שיבושים ברכבת

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
גם ההנהלה לא בדיוק אהודה
הבעיה בשביתה הזאת היא שאין צד מועדף על הציבור העובדים - מעכבים את פיתוח הרכבת, פרויקטים של שנתיים עורכים 10 שנים. ההנהלה - לא מעונינים להשקיע בפריפריה, הרווח חשוב יותר מהנוסעים. מי עדיף?
ומי בדיוק בהנהלה "לא רוצה להשקיע בפריפריה"?
ובמה זה בא לידי ביטוי? פשוט מעניין אותי, אולי אלמד עוד משהו חדש על ר"י... מקריאה של מאות תגובות במהלך היום אני כול להסיק דבר אחד: הציבור מאס בועד העובדים הרבה יותר מכל שאר הגורמים. רוב המגיבים (בתשלום?
) משוכנעים שמה שהועד רוצה זה אך ורק עוד שליטה וכח, כשטיב השירות זה הדבר האחרון בסדר העדיפויות של חבריו. אבל כנראה שיו"ר הועד לא קוראת את התגובות (או עושה את עצמה כאילו שאין לה מושג מה הציבור חושב באמת, בתקווה שהממשלה והעיתונאים יקנו את הלוקשים).
 

droriko

New member
ומי בדיוק בהנהלה "לא רוצה להשקיע בפריפריה"?
ובמה זה בא לידי ביטוי? פשוט מעניין אותי, אולי אלמד עוד משהו חדש על ר"י... מקריאה של מאות תגובות במהלך היום אני כול להסיק דבר אחד: הציבור מאס בועד העובדים הרבה יותר מכל שאר הגורמים. רוב המגיבים (בתשלום?
) משוכנעים שמה שהועד רוצה זה אך ורק עוד שליטה וכח, כשטיב השירות זה הדבר האחרון בסדר העדיפויות של חבריו. אבל כנראה שיו"ר הועד לא קוראת את התגובות (או עושה את עצמה כאילו שאין לה מושג מה הציבור חושב באמת, בתקווה שהממשלה והעיתונאים יקנו את הלוקשים).
אגב "עיתונאים"
היום יצא לי לצפות קצת ב-2 מהדורות הבוקר (זה המחיר כנראה של ליהות חולה). תחילה התראיינה ארדעי אצל אורלי וגיא ואחרי זה אצל דן שילון והבלונדה ההיא ברח לי השם שלה . ומה אני אגיד לכם ,זה היה נראה כאילו 2 המהדורות התחרו ביניהם מי יכול ללקק לה יותר . פשוט בושה שזה העלית של העיתונות בארץ .
 

easylivin

New member
אגב "עיתונאים"
היום יצא לי לצפות קצת ב-2 מהדורות הבוקר (זה המחיר כנראה של ליהות חולה). תחילה התראיינה ארדעי אצל אורלי וגיא ואחרי זה אצל דן שילון והבלונדה ההיא ברח לי השם שלה . ומה אני אגיד לכם ,זה היה נראה כאילו 2 המהדורות התחרו ביניהם מי יכול ללקק לה יותר . פשוט בושה שזה העלית של העיתונות בארץ .
יהיה מעניין לראות, האם הם ושכמותם יצליחו
לכופף שוב את האמת ולכפות על מקבלי ההחלטות ועל הציבור אג'נדה זרה ומוזרה (כפי שכבר עשו בעבר).
 

אורי404

New member
אגב "עיתונאים"
היום יצא לי לצפות קצת ב-2 מהדורות הבוקר (זה המחיר כנראה של ליהות חולה). תחילה התראיינה ארדעי אצל אורלי וגיא ואחרי זה אצל דן שילון והבלונדה ההיא ברח לי השם שלה . ומה אני אגיד לכם ,זה היה נראה כאילו 2 המהדורות התחרו ביניהם מי יכול ללקק לה יותר . פשוט בושה שזה העלית של העיתונות בארץ .
ה
היא
טלי מורנו
 

tanj

New member
איום לא להפעיל את הקו החדש לראשל"צ
במסגרת עיצומי העובדים ברכזת מאיימת יו"ר הועד לא להפעיל את הקו החדש ביום ראשון
אחרי מה ששמענו על מעללי השר כץ
אי פתיחת הקו ביום ראשון הולך להרגיז אותו מאוד. הורס לו חגיגה פוליטית מהמעלה הראשונה עם ראשי הערים של ראשון,חולון ובת ים. ניראה לי שהועד משחק באש ושסופו יהיה שאצבעותיו יחרכו באש זו. סגירת הרכבת בפתח?
 

