שידוכים ברשת

סיני

New member
שידוכים ברשת

היי לכולם זו הפעם הראשונה שאני גולש בצ´אט הזה ורציתי לשאול אותכם ואתכן מה דעתכם כל האפשרות של היכרות בנות דרך אתרים כמו קופידון ודומיו. מצד אחד הטיעון ה"תורני" סובר כי ברשת גולשות בנות לא רציניות ובטח שלא יראות שמיים כל כך שהרי אם הן משחיתות את זמנן לריק וגולשות מה כבר אפשר לצפות מהם? מאידך הטעון היותר ליברלי יבוא ויטען כי כיום האינטרנט הוא אמצעי מבורך למצב שממילא לא מי יודע מה בעסקי השידוכים כאשר לכולכם ידוע כי מקומות המפגש לא רבים בציבוריות שלנו. אתם מוזמנים להגיב ואני אגלה לכם שאני עצמי כבר נואשתי מהדרכים המסורתיות של שידוכי הדודות והחברים ולכן אם מישהי מצ´וטטת וחושבת שזה מעניין אותה בהחלט את מוזמנת....
 

התרנגול

New member
אז ככה

דבר ראשון- אם תקרא כאן את מהלך הדברים, תראה שגם בנט יש בנות רציניות, יראות שמים, וצדיקות, וכו´. דבר שני- בהחלט אפשרי לנסות להכיר דרך הנט (וזה כבר הוכיח את עצמו- נראה לי שרק מהפורום הזה יצאו כבר 3 זוגות...), אבל עם זה- חייבים להזהר מאוד מאוד! זוכר את הנער הזה, ש"אהובתו" מהנט פיתתה אותו להפגש, והוא נרצח בידי מחבלים? וחוצמזה, מסתובבים כאן (גם בצ´ט ובפורום שלנו), טיפוסים שונים ומשונים, והגיעו לכאן גם סוטים, רח"ל, וצריך מאוד להזהר עם הקטעים האלו. אני לא יודע אם אפשר ממש להתאהב כדי לפתח קשר רציני, דרך הנט, אבל בתור עצה ידידותית- אל תהיה הראשון שמנסה... בקיצור- אם אתה בכ"ז רוצה לנסות- תזהר בכל צעד ופרט שאתה מוסר (ובגלל זה, זה גם הופך את המערכת יחסים לפחות אמינה, ופחות ישירה, אז לא יודע אם שווה בכלל לנסות...). ליל אושר וגאולה תרנגול
 

נריה_ה

New member
תגובה...

אמרת שברשת "גולשות בנות לא רציניות ובטח שלא יראות שמיים כל כך שהרי אם הן משחיתות את זמנן לריק וגולשות מה כבר אפשר לצפות מהם?" אבל אתה עושה בדיוק אותו דבר...
 

וונדר.

New member
נו באמת מה יש לצפות מאיתנו?

הרי אנחנו לא רציניות, לא יראות שמים, משחיתות את זמננו לריק ו גולשות... גיוואלט!!!!! אוךךךךךךךךך
בציפייה לגאולה
 

התרנגול

New member
וונדר!

תראי מה כתבתי! ("דבר ראשון וכו´"). זה דיבר גם עלייך! משחיתת זמן שכמוך... ליל אושר וגאולה תרנגול
 

וונדר.

New member
תרני צדיק שכמותך,

ואני לתומי חשבתי שהתכוונת אליי בדבריך על אותה אחת מרמאללה... סתאם , זה אפילו לא מצחיק, לא יודעת מה נכנס בי היום..... ליל אושר גם לך והלוואי הלוואי הלוואי- גאולה!
 
למעלה