m i c h a l i
New member
שוב אני חולה
בכל שנה באותה התקופה.. שוב ההתקררות הקשה הזאת... אני פשוט שונאת את זה למי שזוכר בדיוק לפני שנה איבדתי את חברתי הטובה בדיוק לפני שנה ניסיתי לדבר איתה ולא יכולתי כי הקול שלי נדם... והשנה בדיוק לפני יום השנה שלה שוב אני באותו מצב רציתי להספיד אותה ביום השנה אני מקווה שקולי יחזור אליי עד אז בינתיים שיהיה שבוע טוב לכולם
בכל שנה באותה התקופה.. שוב ההתקררות הקשה הזאת... אני פשוט שונאת את זה למי שזוכר בדיוק לפני שנה איבדתי את חברתי הטובה בדיוק לפני שנה ניסיתי לדבר איתה ולא יכולתי כי הקול שלי נדם... והשנה בדיוק לפני יום השנה שלה שוב אני באותו מצב רציתי להספיד אותה ביום השנה אני מקווה שקולי יחזור אליי עד אז בינתיים שיהיה שבוע טוב לכולם