easylivin

New member
אחרי מה ששמענו על מעללי השר כץ
אי פתיחת הקו ביום ראשון הולך להרגיז אותו מאוד. הורס לו חגיגה פוליטית מהמעלה הראשונה עם ראשי הערים של ראשון,חולון ובת ים. ניראה לי שהועד משחק באש ושסופו יהיה שאצבעותיו יחרכו באש זו. סגירת הרכבת בפתח?
הם כבר אילצו את כץ להגיב:
"לא ייתכן שוועד העובדים ישתמש בנוסעי הרכבת כבני ערובה בניסיון למנוע מהנהלת הרכבת לבצע מהלכים שנועדו לשפר את השירות לציבור". http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-7836ab7fbcf8231017.htm ואת זה אומר אדם שנחשב בעבר "כגדול התומכים בועדי העובדים מבין שרי הליכוד".
 

Zמבוש

New member
הם כבר אילצו את כץ להגיב:
"לא ייתכן שוועד העובדים ישתמש בנוסעי הרכבת כבני ערובה בניסיון למנוע מהנהלת הרכבת לבצע מהלכים שנועדו לשפר את השירות לציבור". http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-7836ab7fbcf8231017.htm ואת זה אומר אדם שנחשב בעבר "כגדול התומכים בועדי העובדים מבין שרי הליכוד".
אריק , מצטער לומר לך כי
אין ממשל בירושלים ממשל אחראי היה סוגר את הרכבת , מודיע לכל העובדים - תודה על עבודתכם המסורה , מהיום אין מערכת הנקראת רכבת ישראל ולכן כולם מפוטרים לאלתר אני מבטיח לך כי באם היה מצהיר שר התחבורה את ההצהרה הזאת , גילה אדרעי היתה היסטוריה כי עובדי הרכבת היו נוטשים אותה יותר מהר מאשר עכברים נוטשים ספינה טובעת . אבל ממשל זה רופס וכושל , הוא לא מושל ולכן כל דאלים גבר ולכן גם כל ממזר מלך . אם גילה אדרעי היתה חכמה היתה מכניסה את עובדי בומברדיה ומראה מה הצוות הנאמן שלה מסוגל לעשות מול הצוות הקבלני ואז כולם היו צריכים להודות בכישלון מיקור החוץ באם היה , כעת זה שלב של צרחות האחד על השני כאשר את הצרות מפילים על הלקוחות שלהם . גילה וחבריה ברכבת יכלו לצאת גדולים אך עוד פעם יצאו ביריונים סטייל אל קאפונה וחבל שכך ,דברים אלו רק משחקים ליידי אלו המאמינים בהפרטה .
 

easylivin

New member
אריק , מצטער לומר לך כי
אין ממשל בירושלים ממשל אחראי היה סוגר את הרכבת , מודיע לכל העובדים - תודה על עבודתכם המסורה , מהיום אין מערכת הנקראת רכבת ישראל ולכן כולם מפוטרים לאלתר אני מבטיח לך כי באם היה מצהיר שר התחבורה את ההצהרה הזאת , גילה אדרעי היתה היסטוריה כי עובדי הרכבת היו נוטשים אותה יותר מהר מאשר עכברים נוטשים ספינה טובעת . אבל ממשל זה רופס וכושל , הוא לא מושל ולכן כל דאלים גבר ולכן גם כל ממזר מלך . אם גילה אדרעי היתה חכמה היתה מכניסה את עובדי בומברדיה ומראה מה הצוות הנאמן שלה מסוגל לעשות מול הצוות הקבלני ואז כולם היו צריכים להודות בכישלון מיקור החוץ באם היה , כעת זה שלב של צרחות האחד על השני כאשר את הצרות מפילים על הלקוחות שלהם . גילה וחבריה ברכבת יכלו לצאת גדולים אך עוד פעם יצאו ביריונים סטייל אל קאפונה וחבל שכך ,דברים אלו רק משחקים ליידי אלו המאמינים בהפרטה .
לא נותר אלא להסיק אחד מהשניים:
או שמנהיגי הועד באמת מטומטמים ופועלים לרעת עצמם; או שכוונתם האמיתית היא באמת פירוק הרכבת שהם דוחפים אליו כרגע בכל הכח. בתור נוסע שנמאס לו כבר לפני שנים לראות את הערסים האלה מתחצפים מדי יום לנוסעים, אני אומר: שיהיה להם בהצלחה.
 

