שיט אחד גדול !!

mominman

New member
שיט אחד גדול !!

א - הפסדתי ת'פרק האחרון של מק 22 !!! ב - פרצו לךי למחשב ומחקו לי מיליוני קבצים ( נעמה .. פרצו לי בשנית , אכן כן ) כוול את הקטע למחר ג - אין לי גיבוי לקטע ד - לעזעזל !!!!! ה - אסי אני אשמח אם תתחשב בי , כמובן תתחשב בכל דעת שאר המתמודדים ותתן לי להגיש לעוד יום נוסף !
 

NimaZ

New member
בוליייייייייייייייייייייי

אוףףףף דמני לא ראיתי את הפרק האחרון אם זה מנחם אותך............ וואי... תעשה מה שעשית פעם קודמת (הצלחת בסוף להחזיר את כל הקבצים?) ואז תעביר הכלללללללללללללל לדיסקטים ולדיסקים!!! וואי איזה באסה עם הקטע...
 

XplowBoy

New member
באמממ

אייל מישהו פרץ לי למחשב ומחק לי את הכותרת
חחח זה הזכיר לי את פדרבוש
 

mominman

New member
חחחחחחחחחחחח

לא זה באמת ! עשיתי שחזור עוד פעם זה לא שיחזר את כל הקבצים !!! בא לי למות
 

אסִי

New member
../images/Emo4.gif

טוב, אז החלטתי שנעלה אותך להצבעה באתר ללא הגשת הקטע. קח בחשבון שירדו לך 5 הצבעות מכל ההצבעות שיביאו לך. וכמובן, תוכל להגיש את הקטע שלך עד יום רביעי בשעה 20:00. זה החוק מעכשיו לכל אחד שלא מגיש בזמן את הקטע שלו. אני לא מוותר לאף אחד, כי זה לא יהיה הוגן כלפי האחרים. ניסיתי להיות כמה שיותר פייר והתחשבתי, באמת. ואני מקווה שהמקרה של הפריצה למחשב שלך לא יחזור שנית.
 

H i L o L a

New member
אושרית ../images/Emo6.gif

חחחחחחחחח בני ברוכים,אהבתי.. שניה אסי הכלל הזה הוא גם למי שמביא לפני הזמן? אני מחר לא בבית!!!
חשבתי שאני אוכל לשלוח לך היום בלילה,אבל אז ירדו לי 5 קולות?ייצא לי בגלל זה מינוס!
 

אסִי

New member
את יכולה להביא לי לפני הזמן...

הכלל תצקף רק על מי שיביא לי אחרי הזמן (בתנאי שהוא אכן הגיש את הקטע עד יום רביעי בשעה 20:00, ולא ביום שלישי בשעה 20:00.
 
למעלה