שירשור היכרות!

k R I P s

New member
שירשור היכרות! ../images/Emo39.gif

פורום חדש, נעשה היכרות קצרה.
שם:
גיל:
עיר מגורים:
דמות אהובה:
למה דווקא את הדמות הזאת:
מתי בפעם הראשונה נחשפת לסיפור:
וידוי משעשע שקשור (אם יש):
אהבת את הסרט :הקוסם מארץ עוץ" של MGM?
ראית את "הקוסם!" 94 (אם כן, באיזה גיל וחוויות):
מחכה ל"הקוסם!" החדש אשר יעלה בחנוכה הקרוב?
משהו להוסיף:
ותמונה, אם רוצים.
 

the first 666

New member
עונה:

שם: דקל גיל: 18 עיר מגורים: צופן דמות אהובה: איש הקש למה דווקא את הדמות הזאת: כי הוא טיפש.. מתי בפעם הראשונה נחשפת לסיפור: ב1994 וידוי משעשע שקשור (אם יש): התחפשתי לדורתי אהבת את הסרט :הקוסם מארץ עוץ" של MGM? לא ממש... ראית את "הקוסם!" 94 (אם כן, באיזה גיל וחוויות): כיתה ג'-ד' לא זוכר... ממש אהבתי. מחכה ל"הקוסם!" החדש אשר יעלה בחנוכה הקרוב? מחכה, אבל פוחד... משהו להוסיף: איזה פרום מגניבי ותמונה, אם רוצים.
 

thumbelita

New member
'ני D:

שם: אושרת גיל: 17 עיר מגורים: ב"ש דמות אהובה: ילדלעת
למה דווקא את הדמות הזאת: הוא מצחיקD: מתי בפעם הראשונה נחשפת לסיפור: אממ לא זוכרת בדיוק אבל זה היה מהגרסה של "קלסיקלטת" אז בערך בגיל 4 וידוי משעשע שקשור (אם יש): בכיתה ב' היו לנו אודישנים למקהלה וחברה שלי שרה את "דרך האבנים הצהובות" מהמחזמר והתקבלה, אז גמני שרתי את זה. למרות שלא ידעתי את המילים
(אבל איכשהו קיבלו אותי
) אהבת את הסרט :הקוסם מארץ עוץ" של MGM? נראה לי שלא ראיתי ראית את "הקוסם!" 94 (אם כן, באיזה גיל וחוויות): כשהוא יצא, בגיל 5 בערך.. מחכה ל"הקוסם!" החדש אשר יעלה בחנוכה הקרוב? האמת שלא במיוחד..הציפיות נמוכות
 

שבשבת007

New member
:) פורום נחמד ומנהל הפורום יותר :)

שם: דקלה גיל: 17(עוד מעט 18!) עיר מגורים:יהוד דמות אהובה:מממ הקופים המעופפים מהגרסה של החבובות למה דווקא את הדמות הזאת: כי הם מצחיקים ומטומטמים כאלה :) מתי בפעם הראשונה נחשפת לסיפור: מממ לא יודעת שהייתי קטנה כמו כולם :) אהה וגם אהבתי את הסידרה הזאת של הקוסם מארץ עוץ וידוי משעשע שקשור (אם יש): שהייתי קטנה תמיד התלהבתי מלנקוש בררגליים עם הנעליים כמו דורותי כזה :) אהבת את הסרט :הקוסם מארץ עוץ" של MGM? מממ אני לא בטוחה שראיתי אותו, ראיתי איזה סרט של הקוסם מארץ עוץ שיצא לפני איזה שישים שנה ואת זה ממש אהבתי צפיתי בזה המון!! שהייתי קטנה הקלטתי את זהוצפיתי בזה שוב ושוב ראית את "הקוסם!" 94 (אם כן, באיזה גיל וחוויות):לא מחכה ל"הקוסם!" החדש אשר יעלה בחנוכה הקרוב? מממ לא כל כך משהו להוסיף: ותמונה, אם רוצים.
 

May333

New member
איזה מגניב. =]]

שם: מאי. גיל: 13 וחצי. עיר מגורים: ראשל"צ. דמות אהובה: הדחליל, קשקש, איש הקש. למה דווקא את הדמות הזאת: אני אוהבת מאד את קשקש כי הוא דמות מאד מצחיקה. ולמרות שהוא חושב שאין לו מח הוא תמיד בא עם הפיתרון הכי טוב שאף אחד לא חשב עליו. מתי בפעם הראשונה נחשפת לסיפור: האמת שאני לא זוכרת.. הייתי מאד קנה. וידוי משעשע שקשור (אם יש):כל החברות שלי חושבות שאני תינוקת קטנה כי אני הולכת להצגה השנה... וכי אני רואה את הקלטת של המחזמר הישן.. לא משעשע במיוחד.. אהבת את הסרט :הקוסם מארץ עוץ" של MGM?מאד, מאד מאד!!! ראית את "הקוסם!" 94 (אם כן, באיזה גיל וחוויות): ברור שראיתי! זה המחזמר שאני הכי אוהבת =]. המחזמר פשוט מדהים, מקים ומצחיק. אני לא זוכרת מתי ראיתי פעם ראשונה כי הייתי מאד קטנה... אבל לא הייתי בהצגה עצמה. (הייתי בת שנה..) מחכה ל"הקוסם!" החדש אשר יעלה בחנוכה הקרוב? כן. כבר קניתי כרטיסים =]. אני יודעת שזה לא יהיה אותו דבר ואני לא ממש אוהבת את רוני אבל זה עדיין האגדה האהובה עליי ואי אפשר לוותר על זה.P= משהו להוסיף: אני ממש שמחה שנפתח פורום כזה! ותמונה, אם רוצים.
 

