שיט!!!!!!!!!!!!!!!!!! אין לי קטע לתחרות!! עפתי לכתוב משהו.
א אסִי New member 1/6/04 #2 ../images/Emo4.gif קח ת'זמן... יש לך עד 20:00 לנסות לכתוב משהו. אפילו משהו קצר, רק כדי בטוח לא לעזוב. מקווה שתצליח בסופו של דבר גם לכתוב איזה קטע נחמד.
../images/Emo4.gif קח ת'זמן... יש לך עד 20:00 לנסות לכתוב משהו. אפילו משהו קצר, רק כדי בטוח לא לעזוב. מקווה שתצליח בסופו של דבר גם לכתוב איזה קטע נחמד.
D darkman 36 New member 1/6/04 #4 רק בשביל הבהרה לגבי הקטע... סטארקס זה משחק בו קוראים למישהו בשם שלו ואז אם הוא עונה לך "מה?" אז אתה אומר לו "סטאקרס". כל פעם שאתה אומר סטארקס זה נקודה. עכשיו תבינו ת'קטע (תרתי משמע).
רק בשביל הבהרה לגבי הקטע... סטארקס זה משחק בו קוראים למישהו בשם שלו ואז אם הוא עונה לך "מה?" אז אתה אומר לו "סטאקרס". כל פעם שאתה אומר סטארקס זה נקודה. עכשיו תבינו ת'קטע (תרתי משמע).