לא צריך לתמרץ אף אחד לחזור, המחשבה הזאת שמישהו שהוציא רישיון נהיגה צריך לעבוד בתחום כל ימי חייו שייכת לנחלת העבר, כיום העבודה היא הרבה יותר דינמיית, ולהבין שבהחלט העבודה כנהג יכולה לשמש כעבודה זמנית או חלקית במקביל ללימודים או עבודה אחרת.צריך לחשוב על תמריצים לנהגים שמסרבים לחזור. לא רק כסף- יותר ימי בחירה לחופשה, קרן פנסיה, נופש לילדים, הנחות למשרתי ציבור בשלל מסעדות ומקומות תרבות, סופרמרקטים וכדומה.
צריך לקצר את זמן ההכשרה, כך שהעלויות ההכשרה ירדו משמעותית, ויהיה שווה להכשיר נהגים גם לתקופה קצרה.
וגם צריך להפסיק את שכר המינימום המתואם, שגורם לעוול רציני לנהגים שמבצעים נסיעות קשות וארוכות לעומת אחרים שהנסיעות שלהם סבירות ובאזורים ריקים, ולמרות זאת השכר הוא אותו השכר.
ועדי הנהגים מתנגדים לזה, כי הם רוצים לייצר מחסור כדי שיוכלו לדרוש העלאות שכר חוזרות ונשנות.