תודה רבה לכולם....
וכולם מוזמנים "לבלבל לי".אני רק מקווה שתמיד תהיינה לי תשובות. אני גם דוגל בקו המנחה שלי שתפקיד המנהל הוא לא להשיב על כל שאלה אלא לתת לכולם הזדמנות להשתתף ולפתור בעיות ולכתוב כשצריך. לא חוכמה שמנהל פורום עונה, זה לא יפתח את הפורום בכלל, אלא ירדים אותו לשנת חורף תמידית ולא תהיה הפרייה הדדית בין החברים.על נקודה זו מדברת ד"ר אביגיל אורן בהרצאותיה בארץ.ולמי שהזדמן לשמוע אותה, יבין למה היא חושבת כך. ריקי-תרגישי חופשי חופשי!