שיקוע המסילות בחיפה לא יצא לפועל ללא חלופה

מצב
הנושא נעול.

סנוי

New member
מסכים איתך בכל מילה.

הגישה שלו היא בין השאר תולדה של גישת ה"קירוב הפריפריה למרכז"
של ממשלות ישראל.
הוא לקח את הגישה הממשלתית לקיצון שלילי תוך חוסר הבנה שהפריפריה הצפונית היא קודם כל פריפריה של המטרופולין המרכזי בצפון.
מבחינתו המטרה של "הקירוב למרכז" מצדיקה גם פגיעה קשה בחיפה כמרכז המטרופוליני הצפוני.

הלקח שצריך ללמוד מכך ברמה המערכתית הוא שצריך לשנות את הגישה הממלכתית מ"קירוב הפריפריה למרכז" ל"חיזוק המטרופולינים והמרכזים האזוריים".

כששר התחבורה מדבר על רכבת אקספרס מטבריה לתל אביב תוך שעה [URL]http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4831199,00.html[/URL], קשה לבוא בטענות לתושב גשר הזיו שמדבר על נסיעה של 50 דקות מנהריה ומכרמיאל לתל אביב.

בפריפריה (וגם חלקים מהממשלה) אוהבים להתלונן על "מדינת תל אביב", אבל בפועל פועלים ללא ליאות לחיזוק "מדינת תל אביב" וקידושה על חשבון המרכזים שבאמת צריכים להיות המרכזים של הפריפריה.
מסכים איתך בכל מילה.
 
נגעת בשורש הבעיה

הגישה שלו היא בין השאר תולדה של גישת ה"קירוב הפריפריה למרכז"
של ממשלות ישראל.
הוא לקח את הגישה הממשלתית לקיצון שלילי תוך חוסר הבנה שהפריפריה הצפונית היא קודם כל פריפריה של המטרופולין המרכזי בצפון.
מבחינתו המטרה של "הקירוב למרכז" מצדיקה גם פגיעה קשה בחיפה כמרכז המטרופוליני הצפוני.

הלקח שצריך ללמוד מכך ברמה המערכתית הוא שצריך לשנות את הגישה הממלכתית מ"קירוב הפריפריה למרכז" ל"חיזוק המטרופולינים והמרכזים האזוריים".

כששר התחבורה מדבר על רכבת אקספרס מטבריה לתל אביב תוך שעה [URL]http://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4831199,00.html[/URL], קשה לבוא בטענות לתושב גשר הזיו שמדבר על נסיעה של 50 דקות מנהריה ומכרמיאל לתל אביב.

בפריפריה (וגם חלקים מהממשלה) אוהבים להתלונן על "מדינת תל אביב", אבל בפועל פועלים ללא ליאות לחיזוק "מדינת תל אביב" וקידושה על חשבון המרכזים שבאמת צריכים להיות המרכזים של הפריפריה.
נגעת בשורש הבעיה
 

yeh11

New member
היום נסעתי לתל אביב דרך מנהרת הכרמל

תכנית המנהרה עוקפת חיפה של עו"ד דביר לנגר
עברתי ברפרוף על אתר האינטרנט של עו"ד דביר לנגר. לצערי הוא מנותק מהמציאות. התכנית שלו היא דמיונית וזאת מאחר ואין כל אפשרות לבצע את המנהרה הזו. מה שכן אפשרי לביצוע זה רק מנהרה מבית המכס ועד לתחנת חוף הכרמל. תחנת חוף הכרמל היא תחנה חשובה ביותר ולא ניתן להפוך אותה לתחנת קצה.

הנה התכנית שלו כפי שהוא פרסם באתר שלו:
היום נסעתי לתל אביב דרך מנהרת הכרמל
שלום!היום נסעתי לתל אביב דרך מנהרת הכרמל ,תצרוכת הדלק בעליה הראתה 15 ליטר ל100 ק"מ וזה כדי לשמור על מהירות שבין 75 ל80 בירידה התצרוכת עמדה על 2 ליטר ל100 ק"מ והממוצע (מאחר ו2 המנהרות פחות או יותר שוות באורך ) 8.5 ליטר ל100 ק"מ בנוסף תשלום עבור מעבר כ17 ש"ח ,סיפור המנהרה ממש יקר ורק אם יש בעיית זמן ,אז אין ברירה אבל המנהרה בתצורת הנוכחית ממש לא כדאית היה צריך לדאוג לבטל את ענין הגובה וזה אומר באיזור גרנד קניון עד חורב לחפור עמוק יותר כך שהנסיעה תהיה בגובה פני הים פחות או יותר ,אגב זה מה שביצעו לאחרונה בשוויץ במנהרת סט גוטהרד המנהרה ארוכה יותר ובגובה אחידה העליה עד לפתחים קוצרה משמעותית לפי התאורים .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה