שירשור השאלות לאדם שוקן

Israeli Hero

New member
שירשור השאלות לאדם שוקן ../images/Emo124.gif

זה המקום לשרשר את השאלות שלכם לאדם שוקן, שיגיע לפורום ביום רביעי הקרוב בשעה 21:00 . שימו לב לקרוא את השאלות בשירשור כדי לא לשאול שוב שאלות שנשאלו. זה יקל מאוד על המרואיין. אדם שוקן הוא דוגמן, סנוב, עשיר ומלא באהבה עצמית. לאדם יש את הכול, גוף חטוב שבחורות מתעלפות ממנו וקריירת דוגמנות מצליחה. אדם סולד מהשכבות הנמוכות, הוא מאמין שעצם נוכחותם לצידו "מלכלכת" אותו. אדם מייצג את השכבות העשירות והחזקות של ישראל (AKA שרי אריסון) ואת הצפונים מרימי האף בישראל. תרגילים מיוחדים: המהמם, האלפיון העליון, ההורס. את אדם מגלם אלן רצם שמתאבק בתור "הוואי אלן" בליגת ההיאבקות הישראלית ה-IPWA.
 

Lizon

New member
בוקר טוב אדם

1. איך זה להתארח בפורום שבו שוכנים חנונים חסרי מנוח? 2. את מי הכי נהנת להביס? 3. איפה אתה מתמאמן? 4. מי הם המתאבקים האהובים עליך?
 

Hawaii Shoken

New member
היי ליזון

1.משעמם כמו לאכול צ'יפס במסעדה צרפתית. 2.את אם.סי. נמר. 3.בחדר כושר,בחוף הים ובחדר המיטות... 4.שון מייקלס,ברט הארט,איי.ג'יי. סטיילס וסמואה ג'ו.
 
היי אלן מה נשמע?<

יש לי כמה שאלות *מתי התחלת את קריירת האהבקות שלך ואיפה? באיזה גיל צפיתה לראשונה ברסלינג? *אתה בחרת את הדמות של "אדם שוקן"? *באיזה תרגיל אתה הכי אוהב להשתמש? *האם אתה צופה בWWE ובשאר האירגונים? *איזה מתאבק אתה הכי אוהב? *כמה שעות בשבוע אתה מקדיש לרסלינג? לא יצא לי לצפות בך מתאבק בIPWA עקב המרחק אבל גם שם יש לך את התלהבות לפני כול קרב כמו במכת מדינה? מאחל לך הצלחה בהמשך ותמשיך במה שאתה עושה הכי טוב להיתאבק
 

Hawaii Shoken

New member
היי ריי

1.בIPWA בתחילת 2004. 2.בגיל 6. 3.לא,בחרו עבורי,אך היא הדמות שהכי התאימה לי. 4.סופר קיק והוואיאן קראש{פלזמה} 5.בWWE וTNA וגם צופה בשידורים החוזרים של WCW ומכת מדינה. 6.כל השבוע ברוחי ובמחשבתי,אם זה בריצה בים, בעבודה על שק איגרוף,גמישות ועוד. את כל אלה אני מנחיל גם בביה"ס להיאבקות שיפתח בקרוב יחד עם גרי רויף. 7.אוי ואבוי אם מתאבק כלשהו יעלה בלי התלהבות לקרב,אתם הקהל ואתם צריכים לקבל את המוצר הכי טוב שיש.
 
שאלות לאדם/אלן

היי אלן... מה קורה? ----> זה מור ( רק שתדע ) קצת שאלות כמו שאני שואל כל מתאבק...! * איך אתה חוגג נצחון/הפסד? * מאיפה למדת להתאבק, כמה זמן, וכמה מחשבה ודמיון אתה משקיע בקרבות שלך? * מול מי הכי אהבת להיאבק במכת מדינה/ ipwa? * האם היה לך רגע בו פחדת בזירה, מסיבה כזו או אחרת, ומה הוא היה? * מה לדעתך היה הקרב הטוב במכת מדינה ובאירוע של ה ipwa האחרון? * מיהו המתאבק האהוב עליך במכת מדינה, ב ipwa ובאופן כללי? * מי המתאבק שאתה הכי נהנה לעבוד איתו? * מה התוכניות שלך לעתיד? * מה התרגילים האהובים עלייך? * איזה גימיק היית רוצה אם לא היית אדם שוקן? * האם כבר זיהו אותך ברחוב ומה היו התגובות? * האם לדעתך יש סיכוי שהרסלינג בארץ יתפתח בצורה ממשית? * עם מי היית לך בזירה את הכימיה הכי טובה? נ.ב:ד"ש גם מאמא...! תודה על כל תשובה מראש..... ונתראה באירוע!!!
 