Zמבוש

New member
לא נותר אלא להסיק אחד מהשניים:
או שמנהיגי הועד באמת מטומטמים ופועלים לרעת עצמם; או שכוונתם האמיתית היא באמת פירוק הרכבת שהם דוחפים אליו כרגע בכל הכח. בתור נוסע שנמאס לו כבר לפני שנים לראות את הערסים האלה מתחצפים מדי יום לנוסעים, אני אומר: שיהיה להם בהצלחה.
אריק ,גם לי כואב
לראות את המפעל הזה מתפרק לרסיסים , הרי באם ידחפו את השר הממונה בסופו של יום העובדים הם אלו שיסבלו ועל זה הכאב , קומץ ביריונים מיליטנטים השתלט על ועד הרכבת ושוכח כי הוא שם כדי לתת שירות לאזרחי המדינה ולא שאזרחי המדינה יתנו לו שרות .
 

טשאפק

New member
לא נותר אלא להסיק אחד מהשניים:
או שמנהיגי הועד באמת מטומטמים ופועלים לרעת עצמם; או שכוונתם האמיתית היא באמת פירוק הרכבת שהם דוחפים אליו כרגע בכל הכח. בתור נוסע שנמאס לו כבר לפני שנים לראות את הערסים האלה מתחצפים מדי יום לנוסעים, אני אומר: שיהיה להם בהצלחה.
זה רק עוד סימפטום
לצורת ההתנהלות האופיינית במדינה - מכסימום כוחנות, מינימום הידברות. נכונות לפשרה מוצגת כביטוי לחולשה - לא לשכל ישר. זה תופס מנציג השירות (או גם הלקוח) הקטן ועד יושבי ראש ועדים - ופקידים בכירים מנגד.
 

easylivin

New member
זה רק עוד סימפטום
לצורת ההתנהלות האופיינית במדינה - מכסימום כוחנות, מינימום הידברות. נכונות לפשרה מוצגת כביטוי לחולשה - לא לשכל ישר. זה תופס מנציג השירות (או גם הלקוח) הקטן ועד יושבי ראש ועדים - ופקידים בכירים מנגד.
לך ול-Zמבוש.
בינתיים זה המצב, מה לעשות: כולנו עובדים בשביל עובדי המדינה, ולא הם עובדים בשביל כולנו. הפתרון: שיהיו כמה שפחות עובדי מדינה. אנשים כמו מנהיגי ועד עובדי הרכבת, פשוט מזמינים את זה על עצמם.
 

Zמבוש

New member
לך ול-Zמבוש.
בינתיים זה המצב, מה לעשות: כולנו עובדים בשביל עובדי המדינה, ולא הם עובדים בשביל כולנו. הפתרון: שיהיו כמה שפחות עובדי מדינה. אנשים כמו מנהיגי ועד עובדי הרכבת, פשוט מזמינים את זה על עצמם.
אריק כאן אתה טוועה
אנחנו לא עובדים עבור עובדי המדינה ועובדי מדינה צריך שיהייה גם ביטחון תעסוקתי צריך שיהייה לעובד, אבל השתוללות ועד הרכבת מזכירה זמנים אחרים ורעים של ועדים אחרים שהתנהלו כמוהם אך הפנימו כי קל מאוד לאבד את קהל הצרכנים שלו , ועד עובדי הרכבת כנראה לא עבר משוכה זאת של התפתחות והתפקחות ועדיין נלחם במי שהוא אמור לתת לו שרות במקום באלו הרוצים להורסו ,
 

