדמות שלו.
 

EDGE1

New member
והדם הוא אמיתי,אבל הם חותכים את עצמ

ם מה שהופך את זה למבויים גם.אז תודה על "המידע הנרחב" שסיפקת לכולנו.
 

Israeli Hero

New member
אהלן אלן

היות ואני לא מכיר אותך באופן אישי, רציתי לשמוע עד כמה לדעתך דמות הסנוב השחצן דומה לאלן רצם - הבן אדם העומד מאחורי הדמות? נראה אותך ביום שלישי הקרוב. אני מחכה לאירוע בציפייה.
 

Hawaii Shoken

New member
תשובה לתומר

אם הספקת לראות אותי ב-IPWA, הספקת כבר לראות שאני מתקשר עם הקהל כאדם מאד נחמד ומאד לא סנוב. לגבי השחצן... אולי קצת. וגם אני מצפה את כולכם באירוע אשר יתקיים ב-10.1.06 במימד החמישי בנמל תל-אביב.
 

Hawaii Shoken

New member
תשובה לג'ורג' צ'יפ

בגדול הייתי מאד שמח לעשות זאת, אבל אני מעדיף הרבה יותר לפתח את זה בארץ, כי יש בזה יותר אתגר להביא מוצר שאין בארץ עדיין להצלחה, לחשיפה ולגדולה.
 
למעלה