רונית גרין
New member
שימוש במסגרות?????
הצלחתי להכין מסגרת לפי ההסברים של המפגש האחרוןוהמסמך שהכינה מאשה. יצרתי קובץ index ועוד שלושה קבצים title, menu ו main שמתרכזים אל קובץ ה - index, השאלה שלי איך אפשר לקשר קבצים נוספים אל ה - index מתוך התפריט (ה - menu) כך שרק קובץ ה- main יתחלף, והשאר ישארו קבועים?
הצלחתי להכין מסגרת לפי ההסברים של המפגש האחרוןוהמסמך שהכינה מאשה. יצרתי קובץ index ועוד שלושה קבצים title, menu ו main שמתרכזים אל קובץ ה - index, השאלה שלי איך אפשר לקשר קבצים נוספים אל ה - index מתוך התפריט (ה - menu) כך שרק קובץ ה- main יתחלף, והשאר ישארו קבועים?