שיט!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אסִי

New member
../images/Emo4.gif

קח ת'זמן... יש לך עד 20:00 לנסות לכתוב משהו. אפילו משהו קצר, רק כדי בטוח לא לעזוב. מקווה שתצליח בסופו של דבר גם לכתוב איזה קטע נחמד.
 

darkman 36

New member
רק בשביל הבהרה לגבי הקטע...

סטארקס זה משחק בו קוראים למישהו בשם שלו ואז אם הוא עונה לך "מה?" אז אתה אומר לו "סטאקרס". כל פעם שאתה אומר סטארקס זה נקודה. עכשיו תבינו ת'קטע (תרתי משמע).
 

darkman 36

New member
עדכון

לאחר מאמצים מפרכים
הצלחתי לכתוב קטע מבדר D-:.
 
למעלה