Hawaii Shoken

New member
היי מור-ד"ש לאמא בחזרה

1.XXX 2.למדתי הרבה סוגים של אומנויות לחימה והצטרפתי לIPWA והסוף ידוע,אני משקיע המון דימיון ומנסה לחדש את עצמי בכל קרב וקרב. 3.בקרב נגד אם.סי נמר ובקרב האליפות עליתי עם צלע שבורה{וגם בקאץ' במימד}ופחדתי להיפצע ביתר חומרה. 4.במכת מדינה? אין הנחתום מעיד על עיסתו! כל הקרבות היו מצויינים. בIPWA? הקרב המרובע. 5.במכת מדינה:אדם שוקן ומר וייס,בIPWA: הוואי אלן. 6.ג'אמפינג לי אבל רוצה לעבוד עם כולם. 7. להתחתן,להקים משפחה ולפתוח את הב"ס הכי גדול של היאבקות בארץ{פרטים בקרוב בipwa.co.il} 8.לא רוצה גימיקים אחרים. 9.זיהו הרבה וכולם פירגנו על הדמויות המגניבות. 10.בהחלט כן,זו הסיבה שבגללה אנו פותחים את הבית ספר בקרוב,אך אם זאת הרבה תלוי גם בכם,האוהדים.
 
שאלות

וואי אלן שתדע שאני מעריץ גדול שלך, מהקרב הראשון שראיתי [לצערי אני לא יכול להגיע לאירועי IPWA בגלל המרחק וההורים שלי] נגד אודי אני נדלקתי, אתה אחד המתאבקים היותר טובים שראיתי בIPWA, וזה הרבה, כי כל אחד שם מוכשר בטירוף! 1. ב"כאסח בפסח" האחרון אמרת לכולם להפסיק עם צעקות HBK, אומנם ב"מכת מדינה" אני רואה אותך משתמש בפחות או יותר אותו ארסנל, סופר-קיק בתור פינישר? להיכנס עם בנות לזירה [אדם שוקן] אתה עדיין חושב שלא צריך לקרוא לך HBK? למה בעצם בא כל הקטע של הארסנל שלו? 2. עם מי לדעתך היה לך את הכימייה הכי טובה בזירה? 3. איזה דמות אתה אוהב יותר, הוואי אלן או אדם שוקן? 4. האם שמרת על קשר עם אחת מהבנות שנכנסו איתך לזירה כ"אדם שוקן"? 5.איך זה היה לחטוף באמפ [שבוצע בצורה ענקית] על שולחן? 6.מאיפה בא הכינוי "הוואי" אלן? 7.קרב אהוב? [WWE,WWF,ECW,WWE,TNA,ROH,IPWA,מכת מדינה?] 8. האגרוף שהבאת לייבגני היה אמיתי? 9. בקרב עם אודי [השני] כשנתת את הגיטרה, היה לך חשש שתפגע בצורה רצינית באודי? טוב זה בינתיים הכל, הייתי שמח לשמור איתך על קשר, אלן, U R Rock! ונסיים בקריאות HBK HBK HBK
 

Hawaii Shoken

New member
היי הול פאקינג-תודה על המחמאות

1.קודם,כל אני נכנס עם כמה בנות והוא לא,דבר שני,אני אוהב חלק מהתרגילים בהם הוא משתמש ורואה לנכון להשתמש בהם. 2.הוואי אלן. 4.עם כולן... 5.נעים מאוד. 6.מהוואי 7.IPWA:קרב הזוגות-אני ואביב מעיין נגד יוסי וג'אמפינג לי ROH:סמואה ג'ו נגד קנטה קובאשי TNA:סמואה ג'ו-סטיילס-דניאלס WWF\E:ברט הארט-מיסטר פרפקט{מלך הזירה 93} 8.מאוד אמיתי.מה פתאום הוא נוגע לי בבחורה. 9.רציתי לפגע בו בצורה רצינית אחרי שהוא דפק בי גורמט לפנים.{פרק 3} השאלות שלי יהיו רק לדמות שלך בIPWA ובאופן כללי אליך ותבוא להופעות! 1\10 במימד בנמל ת"א.
 

