שילום לכולם!!

NeKoGiRl

New member
שילום לכולם!!

היי אני חדשה. קוראים לי שיר..מקווה להשתלב!!
 
לא..

פשוט אני חושבת שראיתי כבר את החתימה הזאת כבר פעם.. או דהיא מאוד דומה או שאני לא יודעת מה..
 
למעלה