easylivin

New member
אריק כאן אתה טוועה
אנחנו לא עובדים עבור עובדי המדינה ועובדי מדינה צריך שיהייה גם ביטחון תעסוקתי צריך שיהייה לעובד, אבל השתוללות ועד הרכבת מזכירה זמנים אחרים ורעים של ועדים אחרים שהתנהלו כמוהם אך הפנימו כי קל מאוד לאבד את קהל הצרכנים שלו , ועד עובדי הרכבת כנראה לא עבר משוכה זאת של התפתחות והתפקחות ועדיין נלחם במי שהוא אמור לתת לו שרות במקום באלו הרוצים להורסו ,
גם לי ברור שצריכים מדינה וגם עובדי מדינה,
אבל לא בכמות המופרזת שמקרבת אותנו למדינות "סוציאליסטיות" (טוטאליטריות) שרובן התפרקו בעבר הלא-רחוק. המדינה יכולה ולדעתי גם צריכה לנהל את רשת הרכבות, אבל האם גם מכין הסנדביצ'ים חייב להיות עובד מדינה? למה שהמדינה לא תזמין את הסנדביצ'ים האלה על פי מכרז מחברה שמתמחה בהם? חברה כזאת, שמייצרת לצורך הדוגמה סנדביצ'ם לאלפי לקוחות שונים, גם תעשה את העבודה באופן יעיל ומקצועי יותר, ואולי גם זול יותר. מה אכפת לו לעובד שמכין את הסנדביצ'ים, מהו שמה של החברה שמעסיקה אותו? במידה ורוצים באמת לדאוג לזכויות העובדים, אפשר להתנות את המכרז בזכויות המועסקים בחברה הזכיינית. יתרה מזה: כשיש כמה חברות כאלו בשוק ולא רק חברה ממשלתית אחת, העובד יכול לעבור למקום עבודה אחר אם התנאים לא מספקים אותו. בקיצור: "קפיטליזם חזירי".
יש דוגמאות נוספות לחסרונות הגדולים הנובעים מגודלו המוגזם של המגזר הציבורי על חשבונו של המגזר הפרטי (ותודה לועדים היקרים שלנו שעדיין לא אסרו על כל פעילות של עסקים פרטיים... הרי על פי דבריהם, זהו חלומם הגדול). בכל מקום ומקום בעולם זה הוביל לשגשוג של נפוטיזם ולהעדפת קישורים על פני כישורים, מינויים פוליטיים, אי-התאמה בין השכר לביצועים, ולחוסר יעילות טוטאלי בכל. הגוש המזרחי הגדול התפרק בעיקר בגלל בעיות כלכליות שנבעו מחוסר יעילות מחריד של הכלכלה שנשלטה ותוכננה כולה על ידי המדינה, וההבדל התהומי בינה לבין הכלכלה של רוב מדינות המערב. לא בגלל "חתרנות של האימפריאליזם האמריקאי".
 

easylivin

New member
גם לי ברור שצריכים מדינה וגם עובדי מדינה,
אבל לא בכמות המופרזת שמקרבת אותנו למדינות "סוציאליסטיות" (טוטאליטריות) שרובן התפרקו בעבר הלא-רחוק. המדינה יכולה ולדעתי גם צריכה לנהל את רשת הרכבות, אבל האם גם מכין הסנדביצ'ים חייב להיות עובד מדינה? למה שהמדינה לא תזמין את הסנדביצ'ים האלה על פי מכרז מחברה שמתמחה בהם? חברה כזאת, שמייצרת לצורך הדוגמה סנדביצ'ם לאלפי לקוחות שונים, גם תעשה את העבודה באופן יעיל ומקצועי יותר, ואולי גם זול יותר. מה אכפת לו לעובד שמכין את הסנדביצ'ים, מהו שמה של החברה שמעסיקה אותו? במידה ורוצים באמת לדאוג לזכויות העובדים, אפשר להתנות את המכרז בזכויות המועסקים בחברה הזכיינית. יתרה מזה: כשיש כמה חברות כאלו בשוק ולא רק חברה ממשלתית אחת, העובד יכול לעבור למקום עבודה אחר אם התנאים לא מספקים אותו. בקיצור: "קפיטליזם חזירי".
יש דוגמאות נוספות לחסרונות הגדולים הנובעים מגודלו המוגזם של המגזר הציבורי על חשבונו של המגזר הפרטי (ותודה לועדים היקרים שלנו שעדיין לא אסרו על כל פעילות של עסקים פרטיים... הרי על פי דבריהם, זהו חלומם הגדול). בכל מקום ומקום בעולם זה הוביל לשגשוג של נפוטיזם ולהעדפת קישורים על פני כישורים, מינויים פוליטיים, אי-התאמה בין השכר לביצועים, ולחוסר יעילות טוטאלי בכל. הגוש המזרחי הגדול התפרק בעיקר בגלל בעיות כלכליות שנבעו מחוסר יעילות מחריד של הכלכלה שנשלטה ותוכננה כולה על ידי המדינה, וההבדל התהומי בינה לבין הכלכלה של רוב מדינות המערב. לא בגלל "חתרנות של האימפריאליזם האמריקאי".
... ובין החסרונות שכחתי את המילה הכי חשובה,
שבעצם מסכמת את כל החסרונות ביחד: שחיתות. השחיתות נמצאת ביחס ישר לגודלו של המגזר הציבורי. יש עוד גורמים שמשפיעים עליה כמובן... אבל עדיין.
 