k R I P s

New member
חחח זה בסדר... ../images/Emo13.gif

ולא, את לא תינוקת בכלל. הי, אפילו אני מתכנו ללכת ואני בקרוב 18. זה המחזמר הישראלי הכי אהוב עליי גם. בכל אופן, ברוכה הבאה!
 

k R I P s

New member
אוקי, עכשיו תורי. ../images/Emo13.gif

שם:ברק גיל: 17.8 :p עיר מגורים: יהוד דמות אהובה: תלוי, בקוסם המקורי (הספר) אני אוהב דווקא את טוטו, ב"הקוסם!" אני אוהב את פחפח וזהו פחות או יותר. למה דווקא את הדמות הזאת: טוטו, הוא חמודי כזה... מתרוצץ וחוץ מזה שאני לא אוהב את דורותי. ופחפח, הוא דמות מגניבה כזאת. ואדם מצויין. מתי בפעם הראשונה נחשפת לסיפור: אני חושב שלקחו אותי לראות את המחזמר "הקוסם!" וידוי משעשע שקשור (אם יש): אממ השם שלי, ברק. למעשה לקוח מהסידרת טלוויזיה של הקוסם מארץ עוץ שהייתה בערוך 11. אחיי צפו בסידרה בזמן שנולדתי והתלהבו ממש. לא יודע איך זה התפתח וההורים התלהבו מהשם. אהבת את הסרט :הקוסם מארץ עוץ" של MGM? לא במיוחד... די שיעמם אותי ורוב השירים די גרועים...:p ראית את "הקוסם!" 94 (אם כן, באיזה גיל וחוויות): כמובן! הייתי בן.. 5 אני חושב? היה מדהים. מחכה ל"הקוסם!" החדש אשר יעלה בחנוכה הקרוב? בוודאי! מקווה שיהיה טוב. משהו להוסיף: אני מתרגש מהפורום. :) ותמונה, אם רוצים. הוספתי יותר מדי כבר...
 

0mroosh

New member
הגרסה מ39 משעממת והמוזיקה

גרועה?
אמנם זה עניין סובייקטיבי, אבל- להעריך את המחזמר לחנוכה (ונכון שהוא היה נהדר) ולשלול את אחת הקלאסיקות הגדולות? אבוי.
 

k R I P s

New member
טוב, אני אפרט.

בנוגע לעלילה, הסרט נמתח עוד ועוד ועוד וזה פשוט מתיש בשלב מסויים. בנוגע לשירים, יש שירים שאני ממש אוהב כמו השיר האגדי "מעבר לקשת" או שיר המנצ'קינים (שגם חלק ממנו נמתח יותר מדי) ולא יודע, יש המון שירים שלא אהבתי כמו לדוגמה השיר של האריה בעיר הברקת (איזמרגד). בכל אופן, הוא לא גרוע אבל הוא לא סרט שמאוד מוערך אצלי בתור יצירה קולנועית. הוא בהחלט קלאסיקה אבל נגיד ככה, הוא לא בTOP10 שלי.
 

Rockamora

New member
../images/Emo2.gif אח אבוד, אתה חי? ../images/Emo2.gif

כרגיל, מסכים עם כל מילה!
ג'ודי
|ריר|
 
היי../images/Emo13.gif

שם:מור גיל:15 וחצי עיר מגורים:חולון דמות אהובה:דורותי
למה דווקא את הדמות הזאת:בהצגות החנוכה שהועלו [ויעלו] תמיד אהבתי אותה
[פעם מיכל ינאי,היום רוני]. מתי בפעם הראשונה נחשפת לסיפור: בהצגה "הקוסם!" בשנת 1994. וידוי משעשע שקשור (אם יש): אני נרדמת עם השיר של "הקוסם! 2006"
אהבת את הסרט :הקוסם מארץ עוץ" של MGM? כןןןן,הוא חמוד מאד
ראית את "הקוסם!" 94 (אם כן, באיזה גיל וחוויות): הייתי בת 3 וחצי ומ-מ-ש אהבתי את מיכל ינאי
עד היום הקלטת נמצאת כאן. מחכה ל"הקוסם!" החדש אשר יעלה בחנוכה הקרוב? ברור,כבר יש לי כרטיסים
משהו להוסיף: אני מנהלת את הפורום הרשמי לרוני,שנמצא כאן בתפוז [925] את מוזמנים
 

Fairywitch

New member
אויש, אני עוד ראיתי את זה עם מיכל

ינאי... לא הרבה פחות זוועתי
 
לכל אחד יש טעם שונה,לא?

זכותי המלאה לאהוב את רוני,אל תתנפלו עליי,אני אדם נחמד
 
למעלה