שמיים כחולים
New member
שינאה
אתם מדברים פה על טרנספר ושינאת ערבי באשר הוא ערבי, טרנספר לפי דעתי הוא לא פתרון, כי אתםפ לא תוכלו לעשות כאן תיאור אתני הרי זה מה שהיטלר רצה לעשות ומילוסוביץ רצה לעשות וכולנו ראינו לאיזה מצב הוביל כל אחד מהם. נכון אתם לא מאמינים בשלום אבל אולי זה בגלל שאתם מלאים בשינאה וכך יש גם אנשים כמולכם מלאים בשינאה בצד השני, אז אולי עם תנסו פחות לשנוא הכל יראה לכם אחרת. הרי אנו זכינו במדינה לאחר מאבקים רבים אתם לא חושבים שגם להם מגיע משהו אני יהודיה וישראלית גאה שאוהבת את מדינת ישראל ולכן אני רוצה כל כך בשלום. הרי בסופו של דבר הערבים הם גם בני אברהם אבינו דבר שעושה אותנו אחים
אתם מדברים פה על טרנספר ושינאת ערבי באשר הוא ערבי, טרנספר לפי דעתי הוא לא פתרון, כי אתםפ לא תוכלו לעשות כאן תיאור אתני הרי זה מה שהיטלר רצה לעשות ומילוסוביץ רצה לעשות וכולנו ראינו לאיזה מצב הוביל כל אחד מהם. נכון אתם לא מאמינים בשלום אבל אולי זה בגלל שאתם מלאים בשינאה וכך יש גם אנשים כמולכם מלאים בשינאה בצד השני, אז אולי עם תנסו פחות לשנוא הכל יראה לכם אחרת. הרי אנו זכינו במדינה לאחר מאבקים רבים אתם לא חושבים שגם להם מגיע משהו אני יהודיה וישראלית גאה שאוהבת את מדינת ישראל ולכן אני רוצה כל כך בשלום. הרי בסופו של דבר הערבים הם גם בני אברהם אבינו דבר שעושה אותנו אחים