שיט אחד גדול !!
א - הפסדתי ת'פרק האחרון של מק 22 !!! ב - פרצו לךי למחשב ומחקו לי מיליוני קבצים ( נעמה .. פרצו לי בשנית , אכן כן ) כוול את הקטע למחר ג - אין לי גיבוי לקטע ד - לעזעזל !!!!! ה - אסי אני אשמח אם תתחשב בי , כמובן תתחשב בכל דעת שאר המתמודדים ותתן לי להגיש לעוד יום נוסף !
א - הפסדתי ת'פרק האחרון של מק 22 !!! ב - פרצו לךי למחשב ומחקו לי מיליוני קבצים ( נעמה .. פרצו לי בשנית , אכן כן ) כוול את הקטע למחר ג - אין לי גיבוי לקטע ד - לעזעזל !!!!! ה - אסי אני אשמח אם תתחשב בי , כמובן תתחשב בכל דעת שאר המתמודדים ותתן לי להגיש לעוד יום נוסף !