שימוש במסגרות?????

שימוש במסגרות?????

הצלחתי להכין מסגרת לפי ההסברים של המפגש האחרוןוהמסמך שהכינה מאשה. יצרתי קובץ index ועוד שלושה קבצים title, menu ו main שמתרכזים אל קובץ ה - index, השאלה שלי איך אפשר לקשר קבצים נוספים אל ה - index מתוך התפריט (ה - menu) כך שרק קובץ ה- main יתחלף, והשאר ישארו קבועים?
 

Elishabb

New member
שלום רונית-

לכל הקישורים המצויים בקובץ menu.htm תוסיפי את הפרמטר target=main.htm. במצב זה הקישורים יפתחו בחלון ה main. אלישע
 
למעלה