שימו לב-

Elishabb

New member
שימו לב-

מישהו קיבל כאן צבע כחול !!! שיהייה בהצלחה אלישע
 

udiyulis

New member
שלומי יקר, שמחה לראות שמך בכחול

יפה ובהיר ואומר את הכל. שא ברכה והצלחה בתפקידך, שמזמן עליו אתה אמוּן, רק שעכשיו קיבל רישמיות וציון. במלוא ההערכה והאהבה ואתך תמיד - לסיוע ועזרה.
 
שלומי , ../images/Emo24.gif בהצלחה

בטוחה שתמשיך לתרום רבות להצלחת הפורום כפי שעשית עד כה בהצלחה,
 

תמי12

New member
שלומי../images/Emo50.gif וברכות למינוי החדש

הצעתך לגבי סינוןאתרים מאוד מקובלת עלי. ושוב בהצלחה!
תמי
 
שלומי יקירי ../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif../images/Emo45.gifברכותי

מברוק על המינוי ! האדם הנכון במקום הנכון . אין לי ספק שתמשיך בעשיה , בתרומה ובעזרה כמו שעשית קודם. עכשיו יש לי אסמכתה לבלבל לך במח יותר ויותר ............ ריקי
 

שלומי

New member
תודה רבה לכולם....

וכולם מוזמנים "לבלבל לי".אני רק מקווה שתמיד תהיינה לי תשובות. אני גם דוגל בקו המנחה שלי שתפקיד המנהל הוא לא להשיב על כל שאלה אלא לתת לכולם הזדמנות להשתתף ולפתור בעיות ולכתוב כשצריך. לא חוכמה שמנהל פורום עונה, זה לא יפתח את הפורום בכלל, אלא ירדים אותו לשנת חורף תמידית ולא תהיה הפרייה הדדית בין החברים.על נקודה זו מדברת ד"ר אביגיל אורן בהרצאותיה בארץ.ולמי שהזדמן לשמוע אותה, יבין למה היא חושבת כך. ריקי-תרגישי חופשי חופשי!
 

nivsh

New member
שלומי וחיה - מזל טוב!!!!!!!!!!!!!

האנשים הנכונים במקומות הנכונים ............... ואנחנו הזוכים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

saraint

New member
שלומי בהצלחה

זה רק הצבע. את התפקיד אתה ממלא בהצלחה כבר ממזמן.
 

michaliran

New member
צרור ברכות לאדם הראוי!!! ../images/Emo13.gif

המון הצלחה ותמשיך כמו תמיד. מיכל
 
למעלה