שיא השיאים
הבוס מוציא ליום כיף באילת טיסה ופינוק את העובדות בעסק. ואני לא. איך הוא מתרץ את העניין הם מפרנסים אותך אין מה לעשות. אני מזכירה והן סוכנות מה אתם אומרים? בחיי אני לא יודעת מה אני מרגישה כועסת, נעלבת, המומה. איך הגעתי לזה איך מכה מוחצת לאגו.