Zמבוש

New member
גם לי ברור שצריכים מדינה וגם עובדי מדינה,
אבל לא בכמות המופרזת שמקרבת אותנו למדינות "סוציאליסטיות" (טוטאליטריות) שרובן התפרקו בעבר הלא-רחוק. המדינה יכולה ולדעתי גם צריכה לנהל את רשת הרכבות, אבל האם גם מכין הסנדביצ'ים חייב להיות עובד מדינה? למה שהמדינה לא תזמין את הסנדביצ'ים האלה על פי מכרז מחברה שמתמחה בהם? חברה כזאת, שמייצרת לצורך הדוגמה סנדביצ'ם לאלפי לקוחות שונים, גם תעשה את העבודה באופן יעיל ומקצועי יותר, ואולי גם זול יותר. מה אכפת לו לעובד שמכין את הסנדביצ'ים, מהו שמה של החברה שמעסיקה אותו? במידה ורוצים באמת לדאוג לזכויות העובדים, אפשר להתנות את המכרז בזכויות המועסקים בחברה הזכיינית. יתרה מזה: כשיש כמה חברות כאלו בשוק ולא רק חברה ממשלתית אחת, העובד יכול לעבור למקום עבודה אחר אם התנאים לא מספקים אותו. בקיצור: "קפיטליזם חזירי".
יש דוגמאות נוספות לחסרונות הגדולים הנובעים מגודלו המוגזם של המגזר הציבורי על חשבונו של המגזר הפרטי (ותודה לועדים היקרים שלנו שעדיין לא אסרו על כל פעילות של עסקים פרטיים... הרי על פי דבריהם, זהו חלומם הגדול). בכל מקום ומקום בעולם זה הוביל לשגשוג של נפוטיזם ולהעדפת קישורים על פני כישורים, מינויים פוליטיים, אי-התאמה בין השכר לביצועים, ולחוסר יעילות טוטאלי בכל. הגוש המזרחי הגדול התפרק בעיקר בגלל בעיות כלכליות שנבעו מחוסר יעילות מחריד של הכלכלה שנשלטה ותוכננה כולה על ידי המדינה, וההבדל התהומי בינה לבין הכלכלה של רוב מדינות המערב. לא בגלל "חתרנות של האימפריאליזם האמריקאי".
אריק , כאן אתה נסחף משום מה
בתשתיות לאומיות מן הסתם העובדים הם עובדי מדינה , משום מה המשתולל מטעם בבוני הרכבת לא הפנים כי הוא אמור לשרת ציבור נוסעים הרבה ועדים של מקומות מאוגדים הפנימו כבר לא להלחם כנגד מי שהם אמורים לשרת תסתכל על חדשות ערוץ 10 על אותה אישה בהריון שפונתה לבית חולים במקום להגיע לביתה , אני רק מקווה כי היא תתבע את יו"ר ועד הרכבת אישית במאות מליוניי שקלים ועד הרכבת הוכיח היום כי הוא לא ראוי לנהל את מערכת ההסעה הגדולה במדינה קל וחומר כל מערכת הסעים , אפילו אם הם צודקים בכאבם עדיין אסור להתעמר בלקוחות , כן אביתר ידידי (מופנה אליך וזה לא טעות אריק ) גילה צריכה וחייבת לסיים את מופע האימים ולשבת עם הנהלת הרכבת והאוצר ולמצוא פיתרון , יש הרבה פיתרונות יצירתיים שלא מחייבים את סילוק כל העובדים ממקום פרנסתם יש עובדים הגונים ברכבת ישראל שעושים את מלאכתם נאמנה אבל הבבונים השולטים בועד מקרבים את קיצם . הכנסת בני משפחה (אריק ) זה לא דבר מגונה , בכל חברה ציבורית ואו פרטית יש מה שנקרא דור המשך אבל דור המשך עם כישורים מתאימים ולא בגלל הכוח של אותו אב או בן משפחה אחר . נקווה לימים טובים יותר
 

