שילום לכולם!! היי אני חדשה. קוראים לי שיר..מקווה להשתלב!!
ד דנונה לייט New member 20/6/06 #6 הו!../images/Emo12.gif וולקאם!! דניאלה, בת 11 וחצי מכפ"ס.. השתלבות נעימה!!
ד דנונה לייט New member 21/6/06 #12 לא, פשוט רציתי ליצור רצף של הודעות שלי.. אבל תפרשי את זה איך שבא לך.
ד דנונה לייט New member 21/6/06 #19 לא.. פשוט אני חושבת שראיתי כבר את החתימה הזאת כבר פעם.. או דהיא מאוד דומה או שאני לא יודעת מה..
H half blood Yemenite New member 21/6/06 #15 ברוכה הבאה! ../images/Emo24.gif אני הדר שתהיה לך השתלבות נעימה וחופש מקסים!!