מסכים איתך בכל מילה.
מסכים איתך בכל מילה.הגישה שלו היא בין השאר תולדה של גישת ה"קירוב הפריפריה למרכז"
של ממשלות ישראל.
הוא לקח את הגישה הממשלתית לקיצון שלילי תוך חוסר הבנה שהפריפריה הצפונית היא קודם כל פריפריה של המטרופולין המרכזי בצפון.
מבחינתו המטרה של "הקירוב למרכז" מצדיקה גם פגיעה קשה בחיפה כמרכז המטרופוליני הצפוני.
הלקח שצריך ללמוד מכך ברמה המערכתית הוא שצריך לשנות את הגישה הממלכתית מ"קירוב הפריפריה למרכז" ל"חיזוק המטרופולינים והמרכזים האזוריים".
כששר התחבורה מדבר על רכבת אקספרס מטבריה לתל אביב תוך שעה [URL]http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4831199,00.html[/URL], קשה לבוא בטענות לתושב גשר הזיו שמדבר על נסיעה של 50 דקות מנהריה ומכרמיאל לתל אביב.
בפריפריה (וגם חלקים מהממשלה) אוהבים להתלונן על "מדינת תל אביב", אבל בפועל פועלים ללא ליאות לחיזוק "מדינת תל אביב" וקידושה על חשבון המרכזים שבאמת צריכים להיות המרכזים של הפריפריה.