easylivin

New member
אריק , כאן אתה נסחף משום מה
בתשתיות לאומיות מן הסתם העובדים הם עובדי מדינה , משום מה המשתולל מטעם בבוני הרכבת לא הפנים כי הוא אמור לשרת ציבור נוסעים הרבה ועדים של מקומות מאוגדים הפנימו כבר לא להלחם כנגד מי שהם אמורים לשרת תסתכל על חדשות ערוץ 10 על אותה אישה בהריון שפונתה לבית חולים במקום להגיע לביתה , אני רק מקווה כי היא תתבע את יו"ר ועד הרכבת אישית במאות מליוניי שקלים ועד הרכבת הוכיח היום כי הוא לא ראוי לנהל את מערכת ההסעה הגדולה במדינה קל וחומר כל מערכת הסעים , אפילו אם הם צודקים בכאבם עדיין אסור להתעמר בלקוחות , כן אביתר ידידי (מופנה אליך וזה לא טעות אריק ) גילה צריכה וחייבת לסיים את מופע האימים ולשבת עם הנהלת הרכבת והאוצר ולמצוא פיתרון , יש הרבה פיתרונות יצירתיים שלא מחייבים את סילוק כל העובדים ממקום פרנסתם יש עובדים הגונים ברכבת ישראל שעושים את מלאכתם נאמנה אבל הבבונים השולטים בועד מקרבים את קיצם . הכנסת בני משפחה (אריק ) זה לא דבר מגונה , בכל חברה ציבורית ואו פרטית יש מה שנקרא דור המשך אבל דור המשך עם כישורים מתאימים ולא בגלל הכוח של אותו אב או בן משפחה אחר . נקווה לימים טובים יותר
יפה דרשת. רק לא הבנתי במה בדיוק אני נסחף...
ההשוואה בין ישראל למדינות סוציאליסטיות איננה מוגזמת כלל. למעשה, ישראל הייתה מדינה סוציאליסטית לכל דבר לפני שלושה עשורים, והמגזר הציבורי בה היה מפלצתי וחובק-כל (וגם השחיתות חגגה, שלא לדבר על התערבות פוליטית ומינויים לא כשרים בכל חור אפשרי). מאז היא התקדמה מאוד בכיוון של כלכלה חופשית, ובעיקר בשני העשורים האחרונים. אבל עדיין יש לנו כמה "אורוות" שרגלו של הרקולס טרם דרכה בהן... אני מדבר על החברות הממשלתיות הגדולות, כמובן. שוב, אף אחד לא מדבר ברצינות על ויתור מוחלט על שליטת המדינה בתשתיות הלאומיות. אלא שאותן חברות ממשלתיות שמנהלות אותן, אמורות וצריכות להיות הרבה יותר "רזות" ויעילות. במילים אחרות: דרוש שיתוף הרבה יותר גדול של המגזר הפרטי בתחומים אלה ביחס למה שקיים היום. אם תשאל אותי (בתור חייל קבע לשעבר) - אז "אפילו" בתחום הבטחון.
 