legend kiler

New member
היי אלן

השאלות שלי יהיו רק לדמות שלך בIPWA ובאופן כללי אליך -האם בכוונה התאימו לך במכת מדינה דמות כלכך דומה לדמות שלך בIPWA? -מי המתאבק האהוב עליך? -מה התרגיל שאתה הכי אוהב לבצע? -מה אתה אומר בקשר לזה שגם בכסאח בפסח וגם בקאץ' במימד החמישי הפסדת בקרב אליפות בצורה מלוכלכת? -מול מי בIPWA שלא יצא לך קרב ולו הייתה רוצה לקבל קרב מולו? -בתור "הוואי אלן" האם יצא לך באמת לבקר בהוואי? נ.ב:אל תדאג אני מאלה שבקאץ' בקריאות יאלה אלן מול קריאות יאלה עומרי הייתי בעדך
 

Hawaii Shoken

New member
היי לג'נד-תודה על העידוד

.לא,פשוט זו הדמות שכנראה הכי מתאימה לי. 2.גם בכושר קלאש הפסדתי קרב בצורה מלוכלכת,החיים לא הוגנים,אין מה לעשות. 3.הייתי רוצה אחד נגד אחד עם יוסי השור. 4.מאיפה אתם חושבים כל החולצות שאני מביא? מתאילנד???
 

METAL MARIO

New member
שאלות לאלן

האם פעם נפצעת במהלך הקריירה? אתה רוצה להמשיך להשתתף כאדם שוקן במכת מדינה? מה היה ההפסד הכי משפיל שלך?
 

Hawaii Shoken

New member
היי מאריו

1.כן,השאלה הטובה יותר לשאול,היא מתי לא נפצעתי.סדקתי ושברתי את הצלעות מספר פעמים. 2.אני אשמח מאוד. 3.למאבטח ולדימיר,שלא רק ניצח אותי אלא גם ברח לי עם הכוסית{אבל היא חזרה,כל כלב חוזר למלונה שלו בלילה כשקר והכוכבים זורחים יש ירח מלא וחיה מסכנה עושה:גורו גורו}
 

DDN

New member
שאלות לאלן

1. מה הביא אותך להיאבקות? 2. מה הדבר המפחיד ביותר שקרה לך בתוך הזירה? 3. כמה הזדהית עם הדמות של אדם שוקן?
 

Hawaii Shoken

New member
תשובות ל-DDN

1. האהבה והתשוקה לענף. 2. פעם נקרעו החבלים ועפתי מהזירה ונפלתי על הראש. 3. דיי הזדהיתי, למרות שאני לא מניאק כמוהו.
 

ogs10

New member
כמה שאלות לאלן...

1. הנצחונות במכת מדינה מבויימים? 2. מה היה באודישנים ל"מכת מדינה"? 3. האם כמו 'אדם שוקן', גם אתה היית פעם דוגמן? 4. מה מקור שם המשפחה שלך? (אני יודעת שזאת שאלה מוזרה)
 

Hawaii Shoken

New member
תשובות ל ogs10

1. הדבר היחידי שהיה מבוים ב"מכת מדינה" היה, השדרנים... 2. ביקשו שאני אוריד חולצה ואאלתר מונולוג שהכי נראה לי אמיתי. 3. כן. למה? 4. משהו רחוק...
 

ogs10

New member
תודה אלן...

אבל אני באמת סקרנית- מה זה ה"משהו רחוק" הזה?
 
שאלות לאדם..

אדם..ממצב איך זה להיות המתאבק הכי עשיר במכת מדינה
ואיזה מהלך אתה הכי אוהב? אני אוהבת אצלך את הבילבונג
בהצלחה בהמשך דרכך
 
למעלה