שיבושים ברכבת

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שביתה ברכבת ישראל?
מה צפוי מחר?
הודעת ר"י: פיצוץ המו"מ בין הוועד להנהלת הרכבת
לצערנו ועד העובדים של רכבת ישראל פוצץ את המו"מ שהתנהל היום ונועד לדון בסוגיית האחזקה. הנהלת הרכבת הגיע למו"מ במטרה להידבר ולפתוח בדיאלוג שקוף וכן עם העובדים. בתוך כך, ההנהלה ונציגי הממשלה הגיעו לדיון במטרה להציג בפני נציגות העובדים את המהלכים המבטיחים ביטחון תעסוקתי, ולהבטיח שאף עובד לא יפוטר ויתרה מכך להציג את כוונות הרכבת לגייס עוד מאות עובדים נוספים לרכבת ישראל. ממהלך הדיון הסתבר כי ועד העובדים ונציגי ההסתדרות באו שלא במטרה למצות את הדיון בעניין, אלא הדגישו כי כל מטרתם היא לחזק את כוחו של הוועד ולהוכיח מי באמת שולט בחברה. הנהלת הרכבת רואה בהתנהגות כוחנית זו זלזול מחפיר הן בטובת העובדים והן בציבור הנוסעים. צר לנו כי אינטרסים צרים הנוגעים לפוליטיקה של שליטה הם המניעים את ועד העובדים ולא דאגה אמיתי וכנה לצורכי העובדים וציבור הלקוחות. אנו מקווים כי הוועד לא ינקוט בצעדים דורסניים שישפיעו על ציבור הנוסעים. לירן גורדון, דוברת רכבת ישראל.
 

BMWE

New member
שביתה ברכבת ישראל?
מה צפוי מחר?
והרי המספרים הזוכים
20% דיוק!!! ביזיון לתת שירות כזה לציבור ואי לכך, על שר התחבורה (אני מקווה שהוא לא בארה"ב) לפעול באופן מיידי וטיפול ברעה החולה הזאת.
 

בועז ל

New member
והרי המספרים הזוכים
20% דיוק!!! ביזיון לתת שירות כזה לציבור ואי לכך, על שר התחבורה (אני מקווה שהוא לא בארה"ב) לפעול באופן מיידי וטיפול ברעה החולה הזאת.
הנתון בפינה השמאלית התחתונה מתייחס ללו"ז
החורף החדש של ועד העובדים...
 
קובץ אחד שמראה את הכל
ברח הקובץ, מה שרציתי להראות
זה באתר של הרכבת http://www.rail.co.il/he/Pages/homepage.aspx בצד ימין יש ממוצע דיון רכבות שעומד עכשיו על ........מספר בזוי, אני מתבייש אפילו לכתוב את זה כאן דני דורש צדק תחבורתי. היום במקום שייקח לי מהבית עד העבודה 25 דקות לקח לי שעה וחצי כמעט. חזירים נמאסם, עובדי הרכבת וועד הרכבת לכו הביתה הלוואי שיפריטו את כולכם עוד השנה.
 

אבישי ק

New member
הוועד לא מבין כמה שהוא גורם לציבור לשנוא אותו
גם ההנהלה לא בדיוק אהודה
הבעיה בשביתה הזאת היא שאין צד מועדף על הציבור העובדים - מעכבים את פיתוח הרכבת, פרויקטים של שנתיים עורכים 10 שנים. ההנהלה - לא מעונינים להשקיע בפריפריה, הרווח חשוב יותר מהנוסעים. מי עדיף?
 

zvir1

New member
גם ההנהלה לא בדיוק אהודה
הבעיה בשביתה הזאת היא שאין צד מועדף על הציבור העובדים - מעכבים את פיתוח הרכבת, פרויקטים של שנתיים עורכים 10 שנים. ההנהלה - לא מעונינים להשקיע בפריפריה, הרווח חשוב יותר מהנוסעים. מי עדיף?
אין השקעות בפריפריה אבישי?
הקו החדש ת"א-ראשון-יבנה -אשדוד אשקלון הקו שבבניה אשקלון שדרות נתיבות אופקים ב"ש הקו שבשדרוג ת"א ב"ש הכפלה עכו-נהריה בניה קו רכבת העמק עפולה בית שאן בנית קו לכרמיאל נו אבישי ? מאיר אריאל היה קורא לך "ד"ר התחכמות"....
 

amit1270

New member
אין השקעות בפריפריה אבישי?
הקו החדש ת"א-ראשון-יבנה -אשדוד אשקלון הקו שבבניה אשקלון שדרות נתיבות אופקים ב"ש הקו שבשדרוג ת"א ב"ש הכפלה עכו-נהריה בניה קו רכבת העמק עפולה בית שאן בנית קו לכרמיאל נו אבישי ? מאיר אריאל היה קורא לך "ד"ר התחכמות"....
סליחה! ד"ר התחכמות יש רק אחד!
 

אבישי ק

New member
אין השקעות בפריפריה אבישי?
הקו החדש ת"א-ראשון-יבנה -אשדוד אשקלון הקו שבבניה אשקלון שדרות נתיבות אופקים ב"ש הקו שבשדרוג ת"א ב"ש הכפלה עכו-נהריה בניה קו רכבת העמק עפולה בית שאן בנית קו לכרמיאל נו אבישי ? מאיר אריאל היה קורא לך "ד"ר התחכמות"....
מה הקשר? זה משרד האוצר
דיברתי על הנהלת הרכבת למה נסיעה בחיפה יותר יקרה מנסיעה בתל אביב? למה רוצים להעביר את כל המשרדים מחיפה ושאר הארץ לתל אביב? (מזל שכבר בנו את מרכז הבקרה בחיפה ונתנו קצת תעסוקה לעיר) מדוע פרוייקט של הכפלת מסילה בין חיפה לנהריה צריך להימשך יותר מ10 שנים והקו לראשון לקח כ3 שנים בערך לבנות את כולו? מדוע חלוקת הקווים של הרכבות מסתמך רק על תל אביב ללא התחשבות במטרופולין אחר? מדוע לא קונים רכבות קצרות יותר וזולות יותר גם לתחזוקה לשימוש בקוים פחות אטרקטיביים וכך להעלות את התדירות(דימונה)? מדוע אין כרטיס משולב עם אגד בחיפה ותחבורה ציבורית בבאר שבע אלא רק עם דן בתל אביב? שאני אמשיך?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה