שידוכים ברשת
היי לכולם זו הפעם הראשונה שאני גולש בצ´אט הזה ורציתי לשאול אותכם ואתכן מה דעתכם כל האפשרות של היכרות בנות דרך אתרים כמו קופידון ודומיו. מצד אחד הטיעון ה"תורני" סובר כי ברשת גולשות בנות לא רציניות ובטח שלא יראות שמיים כל כך שהרי אם הן משחיתות את זמנן לריק וגולשות מה כבר אפשר לצפות מהם? מאידך הטעון היותר ליברלי יבוא ויטען כי כיום האינטרנט הוא אמצעי מבורך למצב שממילא לא מי יודע מה בעסקי השידוכים כאשר לכולכם ידוע כי מקומות המפגש לא רבים בציבוריות שלנו. אתם מוזמנים להגיב ואני אגלה לכם שאני עצמי כבר נואשתי מהדרכים המסורתיות של שידוכי הדודות והחברים ולכן אם מישהי מצ´וטטת וחושבת שזה מעניין אותה בהחלט את מוזמנת....
היי לכולם זו הפעם הראשונה שאני גולש בצ´אט הזה ורציתי לשאול אותכם ואתכן מה דעתכם כל האפשרות של היכרות בנות דרך אתרים כמו קופידון ודומיו. מצד אחד הטיעון ה"תורני" סובר כי ברשת גולשות בנות לא רציניות ובטח שלא יראות שמיים כל כך שהרי אם הן משחיתות את זמנן לריק וגולשות מה כבר אפשר לצפות מהם? מאידך הטעון היותר ליברלי יבוא ויטען כי כיום האינטרנט הוא אמצעי מבורך למצב שממילא לא מי יודע מה בעסקי השידוכים כאשר לכולכם ידוע כי מקומות המפגש לא רבים בציבוריות שלנו. אתם מוזמנים להגיב ואני אגלה לכם שאני עצמי כבר נואשתי מהדרכים המסורתיות של שידוכי הדודות והחברים ולכן אם מישהי מצ´וטטת וחושבת שזה מעניין אותה בהחלט את מוזמנת....