Zמבוש

New member
יפה דרשת. רק לא הבנתי במה בדיוק אני נסחף...
ההשוואה בין ישראל למדינות סוציאליסטיות איננה מוגזמת כלל. למעשה, ישראל הייתה מדינה סוציאליסטית לכל דבר לפני שלושה עשורים, והמגזר הציבורי בה היה מפלצתי וחובק-כל (וגם השחיתות חגגה, שלא לדבר על התערבות פוליטית ומינויים לא כשרים בכל חור אפשרי). מאז היא התקדמה מאוד בכיוון של כלכלה חופשית, ובעיקר בשני העשורים האחרונים. אבל עדיין יש לנו כמה "אורוות" שרגלו של הרקולס טרם דרכה בהן... אני מדבר על החברות הממשלתיות הגדולות, כמובן. שוב, אף אחד לא מדבר ברצינות על ויתור מוחלט על שליטת המדינה בתשתיות הלאומיות. אלא שאותן חברות ממשלתיות שמנהלות אותן, אמורות וצריכות להיות הרבה יותר "רזות" ויעילות. במילים אחרות: דרוש שיתוף הרבה יותר גדול של המגזר הפרטי בתחומים אלה ביחס למה שקיים היום. אם תשאל אותי (בתור חייל קבע לשעבר) - אז "אפילו" בתחום הבטחון.
לכן אני אומר כי אתה נסחף
בגלל ציבור בבונים אשר חושבים כי הזכות שלהם להרוס מקום כה יפה רק בגלל המונופוליות שלהם ועד חברת החשמל הפנים זאת ועד בזק גם הפנים זאת מדוע שועד הרכבת לא יפנים זאת ?
 

easylivin

New member
לכן אני אומר כי אתה נסחף
בגלל ציבור בבונים אשר חושבים כי הזכות שלהם להרוס מקום כה יפה רק בגלל המונופוליות שלהם ועד חברת החשמל הפנים זאת ועד בזק גם הפנים זאת מדוע שועד הרכבת לא יפנים זאת ?
אתה שואל אותי?
נכון להיום,
הועד הזה עדיין לא הפנים שום דבר. נחיה ונראה האם זה ישתנה, אם בכלל.
 

Zמבוש

New member
אתה שואל אותי?
נכון להיום,
הועד הזה עדיין לא הפנים שום דבר. נחיה ונראה האם זה ישתנה, אם בכלל.
אולי התפרצות מחאת הנוסעים
כלפי ועד הרכבת וישבת הראש שלהם תכריח אותם ללמוד ולהפנים הנוסעים יהייו יחד איתם באם יקבלו שירות הוגן , מושב לשבת עליו בזמן הנסיעה הנוסעים ילכו עם עובדי הרכבת באם לא ישפילו אותם אלו שבאים במגע עם ציבור הנוסעים הנוסעים ילכו עם הועד לכל מקום באם הוא לא יפגע ואו יכלא את הציבור שאותו הוא אמור לתת שירות . וכפי שאמרתי דור המשך זה יותר מראוי אבל שיהייה בעל כישורים לעבודה בו הוא מתמנה
 

easylivin

New member
אולי התפרצות מחאת הנוסעים
כלפי ועד הרכבת וישבת הראש שלהם תכריח אותם ללמוד ולהפנים הנוסעים יהייו יחד איתם באם יקבלו שירות הוגן , מושב לשבת עליו בזמן הנסיעה הנוסעים ילכו עם עובדי הרכבת באם לא ישפילו אותם אלו שבאים במגע עם ציבור הנוסעים הנוסעים ילכו עם הועד לכל מקום באם הוא לא יפגע ואו יכלא את הציבור שאותו הוא אמור לתת שירות . וכפי שאמרתי דור המשך זה יותר מראוי אבל שיהייה בעל כישורים לעבודה בו הוא מתמנה
הלוואי.במידה ולא יתרחש אצלם שינוי גדול בתודעה
- הדרך היחידה שתישאר היא פירוק החברה למרבה הצער, כאב הלב
וחוסר הנוחות. בינתיים, גם אני משתתף בחרם על רכבת ישראל שייערך ב-4 לאוקטובר. הציבור חייב להראות לממשלה שהגיע כבר הזמן לעשות בה סדר! כל נוסע אכפתי שמתכנן להשתמש ברכבת, מתבקש להימנע מכך לחלוטין ביום זה. אפילו אם זה כרוך באי-נוחות מסויימת ואף גדולה למשך יום אחד בסך הכל. "חרם הקוטג'" הצליח - הגיע הזמן לחרם הרכבת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה