שיא השיאים

יפיופי

New member
שיא השיאים

הבוס מוציא ליום כיף באילת טיסה ופינוק את העובדות בעסק. ואני לא. איך הוא מתרץ את העניין הם מפרנסים אותך אין מה לעשות. אני מזכירה והן סוכנות מה אתם אומרים? בחיי אני לא יודעת מה אני מרגישה כועסת, נעלבת, המומה. איך הגעתי לזה איך מכה מוחצת לאגו.
 

m i c h a l i

New member
../images/Emo4.gifאווצ'... באמת לא נעים

אולי תקחי לך יום חופש ותפנקי את עצמך? ושכולם יקפצו צו צו
 

m i c h a l i

New member
ג'סי בחייאת

שחררי לנו את הפרטים שנוכל לתכנן להיות ספונטניים
 
למעלה